Προειδοποίησις ἤ …γκαζάκια ἦταν καί πέρασαν;

Ἀναφέρομαι στὶς ἐπιθέσεις κατὰ τῶν οἰκιῶν γνωστῶν δημοσιοκάφρων μὲ γκαζάκια.
Οὐδόλως τυχαῖον φυσικὰ τὸ σχεδὸν ταὐτόσημον τῆς ὥρας. 
Μόνον ποὺ μὲ προβληματίζει τὸ πόσο ἄσχετον τῶν ἡμερῶν εἶναι αὐτὸ τὸ συμβάν.
Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν διεκόπῃ ὁ φόρος πολυτελείας, διότι δὲν κάνει τὰ δικά τους παιδιὰ νὰ ἐπιβαρύνονται, μὲ τόσον ἱδρώτα ποὺ χύνουν, πρὸ κειμένου νὰ μᾶς ἀποκοιμίζουν. 
Τώρα τὰ γκαζάκια…
Ἐὰν ἦταν μία ἁπλῇ προειδοποίησις, οἱ δράστες θὰ βροῦν τὸν τρόπο, καὶ τὴν κατάλληλον στιγμή, γιὰ νὰ ἐπανέλθουν, διότι τὰ δημοσιοκαφράκια δὲν πρόκειται νὰ θορυβηθοῦν ἀπὸ τέτοιου εἴδους προειδοποιήσεις. Σιγά… Παιδιὰ τοῦ συστήματος εἶναι… Θὰ τὰ προστατεύσῃ τὸ σύστημαγιὰ ὅσο τὰ χρειάζεται…
Ὅμως…
Ὅμως ὑπάρχει ἀκόμη μία πιθανότης…. Ἀκραῖα μέν, ἀλλὰ ὑπαρκτή.
Οἱ πολιτικοὶ καὶ οἱ δημοσιοκάφροι ἔχουν δικαίωμα στὴν ἀσφάλεια ὑψηλῶν προσώπων, ἐὰν ἀποδείξουν πὼς κινδυνεύουν. Ἐτοῦτοι λοιπόν, κατὰ τὰ ἐπίσημα φαινόμενα, κινδυνεύουν. 
Συνεπῶς;
Συνέχεια

Ῥαγιάδες καὶ Σελέμηδες εἶναι…

Δυστυχῶς θὰ συμφωνήσω μὲ τὸν Παναγιώτη. 
Καὶ θὰ συμφωνήσω ἀπολύτως….

Άει στο διάολο όλοι σας με τα συσσίτια και τους άστεγους και τους πεινασμένους ..
Από την άκρα δεξιά μέχρι την άκρα αριστερά .. όλοι σας τα βρώμικα παιχνίδια σας παίζετε .. πολιτικά ανδρείκελα ..
Να πάνε στα χωριά ρε καριόληδες, που έχουν ερημώσει, και τα περισσότερα σπίτια είναι άδεια, παρατημένα ..θα έχουν Συνέχεια

Ἀποφασίζουν καὶ διατάσσουν!

Σε μία απροκάλυπτη επίδειξη περιφρόνησης της λαϊκής θέλησης, υποτίμησης της νοημοσύνης των πολιτών και με αιχμή την  κεκαλυμμένη λογική του “σκάσε και ψήφιζε” προς τους βουλευτές, υποθηκεύεται το μέλλον της χώρας και η κρατική περιουσία στους δανειστές, ενώ θα κατατεθούν συνολικά 7(!) πράξεις νομοθετικού περιεχομένου! Παράλληλα συνεχίζονται οι θριαμβολογίες- φανφάρες των διάφορων “μπουμπούκων”  περί της δόσης των 54 δις Συνέχεια

Τοῦ ἐπανελληνισμοῦ μας οἱ ἀλητεῖες.

Ἄλλο μαθαίνω τὴν ἱστορία μου κι ἄλλο διαβιῶ μέσα στὸ μίσος.
Ἄλλο μαθαίνω τὸν τρόπο γιὰ νὰ ξαναγίνω Ἕλλην κι ἄλλο πέφτω στὴν παγίδα τοῦ καταδιωκομένου. 
Ἄλλο μαθαίνω νὰ ἀναζητῶ καὶ νὰ κατακτῶ τὴν ἐλευθερία κι ἄλλο γίνομαι σκλάβος, σὲ νέου εἴδους σκλαβιά.

Γιατί ξεκίνησα ἔτσι σήμερα
Πρὸ ἀρκετῶν ἐτῶν ἔπεσε στὰ χέρια μου ἕνα τεῦχος τοῦ ΔΑΥΛΟΥ. 
Ἐνθουσιάστηκα.
Ἀπὸ τότε, καὶ γιὰ ἀρκετὰ χρόνια, ἔγινα «φανατικὴ» ἀναγνώστριά του.
Τὸ σταμάτησα ὅταν συνειδητοποίησα πὼς ἀν τί νὰ μοῦ δίδῃ πληροφορίες μὲ γέμιζε μῖσος καὶ θυμό. Ἤ ὅταν διεπίστωσα Συνέχεια

Ἔ ῥὲ μογγόλος ποὺ μᾶς χρειάζεται!!!

Τί κι ἐάν φωνάζουμε ἐμεῖς; 

Τί κι ἐάν ἀκόμη κι ὁ Ἐρντογάν ἔχει διαμαρτυρηθῇ ἤδη γιά τίς ἀνακρίβειες τῶν τουρκικῶν σειρῶν;

Τί κι ἐάν ἀκόμη καί οἱ πιό ἠλίθιοι ἔχουν ἀρχίσῃ νά ἀντιλαμβάνονται τήν σαχλαμάρα τῆς σαχλαμάρας;

Ὁ Κυριακοῦ ἔχει διαφορετικὴν ἄποψιν!

Συνέχεια

Τί θά πράξῃ ἡ δικαιοσύνη;

Τι θα πράξει η δικαιοσύνη; Είναι δυνατόν να παρακολουθεί αδιάφορα την “δολοφονία” Ελλήνων;

Αύξηση πυρκαγιών και θανάτων από τζάκια και σόμπες

Τον κώδωνα του κινδύνου κρούουν οι αξιωματικοί της Πυροσβεστικής “…το 2012 έως τις 10 Δεκεμβρίου είχαν Συνέχεια