Ἐσεῖς φταῖτε γιὰ τοὺς δύο θανάτους!

Ἴσως νά εἶμαι βαθύτατα θυμωμένη μὲ τὰ ἔκτροπα ποὺ ἔχουν δημιουργήσει διάφορες δυνάμεις τῆς ἀστυνομίας. Ἴσως νὰ εἶμαι ἀκόμη περισσότερο θυμωμένη μὲ τούς χειρισμούς τῆς κυβερνήσεως καὶ τῶν ΜΑΤ κατὰ πολιτῶν ποὺ διαδηλώνουν εἰρηνικά… Ἴσως ἀκόμη περισσότερο θυμωμένη μὲ τὸ χτύπημα ποὺ ἔκανε ἀστυνομικὸς μὲ τὴν μηχανή του σὲ διαδηλωτή….

Ὅμως ἀπόψε ἔγινε κάτι πάρα πολύ ἄσχημο… Τέσσερα παιδιά τς λληνικς στυνομίας χτυπήθηκαν πό μάδα ληστν μ πολεμικὰ πλα! Δύο πό ατ τ παιδιά εναι δη νεκρά!

Συνέχεια

Κυβέρνησις ὑπό διωγμόν;

Μοῦ ἀρέσει ποὺ ὁρκιστήκατε! Γιά ποιό πρᾶγμα ὁρκιστήκατε εἴπαμε;

Διάβαζα στὸ βιβλίο τοῦ Σπύρου Μελλᾶ, «ἡ ἐπανάστασις τοῦ 1909», τὸν τρόπο μὲ τὸν ὁποῖον ὁ σουλτᾶνος Χαμίτ παρουσιαζόταν στὰ πλήθη!!!

Σὲ ἕνα παράθυρο ὑψηλότατο, πολύ μακρὰν τοῦ πλήθους καὶ κάποιαν στιγμή παιάνιζε ἡ ὀρχήστρα…. Ἐκπληκτικό!!!!

 Κάπως ἔτσι εἶναι σήμερα καὶ ἡ κατάστασις στήν Ἑλλάδα! Ἀντί νὰ ἀπελευθερωθοῦμε ὁριστικῶς ἀπό τὸν ῥαγιαδισμό, τόν ἐπαναφέραμε καὶ μάλιστα στὴν χειροτέρα του μορφή!!! Ὁ σουλτᾶνος ΓΑΠ καὶ τὸ κυβερνητικό του κλιμάκιο δὲν μπορεῖ νὰ «χαιρετίσῃ» (ἄς ποῦμε) τὸν λαό παρὰ μόνον κλεισμένος σὲ κάποιον οὐρανοξύστη, πίσω ἀπό ἀλεξίσφαιρα τζάμια καὶ μὲ μερικές διμοιρίες τῶν ΜΑΤ νὰ περιπολοῦν τριγύρω. Κάπου δ γύρω φαντάζομαι θ μφανιστῇ καὶ ἡ ὀρχήστρα μὲ τ ργανα!!

Συνέχεια

Ἀηδία κατήντησαν… Ἀηδία!

Τί θά γίνῃ μὲ αὐτούς; Ἐγώ τούς βαρέθηκα.. Τούς σιχάθηκα…

Μέ τά δικά μας χρήματα θά παίζουν τούς καλούς καὶ ἱκανούς;

Παπακωνσταντίνου, ὑπουργός οἰκονομικῶν: πέγραψε πόφασι μὲ τὴν ὁποίαν μες (ὄχι αὐτός) θὰ πληρώσουμε τὰ χρέη ἀπό δάνειο ποὺ ἔλαβε τὸ Μέγαρο Μουσικῆς!!! Πόσα; 95.000.000 τό ποσόν το δανείου... Νὰ βάλουμε καὶ τοὺς τόκους; ΠΟΣΑ εἶναι λοιπόν; Γνωρίζει κάποιος; Νὰ φανταστοῦμε;

Συνέχεια

Πολλὴ πίκρα….

Πολλὴ πίκρα ἔχει πέσει στήν κυβέρνησι!! Ἀπό παντοῦ τοὺς κράζουν!!! Πρὸ χθὲς τὸν Πάγκαλο στὸ Παρίσι… (Ἀλήθεια, μόνος του ἦταν στό ἀεροπλᾶνο;) Ἀκυρώθηκε καὶ ἡ προβολή τοῦ «Ζ»… Στενοχωρέθηκε κι ὁ Γαβρᾶς… Καί τί θά κάνουμε τώρα; Μέ τόσην στενοχώρια ἴσως νὰ μὴ κατεβάσῃ ἰδέες γιὰ τὸ πῶς θὰ ἑλληνοποιήσῃ κάθε λάθρο ποὺ δὲν ἑλληνοποιήθηκε… Μεγάλη ζημιά!

Συνέχεια

Καμαρώσατε ἐθνοδιαλυτική κυβέρνησι!!!

Ἔχουμε καὶ λέμε:

125.000 ερ ποὺ ἔλαβε ὁ ὀργανισμός ἐργατικῆς ἑστίας γιὰ σωματική καλλιέργεια καὶ ψυχαγωγία τοῦ προσωπικοῦ, μὲ τὴν ὑπογραφή Ἄννας Νταράλα! (Λεπτομέρειες στὸ  Ὑπάρχουν κεκτημένα καὶ «κεκτημένα».)

345.000 ερ, δωρίσατε στὸ Βατοπέδι:

Συνέχεια

Δημητροκάλλης: «μόνον ἔτσι θὰ μπορέσουμε νὰ ἐπιβάλουμε τὶς ἀπόψεις μας»!

Βρὲ τὶ ἔχουμε πάθει!!! Ἀφεντικά δὲν εἴχαμε κι ἀφεντικά ἀποκτήσαμε!!! Θὰ φταίῃ μᾶλλον τὸ πνεῦμα τῆς ἐποχῆς!

Ἐπιλέγεις (ποὺ λέει ὁ λόγος) κυβέρνησι, καὶ σοῦ προκύπτει τὸ ΔΝΤ.

Ἐπιλέγεις κόμμα (κίνησι τό λένε τώρα) καὶ σοῦ προκύπτει ὁ Δημητροκάλλης!!!!

Ἀλλὰ ἂς τὰ πάρω ἀπό τὴν ἀρχή!!!

Πρὸ ἡμερῶν ἔγραψα γιὰ τὸν πολύτιμο κύριο Δημητροκάλλη ποὺ εἶναι δεξί χέρι τοῦ ἄλλου πολυτίμου κυρίου Μητσοτάκη (τοῦ γηραιοῦ), ὀργανωτής τοῦ κόμματος τῆς κυρίας Ντόρας (θυγατρὸς γηραιοῦ), ὀργανωτής τοῦ κινήματος «δὲν πληρώνω» (γενικῶς) καὶ ὀργανωτής τοῦ κινήματος  Σπίθα τοῦ Μίκη.

Συνέχεια