Τὰ νέα τῆς Μπανανίας Νο2.

 

Το καλό όταν διαμένεις σε  Μπανανία,είναι ότι δεν ξεμένεις ποτέ από …..”μπανανοειδήσεις”!
Άλλη μια τέτοια κι η παρακάτω! 
Ο κ. Τζαμέντ Ασλάμ …αγνώστων λοιπών στοιχείων, κάποια μέρα μπούκαρε παράνομα στην χώρα μας.
Που να φανταζόταν ο ”μαύρος”, σε τι  Μπανανία ερχόταν κι από  λαθρομετανάστης,θα γινόταν Συνέχεια

Ἀλβανός: Χ..σε τὴν Ἑλληνική ἰθαγένεια…γιὰ τὰ λεφτὰ τὴν θέλω μόνο…

Δυστυχώς βρήκαν και τα κάνουν, αφού η Ελλάδα κατάντησε «μπάτε χίλιοι κι αλέστε»!
Θα κάνουν κι άλλα και χειρότερα..!

Αλβανός πατέρας τεσσάρων παιδιών πήγε στο Δήμο της περιοχής του να καταθέσει αίτηση για να πάρουν ελληνική ιθαγένεια τα παιδιά του. Απαίτησε να εξυπηρετηθεί κατά προτεραιότητα παρά τον κόσμο που είχε στην ουρά. Μάλιστα, απαίτησε να εκδοθούν αυτές οι ιθαγένειες αυθημερόν γιατί, λέει, βιαζόταν!
Συνέχεια

Σῶπα σῶπα Κρεμαστινέ, ἐσένα θὰ σοῦ πάρουμε καὶ τὰ σώβρακα!

Τὸ ὅ,τι δὲν ἐντράπηκε τὸ καταλάβαμε.

Τὸ ὅ,τι ἀντιμετωπίζει (ἀκόμη, διότι τέτοιαν ἀντίληψιν διαθέτει) τὴν βουλευτικὴ «ἐργασία» ὥς κάτι ποὺ πρέπει νὰ πληρώνεται, Συνέχεια

Εὐτυχῶς! Τώρα θὰ βιάζῃ ἐλεύθερα κάθε 11χρονη!

Νά πιάσω τήν χαντζάρα καί νά ἀρχίσω νά κόβω κεφάλια;
Μήπως τό αὐτόματο;

Ἤ μήπως νά ξεκινήσω πρώτη ἐγώ τήν ἐκκαθάρισιν;
Δὲν μοῦ πηγαίνουν τὰ αἵματα… Καὶ δὲν μοῦ ἀρέσουν! Καὶ δὲν τὰ θέλω… 
Ἀλλὰ αὐτὸ πιά… Δὲν περιγράφεται!

Ἔ  μᾶ πῆγε νὰ βιάσῃ τὸ 11χρονο κοριτσάκι στὸν Ῥόδο, ἐ μᾶς τὸν ἐπιβραβεύουν κι ἀπὸ ἐπάνω!

Τέτοιοι γίναμε;  Μήπως καλά νά πάθουμε    Συνέχεια

Πρόστιμα στὴν ἀνάπτυξι!!!

Πρὶν σᾶς παρουσιάσω τὸ παρακάτω, κι ἐφ΄  ὅσον δὲν εἶμαι οἰκονομολόγος, θὰ ἤθελα νὰ σᾶς μεταφέρω κάποιες σκέψεις μου. 
Στὸ μπακάλικο τῆς γειτονιᾶς μου, κάποτε, (τὰ καλοκαίρια ποὺ περνούσαμε στὴν Ἑλλάδα) ὁ μπακάλης εἶχε ἕνα τεφτέρι κι ἔγραφε καθημερινῶς πόσα πλήρωσε καὶ πόσα εἰσέπραξε. Οὐδέποτε θὰ μποροῦσε νὰ καταφέρῃ ὁ κύρ-Μῆτσος νὰ πάρῃ σύνταξι, ἐὰν τὰ ἔξοδά του ἦταν περισσότερα ἀπὸ τὰ ἔσοδά του. Ἀπλὴ μπακαλικὴ σπούδασε ὁ κύρ Μῆτσος καὶ τὰ κατάφερε θαυμάσια. Καὶ πρόκοψε, καὶ ἀπήλαυσε παιδιὰ κι ἐγγόνια καὶ σὲ κανέναν δὲν χρωστοῦσε.
Συνέχεια

Εἰκόνες ντροπῆς! Κλέβουν ἀκόμη κι ἀγάλματα!

Ἔτσι τὸ κατήντησαν τὸ μνημεῖον τοῦ Πόντου τὰ λαθρολαμόγια!

Καὶ οὐδεῖς ἀντιδρᾶ!

Κάτι δημοσιεύσεις, κάτι καταγγελίες, κάτι μουρμουρητά… Καὶ μετὰ τὸ ἔθαψαν ἐπίσης τὸ θέμα! Ὅπως κι ὅλα τὰ ἄλλα!

Ποῦ ἀκριβῶς θά τά στήσῃ τά στρατόπεδα ὁ Προ-πό; Καί γιά ποιόν λόγο; Καί πόσους «ἀστυνομικούς» θά ἔχῃ γιά φύλαξιν ἀνά 250 ἄτομα; 

Συνέχεια