Δεν ανησυχούν οι τοκογλύφοι για την …«επανάσταση» που έρχεται.
Έτσι κι αλλιώς αυτοί κινούν τα νήματα και χρηματοδοτούν όλους τους πράκτορες-δημοσιογράφους κι εκδότες.
Η Διαμαντοπούλου άρχισε να μιλάει για συλλογικότητες και ο Γιωργάκης για αυτο-οργάνωση.
Έγιναν όλοι …«αναρχικοί», με εντολή φυσικά των επικυριάρχων… Συνέχεια


ΑΝ πάει με αυτή την δήλωση στις εκλογές (δηλαδή με αυτή την πολιτική πρόταση), και έρχεται πρώτος στις δημοσκοπήσεις, είμαι απόλυτα βέβαιος ότι το πιο τρομακτικό επεισόδιο της ελληνικής περιπέτειας θα ξεκινήσει, ίσως, πριν καν αλλάξει η κυβέρνηση. 
Γίνεται;