Τὸ ὅ,τι οἱ τοῦρκοι δροῦν ἀνενόχλητα στὴν Θράκη, ἄν καὶ μὲ ἐνοχλῇ πολύ, τὸ θεωρῶ, ἀπὸ τὴν δική τους πλευρά, ἄς ποῦμε λογικό.
Τὸ ὅ,τι οἱ «δικοί» μας ἀπέραντα ἠλίθιοι, προσκυνημένοι καὶ ξεπουλημένοι, δὲν ἀντιδροῦν οὔτε στὰ ὀφθαλμοφανῆ, τὸ θεωρῶ στάσι ἐσχάτης προδοσίας.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ἀσυδοσίες
Τώρα τὰ ΦΕΚ συντάσσονται καὶ ὑπογράφονται στὸ Βερολίνο!!!
Τὸ μήνυμα ποὺ ἔλαβα ἦταν σαφές.
Στὴν ἀρχή, ἀναζητῶντας τὰ διάφορα ΦΕΚ, δὲν κατάφερα νὰ εὕρω κάτι ποὺ νὰ τὸ ἀποδεικνύῃ!
Ὅμως δὲν εἶχα προσέξῃ τὸν ἀριθμό.
Καὶ πράγματι, αὐτὸ τὸ ΦΕΚ φέρει σὰν τόπο ὑπογραφῆς του τὸ Βερολίνο!
Εἴπατε κάτι;
Καί τί νά πεῖτε;
Συνέχεια
Τρέχει κάτι μέ τήν νέα «Ἐλευθεροτυπία»; Καί τί;
Νὰ σᾶς πῶ…Ὅταν πρῶτο-ἐδιάβασα πὼς ἀνοίγει ἐκ νέου ἡ ἐφημερίς αὐτή, ἐνεθυμήθην κάποιαν ἄλλην ἐπιχείρησι, πρὸ ἀρκετῶν ἐτῶν, ποὺ πωλοῦσε κάποια προϊόντα καὶ ἔδιδε ἰσόβιο ἐγκύησι γιὰ αὐτά. Ὅταν ὅμως τὸ προϊὸν ἐπαρουσίασε κάποια πρόβλημα, ἡ ἑταιρεία δὲν ὑφίστατο μὲ τὴν ἰδίαν ἐπωνυμία. Τὰ ἴδια πρόσωπα, τὰ ἴδια γραφεῖα ἀλλὰ ἄλλη ἑταιρεία.
Προσεπάθησα τότε νὰ ἐνημερώσω κάποιους φίλους ἀλλὰ ἦταν περιορισμένο.
Προσφάτως ἔμαθα πὼς αὐτὴ ἡ ἑταιρεία συστηματικῶς ἄλλαζε ἐπωνυμίες, ὄχι σύστασι καὶ γραφεῖα, πρὸ κειμένου νὰ ἀποφεύγῃ τὶς ὁποίες εὐθύνες ἀπέῤῤεαν ἀπὸ τὶς πωλήσεις τῶν προϊόντων τους.
Ἀπατεῶνες ὑπάρχουν πολλοί. Εἰσαγγελεῖς, δυστυχῶς, ὀλιγότεροι… Συνέχεια
Τώρα ἡ ἐκκλησία ἐπιβραβεύει τόν Μπαμπινιώτη γιά τήν καταστροφή τῆς γλώσσης μας;
Καὶ νὰ μοῦ τὸ ἔλεγαν κάποτε, δὲν θὰ τὸ πίστευα…
Ἀλλὰ τόσες γονυκλισίες ἔχει κάνει ὁ Μπαμπινιώτης.
Δέν θά ἀμειφθῇ γιά αὐτό; Δέν πρέπει νά τίς ἐξαργυρώσῃ;
Δέν πρέπει νά λάβῃ τό ἀντίκρυσμα τῶν καταθέσεῶν του σέ εἶδος;
Προσοχή!
Ὁ Μπαμπινιώτης εἶναι αὐτὸς ποὺ ἀνέλαβε ἐργολαβικῶς νὰ ἀποδομήσῃ τὴν γλῶσσα μας, εἶτε μέσα στὰ Πανεπιστήμια, εἶτε μέσα στὰ σχολεῖα μας. Εἶναι αὐτὸς ποὺ ξεκίνησε ἐπισήμως τὴν καταστροφὴ τῆς ἱστορικῆς ὀρθογραφίας. Εἶναι αὐτὸς ποὺ ἔκανε τὴν βρώμα βρόμα, τὸ χρῶμα χρόμα, τὸ αὐγό ἀβγό, τὸ αὐτὶ ἀφτί, τὸ χατήρι χατίρι, τὸ τραῖνο τρένο, καθῶς ἐπίσης καὶ δεκάδες ἄλλες λέξεις μας, τὶς μετέτρεψε σὲ ἀκουστικὰ γραφήματα, ἀκυρώνοντας τὴν ἱστορική τους ὀρθογραφία, ποὺ Συνέχεια
Ἄς πεθάνουν ὅσοι δὲν ἀντέχουν…
Ἤ ὀρθότερα ἄς πεθάνουν ὅσοι δὲν προσαρμόζονται…
Διότι τώρα, κατὰ τὰ «πιστεύω» τοῦ μπουμπούκου, μόνον αὐτοὶ ποὺ θὰ προσαρμοστοῦν ταχύτερα στὰ νέα δεδομένα, θὰ ἔχουν δικαίωμα στὴν ἐπιβίωσι.
Νά γίνω κακιά;
Ἀφῆστε… Εἶναι ἀρκετὰ γελοῖος ἀπὸ μόνος του..
Σᾶς παρέθεσα ἀντίγραφο ἀπὸ δημόσιο διάλογό του σὲ κοινωνικὸ δίκτυο.
Παρακάτω ὅλος ὁ σχολιασμὸς καὶ ἡ ἀγανάκτησις τῆς Μαρίας Πολύζου, πολιτευτοῦ, ἡ ὁποία τὸν ξεμπρόστιασε.
Δὲν βαριέσθε… Ἐμεῖς θὰ πληρώσουμε πάλι…
Φόρος εἰσοδήματος πολυτελείας τέλος.
Τώρα ποὺ ἡ πολυτέλεια ἔγινε …πολυτέλεια, τέλος στὸν φόρο πολυτελείας!
Νὰ μὴ θιγοῦν τὰ δικά τους παιδιά…
Νὰ μὴ ἐνοχληθοῦν…
Διότι πῶς θά μπορέσουν νά κάνουν σωστά τόν ἐπόπτη ἀργότερα;
Συνέχεια

