
Τὸ παρακάτω ἔλαβα μὲ μήνυμα ἀπὸ φίλη καὶ μὲ προβλημάτισε.
Ὅμως, ἡ συνωμοσιολογία, καθῶς καὶ τὸ παρασκήνιο, ὅπως ἐπίσης καὶ τὰ γεγονότα ποὺ τρέχουν, μὲ ὁδήγησαν στὸ νὰ ἐξετάσω σοβαρότατα τὶς πιθανότητες κάποιων ἐξ ὅσων ἀναγράφονται παρακάτω.
Ἀναμένουμε πάρα πολλά, ποὺ ὅμως ἀκόμη δὲν θὰ εἶναι ἱκανὰ νὰ ξεκαθαρίσουν τὸ τοπίον.
Αὐτὸ θέλει τὸν χρόνο του καὶ τὶς ἀνοχές μας.
Κρατᾶμε τὶς πληροφορίες… Καὶ βλέπουμε… Συνέχεια


Ἀναρωτιἐμαι, μήπως θά ἦταν προτιμότερη ἡ χρεωκοπία ἤ ἡ ἐπιστροφή στήν δραχμή; Θά μᾶς συμβῇ τίποτα χειρότερο ἀπ΄ αὐτό πού μᾶς συμβαίνει; Ἄς χρεωκοπήσουμε, ἐπιτέλους! Τό μαρτύριο τῆς σταγόνας δέν τό ἀντέχουμε ἄλλο! Ἄς τελειώνουμε μιά ὥρα ἐνωρίτερα καί ἄς ξεκινήσουμε ἀπό τό μηδέν.