Τὰ κρυπτονομίσματα θὰ ἀναπτυχθοῦν γιατὶ εἶναι ἀπαραίτητα γιὰ τὴν μελλοντικὴ λειτουργία τοῦ συστήματος
Σε ένα παραδοσικακό οικονομικό σύστημα ισχύει πάντα η παρατήρηση ότι το εισόδημα διαμοιράζεται ανάμεσα στην κατανάλωση, στην αποταμίευση και την επένδυση.Μετά την οικονομική κρίση του 2008, οι κεντρικές τράπεζες και τα κράτη αύξησαν την ποσότητα του χρήματος που κυκλοφορούσε, για να καλύψουν τις αναπόφευκτες ζημίες κάποιων μεγάλων επενδυτών.
Το χρήμα αυτό δεν καταναλώθηκε, ούτε αποταμιεύθηκε, αλλά επενδύθηκε στις χρηματιστηριακές αγορές.
Με τον τρόπο αυτό δεν προέκυψε πληθωρισμός τιμών αγαθών, αλλά πληθωρισμός τιμών μετοχών.
Οι πολίτες έγιναν πλουσιότεροι στα χαρτιά και μείωσαν την απαραίτητη αποταμίευση. Συνέχεια
Διαβάστε τον εθνικό ύμνο της Καταλωνίας για να δείτε τι περιμένει τον κο Rahoy, αν επιχειρήσει με βία να διοικήσει την Καταλονία από την Μαδρίτη.
Μόλις 20 εὐρῶ πούλησε ἕνας ναρκομανής, ποὺ φέρεται ὡς δολοφόνος τῆς 32άχρονης ἐφοριακοῦ, τὸ κινητὸ τηλέφωνο ποὺ τῆς ἀπέσπασε· τὴν τραυμάτισε μάλιστα θανάσιμα μὲ 14 μαχαιριὲς στὸ Β’ Νεκροταφεῖο γιὰ νὰ τὴν ληστέψῃ. Κίνητρο: ἡ ἀγορὰ τῆς δόσεώς του· ἕνα ἀκόμη ἔγκλημα ποὺ τὸ ὀφείλουμε στὸν πόλεμο κατὰ τῶν ναρκωτικῶν. Πρὶν 100 χρόνια περίπου ποινικοποιήθηκαν τὰ ναρκωτικὰ σὲ Βρεταννία καὶ ΗΠΑ καὶ ἀκολούθησε καὶ ὁ ὑπόλοιπος κόσμος. Ὁ πόλεμος ὅμως κατὰ τῶν ναρκωτικῶν ξεκίνησε στὶς ΗΠΑ πρὶν 40 χρόνια ἐπὶ Προέδρου Ῥίτσαρτ Νίξον, μὲ καταστροφικὲς συνέπειες γιὰ ὅλον τὸν πλανήτη: χιλιάδες νεκροί, ἀθρόες φυλακίσεις, διαφθορά, πολιτικὲς ἀποσταθεροποιήσεις, βία, σπατάλη δισεκατομμυρίων εὑρῶ κάθε χρόνο.
