Θά φορολογοῦν καί τά σκουπίδια!

Ο εφιάλτης της Παγκόσμιας Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Φυλακής) εξαπλώνεται με τάχιστους ρυθμούς, καθώς στην Ολλανδία πετάνε τα σκουπίδια τους με ταυτότητα, αλλιώς τα κρατάνε σπίτι τους. 

Οπότε όπως καταλαβαίνετε σύντομα θα φορολογείστε με το κιλό, και φυσικά θα ξέρουν τι πετάτε (άχρηστο για εσάς, χρήσιμο για αυτούς για να γνωρίζουν το προφίλ σας).
 Η Ολλανδία εξαπολύει τους ευφυείς κάδους που απαιτούν την ταυτότητα πριν να δεχτούν σκουπίδια, και αφήνουν το φορτηγό να ξέρει πότε πρέπει να εκκενωθούν, δείχνοντας προς την ημέρα που όλοι θα πρέπει να πληρώσουμε για τα πράγματα που πετάμε.

Συνολικά 6.000 έξυπνα δοχεία έχουν αναπτυχθεί σε όλη την Ολλανδία, η περιβαλλοντική διαχείριση των πόρων δεξαμενών έχει υπολογίσει ότι ακριβώς μια από τις σχετικές πόλεις (Γκρόνινγκεν) έσωσς £72,000 κατά το πρώτο έτος της ανάπτυξής της, καθώς και τη μείωση του αποτυπώματος άνθρακα κατά 18%, αν και το Συμβούλιο φαίνεται να ενδιαφέρεται περισσότερο στη μείωση των κλοπών των κάδων.

Οι κάδοι robo-έχουν μια συσκευή ανάγνωσης RFID στο καπάκι, και θα ανοίξει μόνο όταν παρουσιάζεται κάποια ταυτότητα.  Συνέχεια

Οἱ 10 κατηγορίες φόρων πού ἔπεσε «ἔξω» τό Μνημόνιο

Οι φόροι, φόροι αλλά και οι αστοχίες, αστοχίες…! Αναλυτικά σε ποιες κατηγορίες απέτυχε το Πρόγραμμα Προσαρμογής Πολλοί οι φόροι που επέβαλε η κυβέρνηση με τα δύο προηγούμενα Μνημόνια, εξίσου όμως πολλές και οι εισπρακτικές αστοχίες αυτής της «συνταγής» από την οποία λείπουν έσοδα 10,4 δισεκ. ευρώ.

Από την έρευνα του «bankingnews» σε τουλάχιστον 10 περιπτώσεις που οι δανειστές επέμειναν στην «σκληρή» γραμμή του προγράμματος για μεγάλες αυξήσεις στην άμεση και την έμμεση φορολογία, το Μνημόνιο απέτυχε παταγωδώς…

Πρόκειται για τους φόρους που επιβλήθηκαν σε καύσιμα, ποτά, τσιγάρα και ακίνητα, τις αποφάσεις για την αναθεώρηση των συντελεστών του ΦΠΑ που ελήφθησαν και οι οποίες το μόνο αποτέλεσμα που είχαν ήταν να σύρουν την Ελλάδα κάθε χρόνο και πιο βαθιά στην ύφεση.

Οι Έλληνες από την πλευρά τους, χρεωμένοι μέχρι τον λαιμό, Συνέχεια

Ἡ «κυβέρνησις» βάζει ταφόπλακα στήν ὑγεία τῶν Ἑλλήνων

Καμμία τρόικα. Ἡ πουλημένη «κυβέρνησις» διαπραγματεύεται καί ἔχει ἀκέραια τήν εὐθύνη γιά τήν κατάντια αὐτοῦ τοῦ τόπου καί τόν ἐξανδραποδισμό ἑνός ὁλόκληρου λαοῦ. Ἄραγε μέ τί ἀνταλλάγματα;

Μινώταυρος

 

Η τρόικα βάζει ταφόπλακα στην Υγεία των Ελλήνων

Η δραματική μείωση στις δαπάνες για την Υγεία οδηγεί τη χώρα σε μια υγειονομική – ανθρωπιστική καταστροφή -Υπογεννητικότητα, μείωση του προσδόκιμου ζωής, αύξηση μολυσματικών ασθενειών είναι μερικά από τα αποτελέσματα της μνημονιακής πολιτικής για την Υγεία.

