Τὸ δημοψήφισμα τῆς Κυριακῆς ἔχει ἀκυρωθεῖ

Το ερώτημα του δημοψηφίσματος της Κυριακής έχει ακυρωθεί.
Ο ελληνικός λαός καλείται να ψηφίσει «ΝΑΙ» ή «ΟΧΙ» επάνω σε μια πρόταση των δανειστών η οποία έχει αποσυρθεί και δεν υφίσταται.
Είναι πρωτοφανές στην ανθρώπινη ιστορία λαός να καλείται να ψηφίσει επί ανύπαρκτου ζητήματος.

Συνέχεια

260.000 Αὐστριακοὶ ὑπέγραψαν αἴτημα γιὰ δημοψήφισμα γιὰ ἔξοδο ἀπὸ τὴν ΕΕ!

260.000 Αὐστριακοὶ ὑπέγραψαν αἴτημα γιὰ δημοψήφισμα γιὰ ἔξοδο ἀπὸ τὴν ΕΕ, ἀναγκάζοντας τὸ κοινοβούλιό της νὰ τὴν συζητήσῃ.

Πάνω από 260.000 Αυστριακοί έχουν υπογράψει μια αίτηση ζητώντας την έξοδο της χώρας από την ΕΕ  και τώρα το αυστριακό κοινοβούλιο πρέπει να συζητήσει ένα δημοψήφισμα για το θέμα.
Συνολικά οι 261.159 άνθρωποι που υπέγραψαν την αίτηση αντιπροσωπεύουν το  4,12 τοις εκατό του εκλογικού σώματος.

Το αίτημα ήταν πιο δημοφιλές στις περιοχές της Κάτω Αυστρίας, όπου υπέγραψε το  5,18 τοις εκατό των πιθανών ψηφοφόρων  και στην Καρινθία, το 4,85 τοις εκατό.
Το όριο για την πρόκληση μιίας συζητήσεως σχετικά με ένα πιθανό δημοψήφισμα είναι 100.000 άτομα.

Συνέχεια

Εἶναι ξεκάθαρος ὁ στόχος τοῦ δημοψηφίσματος;

Είναι ξεκάθαρος πλέον ο λόγος για τον οποίο γίνεται το δημοψήφισμα.

Δεν θα μας βγάλουν από την Ευρώπη, αλλά μας απειλούν ώστε να ωθήσουμε εμείς τον Τσίπρα σε παραίτηση, εφόσον η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ παραμένει ακόμα ισχυρή και συμπαγής.Εἶναι ξεκάθαρος ὁ στόχος τοῦ δημοψηφίσματος;5 Συνέχεια

Τὸ δημοψήφισμα θὰ φέρη συμφορά. Τοῦ Σαράντου Καργάκου.

Ἤμουν ὁ πρῶτος –κι ἐνῶ βρισκόμουν στὴν Δ. Γαλλία– ποὺ διακήρυξα ἀνοικτὰ ὅτι τὸ δημοψήφισμα θὰ φέρει συμφορά. Ἐνδεικτικὰ ἀναφέρω τὰ ἀκόλουθα: Συνέχεια

Ὁρισμένα κρίσιμα σημεῖα γιὰ τὸ Bail-in τῶν ἑλληνικῶν τραπεζῶν, ἄν τολμήσουν ποτὲ νὰ τὸ κάνουν.

Ενα κρίσιμο συστατικό μίας καλής τακτικής παραπληροφορήσεως και τρομοκρατήσεως των καταθετών είναι η διαστρέβλωση της αλήθειας.
Έτσι επανήλθαν στα Ελληνικά ΜΜΕ αναφορές για ενδεχόμενο bail-in με τις καταθέσεις των Ελληνικών τραπεζών.
Μάλιστα τις συνδυάζουν με το πρόσφατο μέτρο, που περιορίζει τις αναλήψεις σε μετρητά στα 60 ευρώ την ημέρα ανά άτομο. Συνέχεια

Ξεκίνησε ἡ χρεωκοπία;

Ἐρώτησις:
ΓΙΑΤΙ δέν πληρώσαμε τό ΔΝΤ ἐχθές, ἐνῶ πληρώσαμε ἄλλες δόσεις πρὶν 1-2 μῆνες;;;;
Γιατὶ ξεσκισθήκαμε νά πληρώσουμε, μέσῳ τῶν ἀποθεματικῶν δήμων καὶ φορέων, τήν «προηγουμένη» δόση;;;
Καί γιατί κάποιοι, λόγῳ κομματικῆς πειθαρχίας (ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ) προσπαθοῦν νά φοβήσουν τόν κόσμο νά ψηφίσῃ «ΝΑΙ», μετά ἀπό ἐντολές τῶν ξένων;;;; Συνέχεια