Νομίζω πὼς σὲ αὐτὴν τὴν χώρα κάποιοι ἔχουν μπερδέψῃ τὴν βούρτσα μὲ τὴν π@@@@α.
Καὶ τὸ ἐννοῶ.
Ὁ λόγος σήμερα γιὰ τὸν Κώστα Χαρδαβέλλα καὶ τὸ ἐν ἐξ ἄλλῳ κείμενον του, μὲ τὸ ὁποῖον οὔτε λίγο οὔτε πολύ, λυπᾶται γιὰ τὴν «συνεργασία» ΑΝ.ΕΛ. καὶ Χρυσῆς Αὐγῆς, μὲ στόχο τὴν παραπομπὴ τῶν Παπαδημ(ί)ου-GAPάτου στὴν δικαιοσύνη.
Ἄν τὶ νὰ λυπᾶται γιὰ τὴν ἀπουσία τῆς συμμετοχῆς τοῦ τΣΥΡΙΖΑ, τοῦ ΚΚΕ καὶ τῶν λοιπῶν βο(υ)λευτῶν στὴν συγκεκριμένη κίνησι, βρῆκε νὰ λυπηθῇ, (λέμε τώρα…!!!) γιὰ τὴν συνεργασία τῶν παραπάνω. (Πολὺ λυπήθηκε… Τοῦ κόπηκε μάλιστα ἡ ὄρεξις κι ἔχει νὰ φάῃ ἀπὸ πρὸ χθές… Δέν τόν εἴδατε πού κλαίει κι ὀδύρεται;)
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ἀσυδοσίες
Τὸ μεγάλο κόλπο τοῦ καπνοῦ καὶ τῆς αἰθαλομίχλης.
Πίσω από το κάθε κράξιμο και το κάθε πρωτοσέλιδο μιας κάποιας φυλλάδας, κρύβονται πάντα ισχυρά συμφέροντα!
Λες και ήταν χθες, όταν κάποιος Υπουργός ζητούσε να του φέρουν ένα πεθαμένο από το νέφος που έπνιγε τότε την Αθήνα !Σε αυτό τον τόπο δεν θα αλλάξει τίποτε αν δεν αλλάξουμε εμείς !Δεν θα αλλάξει αν συνεχίσουμε να εκλέγουμε τους ίδιους ανθρώπους που έχουν την απόλυτη ευθύνη για την Συνέχεια
Ἔμπλεξαν τὰ μπούτια τους τὸ ΕΛΙΑΜΕΠ καὶ τὸ σόι Παπακωνσταντίνου.
Γιὰ τὸ ΕΛΙΑΜΕΠ πολλὲς φορὲς ἔχουμε γράψῃ.
Γιὰ τὶς μελέτες του (παρακαλῶ;;;;) ποὺ ἀφοροῦν σὲ ὁπλικὰ συστήματα ὅμως δὲν ἔχουμε ἀρκετὲς φορὲς ἀναφερθῇ.
Παραμέναμε πάντα στὰ ἔργα καὶ τὶς ἡμέρες τῶν πρωταγωνιστῶν του, ποὺ ἐπίσης οὔκ ὁλίγες φορὲς καταπιάστηκαν μὲ ζητήματα ἱστορίας, ἐθνικῆς μας μνήμης καὶ συνειδήσεως καὶ φυσικὰ μὲ τὴν ἀποδόμησι κάθε δεσμοῦ τοῦ Ἕλληνος μὲ τὸ παρελθόν του.
Σήμερα ὅμως συμβαίνουν αὐτὰ ποὺ ἔπρεπε νὰ συμβοῦν ἀπὸ καιρό.
Συνέχεια
Φραγκούλης κατά Παπάγου;
Αὐτὸ ποὺ θυμᾶμαι ἐντόνως ἀπὸ τὰ ἔργα καὶ τὶς ἡμέρες τοῦ Παπάγου, εἶναι κάποιες ἐνδιαφέρουσες δράσεις του κατὰ τὴν διάρκεια τῆς ἐπαναστάσεως τοῦ 1909. (Ζορμπᾶς, λοχαγοί, Βενιζέλος…)
Κάθε φορὰ ποὺ δὲν τοῦ ἄρεσε κάτι λοιπόν, κατὰ τὸν Μελᾶ πάντα, τὰ σάρωνε ὅλα. Ἀπαγωγὲς (ἀξιωματικῶν) ἔκανε, μὲ τσαμπουκὰ ἐπέβαλλε τὰ δικά του θέλω, ὅπως γιὰ παράδειγμα τὴν ἐπανένταξι στὸ στράτευμα τῶν ἐκδιωχθέντων Συνέχεια
Γιὰ 1500 εὐρῶ, βουλευτὴς ἐξευτελίζει τὶς ἀποζημιώσεις!
Ἀφῆστε δὲ ποὺ λαμβάνοντας αὐτὴ ἀποζημίωσι, στερεῖ ἀπὸ κάποιον ἄλλον, ποὺ πιθανὸν νὰ ἔχῃ ἀνάγκη, τὸ δικαίωμα στὴν ἀποζημίωσι.
Δὲν σέβεται οὔτε τὰ σημερινὰ κοινωνικὰ δεδομένα ἡ μανδάμ! Γιὰ 30 εὐρῶ τὴν ἡμέρα, στήθηκε στὴν οὐρά, πρὸ κειμένου νὰ λάβῃ ἀποζημίωσι γιὰ ἕνα ἀτύχημα ποὺ τῆς συνέβῃ ἐκτὸς ἐργασίας κι ἐκτὸς βο(υ)λῆς!!!
Νομιμότατα ὅλα φυσικά! Ἀλλά δίκαια; Ἠθικά;
Ἡ τροχαία σὲ ῥόλο νταβαντζῆ καὶ μπράβου!
Τὸ διάβασα καὶ τρελλάθηκα!!!
Νέες παραλογίες-παρανομίες-ἀνισοῤῥοπίες σὲ ἐφαρμογή!
Ἡ ΕΛ.ΑΣ. ἀπὸ ἐδῶ καὶ πέρα μετατρέπεται σὲ νταβατζὴ μὲ τὴν βούλα!
Εἶναι δῆλα δὴ αὐτὴν τὴν στιγμὴ στὴν χώρα τὰ πάντα ἥρεμα, εὐτυχῆ, ἀσφαλὴ καὶ εἶπαν, ἐφ΄ ὅσον τοὺς περισσεύει προσωπικό, νὰ τὸ χρησιμοποιήσουν γιὰ τὴν μάζωξι τῶν ὀφειλετῶν.
Καί δέν ἔχουν παραιτηθεῖ ἤδη ὅλοι οἱ ἀστυνομικοί; Κι ἐξακολουθοῦν ἀκόμη νά στέκονται ἐκεῖ καί νά ὑπηρετοῦν τόν ληστή μέ τήν ἀσυλία; Καί δέν ἔχουν αὐτοκτονήσει ἀκόμη οἱ ἔχοντες τήν ἐλαχίστη συνείδησι πού τούς ἀπέμεινε;