Αντιμέτωπη με μια υγειονομική – ανθρωπιστική καταστροφή βρίσκεται πλέον η Ελλάδα λόγω των δραματικών περικοπών στις δαπάνες για την Υγεία.

Οι μνημονιακές επιταγές της τρόικας οδηγούν την Υγεία στην… «εντατική» με αποτέλεσμα την αναπόφευκτη πτώση του επιπέδου Υγείας του ελληνικού πληθυσμού.

Τα κρούσματα ψυχικών διαταραχών και αυτοκτονιών αυξάνονται με δραματικούς ρυθμούς κρούοντας τον κώδωνα του κινδύνου στους υπευθυνοανεύθυνους που αποφασίζουν ανερυθρίαστα για την Υγεία των Ελλήνων.

Δυστυχώς, Συνέχεια

Ποιά δημόσια φιλέττα ξεπωλοῦν

Σπάνια χρησιμοποιώ εκφράσεις ακραίες και πολύ πιο σπάνια υβρίζω ανθρώπους, όμως περισσότερο και συχνότερα τον τελευταίο καιρό, νοιώθω αηδία και οργή για “ανθρώπους”, οι οποίοι διαχειρίστηκαν την τύχη μου, το μέλλον το δικό μου και των παιδιών μου, το μέλλον της χώρας μου, με τον πιο ελεεινό και τρισάθλιο τρόπο.
Προκαλώντας την “νοημοσύνη” μου εκ του ασφαλούς, προκαλώντας το αίσθημα δικαίου των πολιτών αυτής της χώρας Συνέχεια

Ἀνοικτὴ ἐπιστολὴ πρὸς Βενιζέλο.

Ἀπορρῶ μὲ τὸ πλεονάζον θράσσος ἀλλὰ καὶ ἠλιθιότητα, βλακεία καὶ σκοπιμότητα μὲ τὴν ὁποίαν ὁ ἀρχηγὸς τοῦ ΠΑΣΟΚ δήλωσε ὅτι κατέχει στὸ προσωπικὸ του ἀρχεῖο «ψηφιακὸν ἀντίγραφὸν» τῶν ἀμυντικῶν σχεδίων τῆς χώρας.

Ὁ ἀρχηγὸς τοῦ ΠΑΣΟΚ μηδὲ βλὰξ, μηδὲ ἠλίθιος μηδὲ δηλωσίας ἐντυπωσιασμῶν ἔχει ὑπάρξει μέχρι τοῦδε.

Ποία ἡ σκοπιμότης ἐκστομίσεως τοιαύτης ἠλιθιότητος καὶ ὀμολογήσεως τοιούτου ὀλισθήματος;

Συνέχεια

«Μετά τήν προανακριτική, λεφτά θά μποῦν στά ταμεῖα»;

Ῥωτᾷ ὁ μέσος πολίτης σήμερα στὸ Ἑλλαδοκαφριστᾶν!!!
Κι ἐλπίζει… Ἀναμένει πὼς ἀπὸ τὴν προανακριτική, ἐὰν γίνῃ κι αὐτή, θὰ προκύψουν ἔνοχοι καὶ τελικῶς ἐπιστροφὴ χρημάτων!!!
Ἄ χὰ χὰ χά….

Ὄχι λοιπόν, δὲν θὰ μποῦν!
Δὲν θὰ μποῦν, ποὺ νὰ κτυπηθοῦμε κάτω! 
Καί ξέρετε γιατί δέν θά μποῦν; 
Τὰ λεφτὰ ἐδῶ καὶ καιρὸ ἔχουν φύγῃ. Δὲν τὰ προορίζουν γιὰ ἐμᾶς. Τὰ ἔχουν ἤδη «τοποθετήσῃ» κι «ἀσφαλίσῃ» καταλλήλως!

Συνέχεια