Γιατί σκίζεσθε ρε άσχετοι;
Αφού τρομοκρατία, με τον κοινώς αποδεκτό όρο, στην Ελλάδα δεν υπήρξε, δεν υπάρχει και δεν θα υπάρξει, για τον απλούστατο λόγο ότι οι Έλληνες είναι κλάνες.
Αν είχαν συλληφθεί οι ορίτζιναλ τρομοκράτες της 17Ν, θα τους είχαν βρεί …αυτοκτονημένους όπως τους Μπάαντερ-Μάϊνχοφ.

Σκοπός μας, ὡς κοινωνίες, ἔχει γίνῃ μόνον τὸ χρῆμα, ξεχνώντας, γιὰ μίαν ἀκόμη φορά, πὼς τὸ χρῆμα εἶναι τὸ μέσον γιὰ κάποια ζητήματα, μὰ οὐδέποτε σκοπός.
