Ἀπάντησις στόν Καρατζαφέρη πού ζητᾶ νά δώσουμε κῶλο

Οὔτε λίγο οὔτε πολύ, ὁ ἀρχηγός τοῦ ΛΑ.Ο.Σ. σέ συνέντευξι πού ἔδωσε στόν κ. Παπαδάκη στίς 13 – 12 – 2011, μᾶς παροτρύνει νά καθόμαστε νά μᾶς χαϊδεύουν – ναί τέτοιο χάϊδεμα –  οἱ νταβατζῆδες. Ἤ πολύ ἠλίθιος εἶναι ἤ Συνέχεια

802.000 εὐρώ τό γραφεῖο τοῦ Βενιζέλου

Τί νά λέμε τώρα; Κάθε φορά πού γίνεται ἀνασχηματισμός ἤ ἀλλάζει ἡ κυβέρνησις, ἀκόμη καί οἱ δοτές, ἕνα ὡρισμένο χρηματικό ποσόν χρειάζεται γιά νά εὐπρεπίσουν οἱ ξεδιάντροποι τά γραφεῖα τους. Προσωπικό, κουρτίνες, ἔπιπλα, πίνακες, γραφική ὕλη καί ὅλα τά παρεμφερῆ. Ἀναρωτιέμαι ἄν τούς πληρώνουμε καί τήν διατροφή, διότι οἱ ἀντιπρόεδροι τῶν τελευταίων κυβερνήσεων εἶναι ἀσύμφοροι. Ὑπερβαίνουν τά διακόσια κιλά, ὑποθέτω, ὁ κάθε ἔνας τους. Καλλίτερα νά τούς ντύνῃς παρά νά τούς ταΐζῃς. Ὅτι κι ἄν φορέσουν σάν τσουβάλι εἶναι ἐπάνω τους καί μονίμως ἀσιδέρωτο.

Ὁ χοντρο-Βενιζέλος, μετά τήν BMW, τῶν ἑκατοντάδων χιλιάδων εὐρώ, δαπάνησε 802.000 εὐρώ γιά τό καινούργιο του γραφεῖο. Χωρίς νά ἐρωτήσῃ τούς Ἕλληνες φορολογουμένους. Ἀποφασίζομεν καί ἐφαρμόζομεν. (κάτι μοῦ θυμίζει αὐτό).

Μινώταυρος 

802.000 εὐρώ γιά τό καινούργιο πολιτικό γραφεῖο τοῦ Βενιζέλου

Συνέχεια

Θάνατος στοὺς ἀστέγους! Ζήτω οἱ ΜΚΟ!!!

Παλαιότερη επίσκεψη του ΓΑΠ σε ΜΚΟ

Ὅλοι μας ὀφείλουμε πλέον νὰ φτιάξουμε μίαν ΜΚΟ! Γιὰ νὰ μὴ καταντήσουμε ἄστεγοι! 

Ιδού τα δισεκατομμύρια που εισέπραξαν οι ΜΚΟ

Εκατομμύρια μοίραζε το υπουργείο Εξωτερικών στις ΜΚΟ το 2010 την ώρα που ο Παπανδρέου μας έλεγε ότι δεν υπάρχουν λεφτά η χώρα ασφυκτιούσε από το Μνημόνιο και ο ελληνικός λαός πλήρωνε με αίμα την Συνέχεια

Λουκέτο καί στίς ἐπιχειρήσεις ἑστιάσεως

Τήν χαριστική βολή στά νοικοκυριά τήν «ἔριξε» ὁ χοντρο-Βενιζέλος μέ τό χαράτσι στήν Δ.Ε.Η. Τήν χαριστική βολή στά καταστήματα ἑστιάσεως τήν ἔδωσε μέ τήν αὔξησι τοῦ Φ.Π.Α. στό 23%.

Ἤδη οἱ μεγάλες ἁλυσίδες ἑστιάσεως ἑτοιμάζονται νά Συνέχεια

Ἡ Γενοκτονία τῶν Βορειοηπειρωτῶν

Ἔχουμε ἑλληνική κυβέρνησι ἤ δέν ἔχουμε; Ῥητορικόν τό ἐρώτημα. Βεβαίως, δέν ἔχουμε. Μᾶς κυβερνοῦν οἱ Γερμανοί, ὅπως πολύ καλά γνωρίζουμε ὅλοι. Τούς Γερμαναράδες τό μόνο πού τούς ἐνδιαφέρει εἶναι νά ἁρπάξουν τήν περιουσία τῆς Ἑλλάδος. Τά ἄλλα δέν τούς χρειάζονται. Οἱ «δικοί» μας ὅμως; Μέ τί ἀσχολοῦνται. Καφέ καί μπιρίμπα νά περνᾶ ὁ καιρός γιά νά παίρνουμε τούς μισθούς μας…..

Οἱ ἐθνοπατέρες, δουλέψουν δέν δουλέψουν τήν ἀποζημίωσι θά τήν πάρουν, ἐκτός καί ἄν πτωχεύσῃ ἡ χώρα. Γιά τοῦτο φοβοῦνται τό «κανόνι». Θά χάσουν τά «δεδουλευμένα» τίς ἐξεταστικές καί τί μίζες. 

Συνέχεια

Ἀνοικτά τά σύνορα γιά τούς τουρκαλάδες;

Μόνο τήν μέση μας δέν ἔχουμε σκύψει ἀκόμη στούς τουρκομογγόλους. Τήν ἔσκυψε, ὅμως, ἡ ἀναπληρώτρια ὑπουργός ἐξωτερικῶν,  ἡ Μαριλίζα «Ξυνογιαννακοπούλου». Οἱ τουρκαλάδες θά εἰσέρχονται στήν χώρα μέ «συνοπτικές διαδικασίες». Ὅσο πιό πολλοί τοῦρκοι ταξιδιῶτες, τόσο πιό καλά γιά τήν ἀνεκδιήγητη ὑπουργό. Συνέχεια