
Μια παροιμία, ένα άρθρο κι ένα …τραγούδι αφιερωμένο στην Τράπεζα της Ελλάδος
Ο ένας είναι με το σπαθί. Ο άλλος είναι με το χρέος».
John Adams

Μια παροιμία, ένα άρθρο κι ένα …τραγούδι αφιερωμένο στην Τράπεζα της Ελλάδος
Θυμός μεγάλος θα καταλάμβανε τους Ευρωπαίους πολίτες -και ιδίως των χωρών που υποφέρουν υπό το καθεστώς επαχθέστατων και ολέθριων Μνημονίων- αν συνειδητοποιούσαν πραγματικά τι έγινε την Τετάρτη, 29 Φεβρουαρίου. Χωρίς τυμπανοκρουσίες, χωρίς θορυβώδεις και γελοίες συνεδριάσεις και συνόδους κορυφής των Ευρωπαίων ηγετών, η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μέσα σε μία και μόνη μέρα μοίρασε… μισό τρισεκατομμύριο ευρώ (529,5 δισεκατομμύρια για την ακρίβεια) στις τράπεζες! Μαζί με άλλο μισό τρισεκατομμύριο (489 δισεκατομμύρια) που είχε δώσει και πάλι στο χρηματοπιστωτικό σύστημα στις 21 Δεκεμβρίου, μέσα σε μόλις δύο μήνες έχει μοιράσει στις τράπεζες πάνω από ένα τρισεκατομμύριο ευρώ! Τζάμπα χρήμα, δάνεια για τρία χρόνια με επιτόκιο της πλάκας, μόνο… 1%!!!

Πράγματι. Οἱ ἐθνοπατέρες μας ἔχουν ἀναλάβει νά δώσουν τήν χαριστική βολή στά εἰσοδήματα τῶν ἐργαζομένων τόν Ἰούνιο μέ μειώσεις ἐως καί καταργήσεις μισθῶν, ἐπιδομάτων καί ἐφ΄ ἅπαξ.
H θλιβερή “παρακαταθήκη” της τρόικας για τον Ιούνιο
Δεν πρόλαβε «να στεγνώσει το μελάνι» για τη μείωση του κατώτατου μισθού και την κατάρρευση της μισθολογικής πυραμίδας των κλαδικών συμβάσεων και η τρόικα άφησε στην κυβέρνηση «παρακαταθήκη» για τον Ιούνιο το «ξήλωμα» του εφάπαξ σε δημόσιο και ιδιωτικό τομέα, καθώς και των αποζημιώσεων λόγω απόλυσης ή συνταξιοδότησης.
Σύμφωνα με το σχέδιο των δανειστών μας, το Συνέχεια
Ἡ Εὐρώπη πού στηρίζει τίς τράπεζες. Ἡ Εὐρώπη πού ἐξαθλιώνει τούς λαούς καί στηρίζει τίς ἀγορές. Σέ αὐτήν τήν Εὐρώπη προσπαθοῦμε μέ ὁποιδήποτε τίμημα νά κρατηθοῦμε.
Πριν λίγες ώρες ολοκληρώθηκε η διάθεση 530 δις € από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα σε 800 τράπεζες της Ε.Ε. με σκοπό τη σταθεροποίηση του ευρώ σε μορφή δανείων με ορίζοντα 3 χρόνων.
Μέχρι εδώ όλα καλά, θα πει κάποιος ότι το τραπεζικό σύστημα με το σταγονόμετρο μετράει τις καταθέσεις και για να αρχίσει η αγορά στη Γηραιά Ήπειρο να ζεσταίνεται πρέπει οι τράπεζες να έχουν ρευστό να χρηματοδοτήσουν τις επενδύσεις.
Το σκανδαλώδες στη παραπάνω είδηση που δημοσίευσε η ΕΡΤ είναι το Συνέχεια
Τακτική τῆς ἰστοσελίδας εἶναι νά μή κάνῃ τέτοιου εἴδους δημοσιεύσεις. Ὅμως, ἐπειδή, ὁ ἄνθρωπος αὐτός βάζοντας τέλος στήν ζωή του, στό γράμμα πού ἄφησε, ἀφήνει νά ἐννοηθῇ ὅτι θέλει νά μάθῃ ὁ κόσμος γιά νά βοηθηθοῦν τά παιδιά του, γιά τοῦτο τό δημοσιεύουμε.
ΣΥΓΚΛΟΝΙΖΕΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ “ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ” ΤΟΥ ΑΥΤΟΧΕΙΡΑ ΤΗΣ ΕΥΒΟΙΑΣ
ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΥΛΑΕΙ, ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΖΗΤΑΕΙ
«ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΩΣ ΕΔΩ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΑΣΕΙ;»
Η συγκλονιστική προθανάτια κραυγή του 56χρονου άνεργου οικογενειάρχη, πατέρα δύο έφηβων κοριτσιών που έδωσε τέλος στη ζωή του στις αρχές της εβδομάδας στο «Νησί των Ονείρων» της Εύβοιας, αποτυπώθηκε σε ένα κομμάτι χαρτί. Τα όσα έγραψε με τρεμάμενο χέρι ο πνιγμένος στα χρέη πολίτης πριν πατήσει τη σκανδάλη της καραμπίνας, είναι παραγγελία για απονομή δικαιοσύνης στους επίορκους πολιτικούς που γονάτισαν στους Γερμανούς και οδήγησαν εκατομμύρια Έλληνες στην εξαθλίωση. Το πλήρες κείμενο της επιστολής είναι το εξής: Συνέχεια

Ναί. Ἔχουμε πληρώσει ἕξι φορές αὐτά πού χρωστᾶμε καί ἔχουν μείνει, μέχρι στιγμῆς 350 δισεκατομμύρια, δηλαδή, ἄλλες τέσσερις φορές ἐπί πλέον, πρέπει νά πληρώσουμε. Αὐτό λέγεται τοκογλυφία ἤ κάτι ἄλλο; Συνέχεια