– Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί με τόσα εκατομμύρια καπνιστές στην Ελλάδα, ΚΑΝΕΝΑΣ δεν καλλιεργεί καπνό στον κήπο του για προσωπική χρήση; – Αναρωτηθήκατε ποτέ γιατί συλλαμβάνονται άνθρωποι για μεταφορά καπνού χύμα, αλλά δεν συλλαμβάνονται ποτέ για μεταφορά ρίγανης χύμα; – Αναρωτηθήκατε γιατί δεν πουλάνε στις λαϊκές χύμα καπνό για στριφτά τσιγάρα αλλά πουλάνε ρίγανη χύμα; Έχετε ξεκάθαρες στο μυαλό σας τις απαντήσεις στα παραπάνω ερωτήματα;
Αυτό που αγνοεί πολύς κόσμος είναι ότι ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ η ανεξέλεγκτη καλλιέργεια καπνού για …φορολογικούς λόγους. Δηλαδή το κράτος θέλει να εισπράξει φόρο ακόμα κι από το τελευταίο γραμμάριο καπνού! Γι’ αυτό και η διακίνησή του κρυφά από τις αρχές, και άρα χωρίς επιβολή φόρων, είναι ΜΕΓΑΛΗ ΠΑΡΑΒΑΣΗ. 




