Ἐπὶ Βενιζέλου 900 κακουργήματα μπῆκαν στὸ ἀρχεῖο!

«…«Η υπόθεση των παρανόμων μετεγγραφών ήταν ένα κολοσσιαίο σκάνδαλο για το οποίο ασχολήθηκαν επί δύο χρόνια δύο εφέτες ανακριτές. Παιδιά επωνύμων, παιδιά πολιτικών, παιδιά πανεπιστημιακών, παιδιά επιχειρηματιών έπαιρναν μετεγγραφές από το εξωτερικό για τα καλλίτερα ελληνικά πανεπιστήμια, με ιατρικές βεβαιώσεις ότι βρίσκονται στο τελευταίο στάδιο του καρκίνου και έπρεπε να έλθουν να πεθάνουν ήσυχα στην οικογένειά τους.

»Ευτυχώς αυτά τα παιδιά σήμερα είναι επιστήμονες χωρίς κανένα πρόβλημα υγείας. Ποτέ δεν είχαν πρόβλημα και οι βεβαιώσεις ήταν ψευδείς. Τότε είχε υπολογιστεί η ζημιά σε εκατομμύρια και η κυβέρνηση με νόμο αύξησε από 5 σε 25 εκατομμύρια δραχμές το όριο για τα κακουργήματα. Ετσι έγιναν πλημμελήματα και μπήκαν στο αρχείο. Οι εφέτες ανακριτές είχαν στείλει κλήσεις και για το εδώλιο και σε βουλευτές των δύο κομμάτων εξουσίας. Τότε το Κοινοβούλιο ψήφισε την (ν)τροπολογία αυξήσεως του ορίου των χρημάτων και οι περισσότεροι βουλευτές ούτε είχαν καταλάβει τι ψήφισαν»….»

Συνέχεια

Μήπως εἶναι καλλίτερα ἡ …«βόμβα» νά σκάσῃ στά χέρια τοῦ Σαμαρᾶ;

Κορόϊδο Ῥωμιέ…
Ξανὰ καὶ ξανὰ καὶ ξανά…
Διαβάζω τοὺς μὲν νὰ ἀγωνιοῦν, τοὺς δὲ νὰ χαίρονται!
Ἀκόμη καὶ δημοσιογράφους, στὰ σοβαρά, ἀκόμα καὶ πολιτικούς! Συνέχεια

Γιαλαντζὶ «πατριῶτες» κατὰ γιαλαντζὶ «ἀριστερῶν».

Γιαλαντζί πατριώτες εναντίον γιαλαντζί αριστερών!Γιαλαντζὶ «πατριῶτες» κατὰ γιαλαντζὶ «ἀριστερῶν». Συνέχεια

Κῦττα βρὲ παιδί μου κάτι …«πατριῶτες ἐθνικιστές»!!!

Αὐτὸς ὁ ἄνθρωπος μοῦ ἔστελνε μηνύματα προεκλογικὰ (τὸ 2012) καὶ μὲ θριαμβευτικὸ τρόπο μὲ καλοῦσε νὰ συμμετάσχω στὸν διαφαινόμενο θρίαμβο τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, τονίζοντάς μου ὅτι δὲν μπορῶ νὰ δηλώνῳ ἐθνικιστὴς καὶ να μὴν τοὺς ἀκολουθῷ. Συνέχεια

Ὄμφακές εἰσιν…

«Ἀλώπηξ λιμώττουσα, ὡς ἐθεάσατο ἀπό τινος ἀναδενδράδος βότρυας κρεμαμένους, ἠβουλήθη αὐτῶν περιγενέσθαι καὶ οὐκ ἠδύνατο.
Ἀπαλλαττομένη δὲ πρὸς ἑαυτὴν εἶπεν• «Ὄμφακές εἰσιν.»
Οὕτω καὶ τῶν ἀνθρώπων ἔνιοι τῶν πραγμάτων ἐφικέσθαι μὴ δυνάμενοι δι’ ἀσθένειαν τοὺς καιροὺς αἰτιῶνται.» Συνέχεια

Ἡ Δημοκρατία καίγεται κι ὁ δημοκράτης λούζεται

Δεν σάς ξεπλένει ούτε το «Παρών», ούτε το «Απών», ούτε τίποτε. Όσο σκατό κουβαλούν στο κεφάλι τους οι ψηφίσαντες «Σταύρο Δήμα» άλλο τόσο σκατό κουβαλούν και όλοι οι υπόλοιποι.
Πώς είναι δυνατόν να είσαι με τον λαό, όταν την ημέρα της ψηφοφορίας για τον «ιερό θεσμό», η Κομισιόν απειλεί τον ίδιο λαό για το 2015 με νέα μέτρα; Αυτόν τον ίδιο λαό που δήθεν εσύ, βουλευτάκο «αντιστασιακέ» τον εκπροσωπείς. 
Πώς είναι δυνατόν να ψωνίζεις «δημοκρατία» στο υποκατάστημα της Ε.Ε., που έχει το όνομα «Βουλή των Ελλήνων», μόνο και μόνο για να υπηρετήσεις συμφέροντα Τραπεζών; 

Συνέχεια