Μέσα στὴν κατήφεια τῶν ἡμερῶν, ἄς προσπαθήσουμε νὰ χαμογελάσουμε λίγο…
Δὲν λύνει προβλήματα τὸ γέλιο…
Ἀλλὰ μᾶς δίδει δύναμι…
Τὴν χρειαζόμαστε…
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: χαμογελᾶμε
Τὰ αὐτοκόλλητα ποὺ βγαίνουν σὲ 3D…
Κι ἐπεὶ δὴ τὰ καταφέρνει ὁ Στουρνάρας, κάποιοι τὸν θέλουν ἰσόβιο ὑπουργό!!!
Ἄλλην φορὰ Ἠλία μου σὲ παρακαλῶ νὰ βγάζῃς τὸ δακτυλίδι!
Δόσις – δόσις, ἡ Ἐλλάδα θά γλυτώσῃ ἤ θά τά κακαρώσῃ;
Προσοχή: Μόνον «κακοπροαίρετοι» αντιμνημονιακοί θα τολμήσουν να αντικαταστήσουν τις λέξεις που βρίσκονται μέσα σε εισαγωγικά με τις αντίθετές τους, για να αντιστρέψουν έτσι το νόημα του κειμένου που ακολουθεί.
Τη δόση, ρε, παιδιά… «Ναι», στη δόση λέμε! Είναι «αναγκαία». «Πρέπει» να πάρουμε τη δόση, έστω κι αν αυτό θα μας σκοτώσει.
Διότι, πώς να το κάνουμε, είναι πιο Συνέχεια
Χαμογέλα, δὲν εἶναι δύσκολο.

Κακὴ διάθεσις…
Ψυχρὴ κι ἀνάποδη…
Ὅλοι μὲ κατεβασμένα κεφάλια περπατοῦν… Σκυφτοὶ σχεδόν…
Δυστυχία σὲ κάθε ματιά…


