Πολυτεχνειακὰ ξεπουλήματα.

Μόνον αὐτὸ δὲν εἴχαμε… 

Εἴχαμε Τρεμοπουλικά, Μπουταρικά καὶ Δραγώνια ξεπουλήματα…. Τώραἀποκτήσαμε καὶ πολυτεχνειακά ξεπουλήματα… Νὰ μὴ ξεμένουμε γενικῶς ἀπὸ ξεπουλήματα…

Μήπως κάποιοι χαρίζουν κάτι ποὺ δὲν τοὺς ἀνήκει; Μήπως κάποιοι ἔχουν πάρει πολὺ μεγάλον ἀέρα; Μήπως κάποιοι ἔχουν χάσει κάθε ἔννοια τοῦ μέτρου;

ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ:

Συνέχεια

Ὁ πόλεμος τῆς πλατείας.

Ὁ ἀγαπητὸς Ῥωμανός μοιράστηκε μαζύ μου ἕνα ἄκρως σημαντικό κείμενο τὸ ὁποῖον μᾶς φέρνει πρὸ τῶν ἀτομικῶν μας εὐθυνῶν. 

Ἡ πλατεία εἶναι σημεῖον προσβάσεως γιὰ κάθε προβληματισμένο ἢ ἀνησυχούντα πολίτη. Τὸ παλαιοκομματικό σύστημα ποὺ μᾶς ἔχει ὁδηγήσει σὲ ἐξάλειψι τῆς πολιτικῆς μας ἀντιλήψεως, πασχίζει μὲ κάθε τρόπο νὰ ἐπαναλάβῃ τὰ ὅσα τόσες δεκαετίες ἔχει ἐφαρμόσει.  

Συνέχεια

Ἡ κλοπή τῶν γλυπτῶν τῆς Ἀφαίας

Τα γλυπτά που αρπάξανε οι Γερμανοί από τον Ναό της Αφαίας, αποτελούν μία “άγνωστη” ιστορία που για κάποιο λόγο αποφεύγουν να διηγούνται οι γνωρίζοντες αρχαιολόγοι!

Πόσοι από εμάς γνωρίζουμε ΠΟΥ βρίσκονται σήμερα τα κλεμμένα γλυπτά και πόσοι τα έχουμε επισκεφτεί; Γιατί κανείς δεν ζητάει επισήμως την επιστροφή τους;

Η αρπαγή από τους Γερμανούς

Η ιστορία ξεκινάει το 1811, όταν ο αρχιτέκτονας Ch. R. Cockerell και ο φίλος του βαρώνος von Hallerstein, επισκέφθηκαν την Αίγινα και λεηλάτησαν το Ναό Αφαίας. Με αδιαφανείς διαδικασίες και δωροδοκία των ντόπιων προεστών, κρυφά μετέφεραν 17 αγάλματα και πολλά άλλα κομμάτια από τα αετώματα του Ναού στον Πειραιά. Συνέχεια

Γελοιότητες ἑνὸς χρεωκοπημένου συστήματος.

Ἀξίζει τὸν κόπο νὰ δῇ κάποιος τὸ παρακάτω ταινιάκι. 

Ἔκλεισαν ὅλους τοὺς δρόμους γιὰ νὰ μὴν φθάσῃ ὁ κόσμος στὴν πλατεία Συντάγματος.

Σταμάτησαν λεωφορεῖα στὴν Ἐθνικὴ Ὀδὸ Ἀθηνῶν Κορίνθου καὶ τὰ γύρισαν πίσω διότι …δὲν χωροῦσαν  στὸ μεγάλο χωνευτήρι… (Ἐδῶ ἔχουν χωρέσει τόσα ἑκατομμύρια ΛΑΘΡΟεισβολέων καὶ θὰ βούλιαζε μὲ 1.000.000 ἀκόμη Ἕλληνες ἡ Ἀθήνα; Νὰ τοὺς πῇ κάποιος πὼς ἀντέχει ἀκόμη;)

Ἔβαλαν κιγκληδώματα καὶ λεωφορεῖα τῆς ἀστυνομίας γιὰ νὰ σταματήσουν τὸ κύμα….

Τὸ μόνον ποὺ δὲν ἔκαναν ἦταν νὰ κτίσουν τοὺς δρόμους….

Συνέχεια

Οὒπςςςς… Μᾶς λέν νὰ κάτσουμε ἥσυχα;

Δὲν ξέρω…

Τὴν μία «ὑποπτεύονται» ταραχές καὶ μᾶς ἐνημερώνουν… (καὶ τσοῦπ λίγες ἡμέρες ἀργότερα προβάλλουν κάποιοι «ἀγανακτισμένοι»..)

Τὴν ἄλλην μᾶς ἐνημερώνουν πὼς θὰ γίνουν ἄλλες ταραχὲς μὲ τοὺς ΛΑΘΡΟεποίκους….

Μετὰ ἐμφανίζεται παρουσίασις μίας ἐκ τῶν πλέον ἐπικινδύνων πόλεων, ποὺ δὲν εἶναι ἄλλη ἀπὸ τὴν ..Ἀθήνα!!!

Τώρα μᾶς λὲν νέα νέα….  

Ἀσκήσεις καταστολῆς πλήθους!!!!

Συνέχεια

Ποιοί ζορίζονται μὲ τὸν Βασίλη;

Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν διάβασα σὲ κάποιο ἱστολόγιο μία περίεργη καταγγελία. Κάποιοι δὲν ἄφησαν τὸν Βασίλη Παπακωνσταντίνου νὰ κατεβῇ στὸ Σύνταγμα καὶ νὰ τραγουδήσῃ γιὰ τοὺς ἐξ-Ὀργισμένους. 

Ὁμολογῶ πὼς ξαφνιάσθηκα, διότι ὁ Παπακωνσταντίνου εἶναι ἕνα πρόσωπο ποὺ ἔχει ἀμέτρητες φορὲς καταθέσει τὸ τραγούδι του γιὰ νὰ ὑποστηρίξῃ κινήσεις ποὺ ξεκινοῦν ἀπὸ τὴν βάσι ἢ ἀπὸ τὸν λαό. Νομίζω πὼς αὐτὸ εἶναι γνωστότατο τοῖς πάσι. Καί, τέλος πάντων, τὸ ἔχει τὸ …«ἐπαναστατικό» του στὰ τραγούδια του.

Γιατί λοιπόν δὲν τοὺς ἔκανε ὁ Βασίλης; Ποιούς ἐνοχλοῦσε καὶ γιατί; Μήπως μαζί μὲ τὸν Βασίλη θὰ ἦταν καὶ κάποιος ἀκόμη; Μήπως μαζί μὲ τὸν Βασίλη θὰ ἐμφανίζετο κι ὁ Νῖκος Καλογερόπουλος; Μήπως ὁ δημιουργὸς τοῦ παρακάτω τοὺς ἐνόχλησε;

Συνέχεια