Ὑπερόπλα στήν ὑπηρεσία τῶν Ἑλλήνων;;;

Αν το καλοκαίρι σας χαλάσει το …κλιματιστικό, κρατήστε ένα αντίγραφο από το συνημμένο άρθρο-παπαριά…
Τέτοιο «χιούμορ» σπάνια θα έχετε την τιμή να «απολαύσετε»… Ὑπερόπλα στήν ὑπηρεσία τῶν Ἑλλήνων;;; Συνέχεια

Ἡ χρεωκοπία τοῦ 1944, τὸ κατοχικὸ δάνειο, οἱ πολεμικὲς ἀποζημιώσεις καὶ ἡ Τράπεζα Ἀνατολῆς

Μπορεί να έχουν περάσει 80 χρόνια από τη συγχώνευση της Τράπεζας Ανατολής με την Εθνική Τράπεζα, ωστόσο το υπεραιωνόβιο εθνικό τραπεζικό σύστημα δείχνει να μην έχει αποβάλει τις παιδικές του ασθένειες. Η ψευδαίσθηση που επικρατεί είναι ότι με ακριβώς τα ίδια λάθη και με τις ίδιες συνταγές, τα τραπεζικά ιδρύματα θα βοηθήσουν την Ελληνική Οικονομία και για αυτό ενισχύονται σε βάρος των Ελλήνων πολιτών και της πραγματικής οικονομίας. Συνέχεια

Τὰ ἔσοδα τοῦ Μουσείου τοῦ Λούβρου

Επειδή άρχισε πάλι να κυκλοφορεί mega-Μπούρδαπολλών τρισεκατομμυρίων ευρώ, σχετικά με τα έσοδα του Λούβρου από τα Ελληνικά εκθέματα, έκανα έρευνα μερικών λεπτών και βρήκα τα παρακάτω:

Το Λούβρο έχει 10.000.000 επισκέπτες ετησίως με 16€ μέγιστη τιμή εισιτηρίου δηλαδή 160 εκ τον χρόνο. Αν πούμε ότι τα τελευταία 30 χρόνια είχε τα ίδια έσοδα μιλάμε για συνολικά έσοδα τριών δεκαετιών… 4,8 ΔΙΣ.
Συνέχεια

Παπαγαλάκια καὶ πράκτορες…

Πρώτα από όλα τζάμπα χαίρεστε μάγκες, γιατί η υπόθεση δεν χάθηκε και ΔΕΝ μας κέρδισε η Εθνική Τράπεζα. Παραπέμφθηκε στην Αθήνα, όπου και θα δικαστεί.
Υπάρχει μια μικρή διαφορά που θέλει λίγο μυαλό για να την καταλάβει κάποιος.
ΕΣΕΙΣ ΠΡΑΚΤΟΡΑΚΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΓΩΓΗ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΕΤΕ;;;;;;
Γιατί ο Σώρρας και ο Καλογερόπουλος ΚΡΥΒΟΥΝ ότι χάσατε τις μηνύσεις κατά της Εθνικής Τράπεζας με αμετάκλητο βούλευμα;;;; Μήπως θέλετε να το ανεβάσω;;;;;

Συνέχεια

«Ὄχι, τελικῶς ΔΕΝ εἶσαι προδότης!!!»

Ἀνεφώνησε ὁ φίλος Μῆτσος, πρὸ ἠμερῶν.
Γελοῦσα… Ὄχι διότι ἐπίστευσα ποτὲ πὼς ὑπῆρχε περίπτωσις νὰ εἶμαι (ἐν ἀγνοίᾳ μου!!!) προδότης, ἀλλὰ διότι, ὅσο κι ἐὰν ἤμουν βεβαία γιὰ τὶς ἐπιλογές μου, κάπου μέσα μου πονοῦσα γιὰ τὶς κουβέντες ποὺ μοῦ εἶπε.
Ἀφῆστε δὲ ποὺ παραλλήλως  αἰσθανόμουν πὼς ἦταν ἄδικο νὰ χάσῳ κάποιους καλοὺς φίλους, ἐπεὶ δὴ ἀμφισβήτησα μερικοὺς κοινοὺς καραγκιόζηδες.

Ἀναφέρομαι  σὲ ἕνα κείμενον ποὺ ἔγραψα πρὸ δύο ἐτῶν περίπου κι ἀφᾠροῦσε στὸν νεο-ἐθνο-«σωτῆρα» ἈρτεΜΑΚΗ.
Τί κι ἐάν ἐξηγοῦσα τότε στόν φίλο μου πώς «ἄλλο τό «θέλω μου»  κι ἄλλη ἡ πραγματικότης»; Συνέχεια

Ξέρεις γιατί ΔΕΝ θά πληρώσῃ ΓΕΝΙΚΩΣ ὁ Σῶῤῥας;

Δὲν ξέρεις…
Ἤ ὀρθότερα, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙΣ Νὰ ξέρῃς. Καὶ δὲν θέλεις νὰ ξέρῃς διότι ἐξυπηρετεῖγενικῶς τὸ νὰ …ἐλπίζουμε σὲ κάτι…
Διότι ἡ ἀπελπισία ὁδηγεῖ σὲ ἀδιέξοδα… Τὰ ἀδιέξοδα ΑΠΑΙΤΟΥΝ ἀπὸ τοὺς ἐγκλωβισμένους νὰ βροῦν λύσεις, πρὸ κειμένου νὰ ἐξέλθουν.
Ὅσοι ἀποφασίσουν νὰ δράσουν, θὰ βγοῦν!!! ΟΛΟΙ οἰ ἄλλοι …ΠΑΠΑΛΑ!!!
Μὰ στὴν σημερινή μας κοινωνία τὰ θέλουμε ΟΛΑ ἕτοιμα.
Δὲν ξέρουμε νὰ παλεύουμε, νὰ ἀγωνιζόμεθα καὶ τελικῶς νὰ κερδίζουμε τὸ ὁ,τιδήποτε!!! Συνέχεια