Το καλό όταν διαμένεις σε Μπανανία,είναι ότι δεν ξεμένεις ποτέ από …..”μπανανοειδήσεις”!Άλλη μια τέτοια κι η παρακάτω! Ο κ. Τζαμέντ Ασλάμ …αγνώστων λοιπών στοιχείων, κάποια μέρα μπούκαρε παράνομα στην χώρα μας.
Που να φανταζόταν ο ”μαύρος”, σε τι Μπανανία ερχόταν κι από λαθρομετανάστης,θα γινόταν Συνέχεια



Πρὶν σᾶς παρουσιάσω τὸ παρακάτω, κι ἐφ΄ ὅσον δὲν εἶμαι οἰκονομολόγος, θὰ ἤθελα νὰ σᾶς μεταφέρω κάποιες σκέψεις μου. 