Ἒλαβα τήν παρακάτω ἐπιστολή-ἒκθεσι ἀπό ἓναν φίλο.
Λέτε νά εἶναι ψευδής; 
Κατά πῶς φαίνεται….
Σᾶς τήν παραδίδω καί σκεφθεῖτε καλλίτερα…. Συνέχεια
Ἒλαβα τήν παρακάτω ἐπιστολή-ἒκθεσι ἀπό ἓναν φίλο.
Λέτε νά εἶναι ψευδής; 
Κατά πῶς φαίνεται….
Σᾶς τήν παραδίδω καί σκεφθεῖτε καλλίτερα…. Συνέχεια
Θά μποροῦσε ποτέ τό σχολεῖον νά γίνῃ μέσον δομήσεως μίας σχιζοφρενοῦς πολιτείας;
Ναί!! Δυστυχῶς ΝΑΙ!!!
Εἶναι πάρα πολλά τά παραδείγματα πού καθημερινῶς ὑποπίπτουν στήν ἀντίληψίν μας. Ποῦ ἡ ἀρχή καί ποῦ τό τέλος;
Σήμερα ἁπλῶς διαπιστώνουμε τά ἀποτελέσματα αὐτῆς τῆς τακτικῆς σέ πάρα πολλούς τομείς. Μόνον πού γίνονται συνήθως γνωστά μετά τήν ἒξοδο τῶν παιδιῶν ἀπό τά δημόσια ἐκπαιδευτικά συστήματα!! Ἀπότέλεσμα; Κοινωνίες πού διαρκῶς φθίνουν σέ ἀξίες, λογική κάι στόχους. Μέ κατάληξιν; Ἀνθρώπους δίχως κρίσιν κι ἀντίληψιν! Ποιός φταίει; Πολλοί καί οὐδείς. Εἶναι ἓνα γαϊτανάκι εὐθυνῶν. Ἀπό ποῦ ξεκινᾶ καί ποῦ καταλήγει;
Ἐδῶ καί μερικές δεκαετίες, ἓνα ἀνύπαρκτον κρατίδιον κι ἒνας ἀνύπαρκτος λαός καπηλεύονται κάτι πού δέν τούς ἀνήκει!
Δέν εἶναι λίγες οἱ περιπτώσεις πού συνειδητοποιῶντας τήν ἀνυπαρξία του κάποιος, “ἒχτισε” ἓνα ἱστορικό ψευδοπαρελθόν-ἀγκάθι! Καί δυστυχῶς, εἶναι τόσα πολλά αὐτά τά ἀγκάθια…
.
Σέ αὐτά ἐβασίστησαν σημαῖες, σύμβολα, παραδόσεις, ἱστορικόν γίγνεσθαι, ὀνοματοδοσίες καί ἀμέτρητες καταστροφές!
Εκστρατεία καταδίκης της Τουρκίας για τα εγκλήματα πολέμου που διέπραξε στην Κύπρο – Παρακαλούμε ψηφίστε και προωθείστε
Διάβασα καί γέλασα!!!
«Συναυλία κατά τῆς μισαλλοδοξίας (ὑπό τήν προστασία τῶν ΜΑΤ)»
Δὲν ἒχει ξανακουσθεῖ κάτι τέτοιο!! Ποτέ!! Πουθενά!
Προσέξτε:
Μισαλλόδοξος= ὁ μισών τούς ἀλλοδόξους, τούς ἀνήκοντας εἰς ἀλλον θρήσκευμα, ὁ μισών τούς ἀνήκοντας εἰς ἂλλας ἀρχάς!! (λεξικόν Δημητράκου, σελ. 923, έκδόσεις Γιοβάννη, Ἀθῆναι 1970)
Σέ ὃρισα διαχειριστή τῶν οἰκονομικῶν μου καί τά διέλυσες. Ἀνέλαβες ταμεῖα καί χρῆμα. Δέν ἒλαβες ποτέ ἀποφάσεις τέτοιες ποὺ νά τά στηρίζουν ἢ νά τά ἐνισχύουν! Χρησιμοποίησες τήν θέσι σου γιά νά καλύψῃς τίς δικές σου φιλοδοξίες καί νά ὑποστηρίξῃς τόν δικό σου κομματικό μηχανισμό. Δέν θυμήθηκες καί δέν σὲ ἀπησχόλησε πώς εἶσαι ἁπλός διαχειριστής!!! Πάντα φερόσουν ὡς ἰδιοκτήτης! Χρωστᾶς λοιπόν. Σκέψου το!