Παρέλαση τῶν «ὑπερηφάνων» γκέι, ἐχθὲς στὸ Μαϊάμι Μπίτς.
Κάθε χρόνο παρατηρῶ ΟΛΟ καὶ περισσότερα ΠΑΙΔΙΑ σ αὐτὴν τὴν «παρέλαση ὑπερηφάνιας»….
Πιτσιρίκια 8-10-13 ἐτῶν, μὲ τὶς κάλτσες καὶ τὶς τιράντες τοῦ οὐρανίου τόξου καὶ πανῶ ποὺ γράφουν: «Εἶμαι Γκέι… ἒ και;;;»….. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: ἔλεγχος πληθυσμῶν
Συμπεράσματα πολυετῶν πειραμάτων ἐφαρμόζονται σήμερα στὴν Πατρίδα μας.
Ἡ ἐπιστημονικὴ ὁμάδα Παβλῶφ δὲν ἔκανε πειράματα μόνον σὲ σκυλάκια ἀλλὰ σὲ ἐκατοντάδες ἀνθρώπους πειραματόζωα, ποὺ διέθετε σὲ ἀφθονία τὸ σοβιετικὸ καθεστώς…
Τὰ «πειράματα αὐτᾶ» εἰχαν ὡς μοναδικὸ στόχο τὸν ἐλεγχο τῆς ἀνθρώπινης συμπεριφορᾶς σὲ ἀκραῖο σημεῖο…
Θύματα πρὸς ἐκκαθάριση ὑπόκεινταν σὲ τέτοια ψυχολογικὴ πίεση, ποὺ οἱ ἴδιοι ἐμφανίζονταν πρόθυμοι, μπροστὰ σὲ λαϊκὰ δικαστήρια, ὁμολογοῦσαν καὶ πρότειναν τὴν δίκαιη ποινὴ τοῦ θανάτου για τὰ «ἐγκληματά» τους! Συνέχεια
Κάθε ἔνας ποὺ βλέπει συστημικὰ κανάλια, ἀκυρώνει τὴν δική μας ψῆφο…
Κάθε γείτονας ή συγγενής που βλέπει MEGA ή ΑΝΤ1 ή ΑΛΦΑ ή κάποιο κανάλι των διαπλεκομένων, ουσιαστικά …ακυρώνει την ψήφο μας με την ψήφο του.
Οι υπερασπιστές του συστήματος (είτε λόγω βλακείας είτε λόγω διαπλοκής) είναι παντού γύρω μας και μάλλον είναι η πλειοψηφία!!! Συνέχεια
Τὸ κάθε σοβαρὸ κράτος ΔΕΝ στηρίζεται στὶς ἀστυνομικές δυνάμεις του ἀλλὰ στοὺς πολίτες του!!!
«…Το νέο απολυταρχικό κράτος ΔΕΝ στηρίζεται στις αστυνομικές δυνάμεις του, αλλά στους πολίτες του. Οι πολίτες στρέφονται ο ένας κατά του άλλου για ανταμοιβές, επίσημες ή απλά κοινωνικές…»
ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΧΕΙ ΣΥΣΣΩΡΕΥΣΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ:
Soft ολοκληρωτισμός
Οι soft κοινωνικές δυνάμεις, μερικές φορές μπορεί να λειτουργήσουν με έναν θετικό τρόπο. Αν υπάρχει π.χ. ένας παιδόφιλος στη γειτονιά, και οι άνθρωποι έρθουν κοντά ο ένας στον άλλον για να απομακρύνουν το εν λόγω πρόσωπο αυτό είναι ένα όφελος για όλους. Ωστόσο, μεταβήκαμε εδώ και πολύ καιρό σε ένα σύστημα οργανωμένης κυβέρνησης, διότι η δικαιοσύνη από ‘ανησυχούντες πολίτες’ και η τιμωρία από τον όχλο οδηγεί πάρα πολύ συχνά σε κατάχρηση ή σε αδικίες, όπως συνέβη στη δίκη των μαγισσών του Σάλεμ ή όταν online ομάδες χρηστών παίζουν τους ντετέκτιβ. Συνέχεια
Ἐπόμενος στόχος ἀφανισμοῦ τὰ παιδιά μας!!!
Τὸ θέμα εἶναι ἀπλό: τὰ δικαιώματα τῶν παιδιῶν ὑπερκεράζουν τὰ ὅποια δικαιώματα μίας γκέι μειονότητος. Ἀπὸ ἐκεῖ καὶ πέρα, ἡ κρατικοποίηση τῶν παιδιῶν εἶναι εἰδεχθέστατη καὶ ἐγκληματικότατη! Τέλος, ἡ σκόπιμη στέρηση τῆς ΜΗΤΕΡΑΣ στὰ παιδιὰ εἶναι ὄχι ἀπλῶς φρικτὴ ἀλλὰ καὶ ὁ χειρότερος μισογυνισμὸς ποὺ ἔχει ἐμφανιστεῖ ποτὲ στὶς χῶρες μας. Συνέχεια
Τὰ λοβοτομημένα…
«…Tο να ξύνεις τσίχλες από τα πεζοδρόμια ή να καθαρίζεις τοίχους από τις αφίσες τη στιγμή που στο διπλανό στενό πεθαίνει κόσμος και δε λες κουβέντα γι’ αυτό δεν είναι ακτιβισμός. Είναι κοινωνική αφασία. Και σε κάνει να φαίνεσαι απάνθρωπος. Και κτήνος. Τα τετ-α-τετ με τον Καμίνη ο οποίος λέει δημόσια ότι οι ατενίστας είναι η αγαπημένη του ομάδα πολιτών δεν είναι ακτιβισμός, είναι ψυχιατρική νόσος. Το να ντύνεις με πουλόβερ τα δέντρα στην πλατεία Κλαυθμώνος, εκεί που ο Καμίνης τα Χριστούγεννα του 2011 είχε ξηλώσει τα παγκάκια για να μην κοιμούνται εκεί οι άστεγοι, ενώ το 2012 βρέθηκαν σε κάδους σκουπιδιών δίπλα στο Δημαρχείο πεταμένες κουβέρτες, ρούχα και παιχνίδια που είχαν συγκεντρωθεί για άπορα παιδιά με τον Καμίνη να δηλώνει ότι τα πέταξαν γιατί ήταν τόσα πολλά που δε χωρούσαν στις αποθήκες του δήμου, δεν είναι ακτιβισμός. Συνέχεια

