Τί θά δοῦν τά μάτια μας άκόμη σέ αὐτόν τό τόπο, δέν ξέρω. Οἱ πολιτικάντηδες τοῦ πα-σόκ ἄφησαν ἀπλήρωτα τά κομματόσκυλα. Μόνο τήν τσέπη τους κυττάζουν, τώρα τά μεγαλοστελέχη. Ἄς πρόσεχαν οἱ «ἐργαζόμενοι» τοῦ πα-σοκ.
Ὑποθέτω ὅτι ὅταν προκηρυχθοῦν ἐκλογές – ἄν μᾶς ἐπιτρέψουν οἱ Γερμανοί νταβατζῆδες – θά φροντίσουν νά Συνέχεια

Καλά, αὐτός ἀπό ποῦ ἦρθε; Δέν ἦταν ὑπουργός Προπηλακισμοῦ τοῦ Πολίτου στήν κυβέρνησι τῶν ἀνικάνων πού κατέστρεψαν τήν χώρα; Δέν εἶναι ὑπουργός Ἀναπτύξεως κλπ, κλπ, στήν δοτή κυβέρνησι Παπαδημ(ί)ου; Τώρα, προσπαθεῖ νά ἐξαγνισθῇ γιά νά ἐπανακάμψη;
Ε, τηροῦν καί τά προσχήματα, λιγάκι. Δέν μποροῦσαν νά ποῦν ὅτι παραγράφονται τά χρέη τοῦ ἑλληνικοῦ κράτους πρός τρίτους, αὐθημερόν; Ἔβαλαν ἕναν χρονικό ὀρίζοντα δύο ἐτῶν. Θά καθυστεροῦν, σκοπίμως καί τελειώσανε….