Χάσαμε κι ἕναν …«μερακλῆ»!!!

Εδώ λένε ότι ο πήρε μίζες ο Καρατζαφέρης, χωρίς να συμμετέχει στην τότε κυβέρνηση…
Δεν θα έπαιρναν αυτοί που συμμετείχαν στις κυβερνήσεις; Συνέχεια

Ἐκλογές. Ἡ ἀλήθεια ποὺ μᾶς κρύβουν ἐπιμελῶς.

Σύμφωνα μὲ τοὺς «ὅρους» τῆς δημοκρατίας, οἱ ἐκλογὲς εἶναι ἡ ἔκφραση τῆς λαϊκῆς ἐπιθυμίας στὴν ἐπιλογὴ κυβερνητικοῦ σχήματος. Μέσῳ τῶν ἐκλογῶν, ὁ λαὸς ἀποφασίζει ποιὸς εἶναι ὁ πιὸ κατάλληλος γιὰ νὰ τὸν κυβερνήσῃ.
Αὐτὴ ἡ διαδικασία, καθιστᾶ τὸν λαὸ κυρίαρχο ἀπέναντι στὸ μέλλον του. Αὐτά, σὲ μία… δημοκρατικὴ χώρα. Συνέχεια

Ἐπιτέλους ΝΑΙ στό φυσικό ἀέριο;

Το 2009 ο Γιώργος Παπανδρέου, που πήρε το χρίσμα από τους επικυριάρχους, με σκοπό να σταματήσει την κατασκευή του ρωσσικού αγωγού Μπουργκάς-Αλεξανδρουπόλεως και να μας βάλει με το ζόρι στο ΔΝΤ, για να απαλλαγούν οι κερδοσκόποι από τα Ελληνικά Ομόλογα, βροντοφώναζε στα μπαλκόνια το διφορούμενο: «Εμείς τον αρχίσαμε …εμείς θα τον τελειώσουμε». Συνέχεια

Ὅλοι οἱ ἐκδότες πᾶνε ΣΥΡΙΖΑ!!!

Ο μεγαλοεκδότης Λιβάνης κατεβαίνει υποψήφιος με τον ΣΥΡΙΖΑ, ενώ οι υπόλοιποι εκδότες και καναλάρχες επίσης στηρίζουν ΣΥΡΙΖΑ. Συνέχεια

Νόμιμη διακοπὴ πληρωμῆς ΕΝΦΙΑ, Ταμείων, ἐφορίας!!!

«…Την δημιουργία-εκτόξευση του χρέους την έκαναν με τον ακόλουθο τρόπο: Το 2008 με τον νόμο 3723/9.12.2008 (άρ. 2, 3, 4, 5) επί Κ. Καραμανλή, εδόθησαν κατ’ αρχήν στις τράπεζες εγγυήσεις 23 δισεκ. αποκλειστικώς για χορήγηση στεγαστικών δανείων, κεφάλαια κινήσεως στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και επιχειρήσεις ζωτικής σημασίας.
Μετά ο Γ. Παπανδρέου έδωσε 140 δισεκ. για τον ίδιο λόγο και, τέλος, τον Μάρτιο και τον Απρίλιο του 2012 οι κυβερνήσεις συνεργασίας έδωσαν ακόμα 70 δισεκ.
Έχουν δώσει, λοιπόν, στις τράπεζες 233 δισεκ. ευρώ!!!
Δηλ. ό,τι ξοδεύειτο κράτος σε 5 χρόνια για 10.000.000 Έλληνες, το έδωσαν σε 5-6 τραπεζίτες!
Τ
ο κράτος δεν έβαλε απλά την υπογραφή του σαν εγγυητής, αλλά εξέδωσε και έδωσε ομόλογα για τα ανωτέρω ποσά στις τράπεζες! Και αυτές τα έδωσαν στην Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα κι επήραν δάνειο, σε μετρητά με 1% επιτόκιο! Αντί, όμως, να ρίξουν τα λεφτά στην αγορά τα «έβαλαν στην τσέπη».
(Αυτό, ίσως, και να λέγεται… υπεξαίρεση!..).

Συνέχεια

Σημαιοφόρος Θανάσης Τσακάλης. Τὸ στρατιωτικό, πολιτικὸ καὶ δικαστικὸ κατεστημένο ἐναντίον του!

Ο σημαιοφόρος του Πολεμικού Ναυτικού Αθανάσιος Τσακάλης επέλεξε να μην κρατήσει το στόμα του κλειστό, τόλμησε να αγνοήσει τους «αγράφους νόμους» της Υπηρεσίας του και κατήγγειλε μεγάλες υπερκοστολογήσεις για έργα και αγορά υλικών στο Ν.Ο. Σκαραμαγκά. Συγκεκριμένα, κατήγγειλε δημοσίως ότι στην Σχολή Ναυτικών Δοκίμων γινόταν έργο στο οποίο το μπετόν χρεωνόταν προς 850 ευρώ αντί για 140 ευρώ που είχε στην αγορά! Αντί να του δώσουν τα εύσημα, για τις αποκαλύψεις που έκανε, μπήκε στην μαύρη λίστα! Το γεγονός, αντί να ευαισθητοποιήσει τους αρμοδίους, για όσα γίνονταν μέσα στους κόλπους του Ναυτικού, είχε σαν συνέπεια να καθίσει ο Θανάσης Τσακάλης στο εδώλιο του Ναυτοδικείου, επειδή βγήκε και τα είπε στην τηλεόραση! Όταν δε στο facebook έγραψε την λέξη «γυψωμένος Σύνδεσμος», το κατηγορητήριο «δέθηκε» και του απήγγειλαν την κατηγορία ότι με την λέξη «γυψωμένος» έκανε… αναφορά στην χούντα! Έτσι του έριξαν 4 μήνες φυλακή! Συνέχεια