
Συνταρακτικός ο χθεσινός κεντρικός πρωτοσέλιδος τίτλος των «Φαϊνάνσιαλ Τάιμς» του Λονδίνου: «Οι ΗΠΑ προειδοποιούν τη Βρετανία κατά της αποχώρησης από την ΕΕ»! Πανομοιότυπος ουσιαστικά ο τίτλος των «Τάιμς της Νέας Υόρκης» στην παγκόσμια έκδοσή τους, στην ανάλυση που αναφέρεται στο θέμα αυτό: «Οι ΗΠΑ πιέζουν τη Βρετανία να μην αποχωρήσει από την ΕΕ». Δεν πρόκειται απλώς για συντονισμένες κινήσεις αμερικανικών και αγγλικών κύκλων που θέλουν την παραμονή του Λονδίνου στην ευρωπαϊκή ολοκλήρωση. Το ασυνήθιστο στην όλη ιστορία είναι ο Φίλιπ Γκόρντον, υφυπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ με αρμοδιότητα τις ευρωπαϊκές υποθέσεις, ευρισκόμενος στο Λονδίνο κάλεσε ελάχιστους Βρετανούς δημοσιογράφους και τους είπε επισήμως, όχι ανεπίσημα, ότι η κυβέρνηση Ομπάμα και τα αμερικανικά συμφέροντα στη συγκεκριμένη χρονική στιγμή απαιτούν την παραμονή του Ηνωμένου Βασιλείου στην ΕΕ! «Θέλουμε να βλέπουμε μια ισχυρή βρετανική φωνή μέσα σε αυτήν την ΕΕ», δήλωσε και πρόσθεσε χωρίς μισόλογα και περιστροφές: «Αυτό είναι προς το συμφέρον της Αμερικής… Η Βρετανία έχει υπάρξει ένας τόσο Συνέχεια






