Ἀπό πότε οἱ ἀρχιεπίσκοποι συχνάζουν στίς φυλακές;

Ἀπὸ τότε ποὺ οἱ συνεργάτες τους συχνάζουν ἐκεῖ…. Ἤ τὰ δικά τους παιδιά… Ἤ οἱ δωρητές της…

Δέν τό ξέρατε; Κακῶς!
Ἤδη ὁ ἀρχιεπίσκοπος ἔκανε μίαν πρώτη καὶ  σπουδαία ἐπίσκεψι στὸν ἀγαπημένο τῆς ἐκκλησίας Λαυρεντιάδη… (Δίχως κόκκινα χαλιά… Δυστυχῶς… Τὸ χάσαμε τὸ θέαμα!)
Κοντὰ ὅμως στὸν Λαυρεντιάδη, ἐπεσκέφθῃ καὶ τὸν Ἄκη καὶ τὸν Λάκη… (Τοῦ …Λάκη ἔγινε στὶς φυλακές!)

Συνέχεια

Τὸ ΣΗΡΙΑΛ Ἑλληνικὸς Ζεόλιθος καλὰ κρατεῖ.

ΠΟΙΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΕΞΟΡΥΞΗ ΤΟΥ ΖΕΟΛΙΘΟΥ ΘΡΑΚΗΣ;

Τι τρέχει με τον Ζεόλιθο “Θράκης”;

Σας γράφω για να ασχοληθείτε για ένα θέμα που μου έκανε εντύπωση για να δώσετε απαντήσεις μέσα από την έρευνα σας.

Κυκλοφορεί σκεύασμα ΖΕΟΛΙΘΟΣ Θράκης  ( http://www.superfoods.gr/P–56 ) .

[ΣΗΜΕΙΩΣΗ. Το συγκεκριμένο σκεύασμα στην ετικέτα του, γράφει Ζεόλιθος Θράκης ΤΜ.

Το ΤΜ προφανώς είναι TRADE MARK, δηλαδή δηλώνει εμπορικό κατοχυρωμένο όνομα και όχι προέλευση.

Συνέχεια

Ἡ νέα μέθοδος ὑφαρπαγῆς τῆς κατοικίας τῶν Ἑλλήνων εἶναι τὰ ἐνεργειακὰ πιστοποιητικά!

Ἄν καὶ γενικῶς ἤμουν, εἶμαι καὶ θὰ παραμείνω μὲ αὐτοὺς ποὺ φωνάζουν καὶ ἐργάζονται γιὰ τὴν προστασία τοῦ περιβάλλοντος, σὲ ὅλην αὐτὴν τὴν διαδικασία, τῶν ἐνεργειακῶν πιστοποιητικῶν, ἔχω πάρα πολλὲς ἐνστάσεις. 
Γιὰ λόγους οἰκονομίας καὶ μόνον, κι ὄχι γιὰ λόγους συνειδήσεως ἀπαραιτήτως, δὲν νομίζω νὰ εἶναι πολλοὶ οἱ Ἕλληνες ποὺ δὲν θὰ ἐπιθυμοῦσαν ἐνεργειακὲς μειώσεις στὶς καταναλώσεις τους. Τί γίνεται ὅμως ὅταν περνᾶμε διά τῆς βίας σέ νομοσχέδια πού παρακάμπτουν πλέον τίς δυνατότητες τῶν συμπολιτῶν μας; Τί γίνεται ὅταν ἐπισήμως πλεόν ἡ ἰδιοκτησία στήν χώρα μας μετατρέπεται, ἀργά ἀλλά σταδιακά, σέ ἀδίκημα; 

Συνέχεια

Ἤ ἡ ΕΛ.ΑΣ κοιμᾶται, ἤ πασκίζει νὰ μᾶς ἀπό-κοιμίσῃ!

Ὅπλα! Πολλὰ ὅπλα!!! Πάρα πολλά!
Μόλις πρὸ μερικῶν μηνῶν ἔγραφε τὸ βῆμα γιὰ τὰ 600.000 ΚΑΛΑΣΝΙΚΩΦ. 600.000!!! Ὄχι δύο ἤ τρεῖς…
Τώρα λοιπὸν βγαίνει ἡ ΕΛ.ΑΣ. καὶ ἰσχυρίζεται πὼς παράνομα ὅπλα στὴν Ἀττικὴ εἶναι περίπου 70.000!!!
Συνέχεια

Γραφειοκρατία.

Τελικῶς ἡ γραφειοκρατία δὲν εἶναι μόνον δικό μας …δικαίωμα, ἀλλὰ κι ὅλης τῆς Εὐρώπης.
Τοὐλάχιστον στὴν Ἰσπανία τὴν γραφειοκρατία, τὴν ἔχουν πράγματι τοποθετήσει στὰ δύσκολα, ἔως ἄλυτα, γιὰ τοὺς πολίτες θέματα.
Τὸ παρακάτω ταινιάκι εἶναι μία, ἴσως κάπως ὑπερβολική, ἀλλὰ σαφῶς ἀποκαλυπτικὴ εἰκόνα τοῦ τὶ συμβαίνει στὴν χώρα τῶν (πρώην) ταυρομάχων. Δυστυχῶς, ἔχει τόσες πολλὲς ὁμοιότητες μὲ τὰ δικά μας, ποὺ θὰ ἔλεγα νὰ τὸ κρατήσουμε, πρὸ κειμένου νὰ ξέρουμε τὸ ἕνα πλοκάμι τοῦ «τέρατος», μὲ τὸ ὁποῖον μαχόμεθα.

Συνέχεια

Εἴμαστε ἠλίθιοι καί συζητᾶμε γιά πληρωμή χαρατσίου μέσῳ ΔΕΗ;

Πολλὰ πανηγύρια βλέπω ἐδῶ τριγύρω, κι αὐτὸ δὲν εἶναι καλὸ γιὰ κανέναν μας.
Ἄλλο νὰ συνειδητοποιοῦμε τὸ τὶ ἔχουν ἐπιβάλλῃ κι ἄλλο νὰ νομίζουμε πὼς συνειδητοποιοῦμε.

Μᾶς ἔχουν ἐπιβάλλει ἕνα ἀντισυνταγματικὸ μέτρον μὲ μίαν ἀκόμη πιὸ ἀντισυνταγματικὴ διαδικασία. Οὐσιαστικῶς μᾶς ἔχουν πείσῃ, διότι περὶ αὐτοῦ πρόκειται, πὼς ὄχι μόνον πρέπει νὰ πληρώσουμε, ἀλλὰ ἐὰν δὲν πληρώσουμε εἴμαστε παράνομοι καὶ φυσικὰ θὰ ἀναβαπτισθῇ σὲ ἠθικὸν καὶ νόμιμον τὸ νὰ μᾶς κόψουν τὸ ῥεῦμα!
Κάνουμε πλάκα;

Συνέχεια