Δεῖτε μέ ποιόν τρόπο θά ζοῦμε ἀπό αὔριο


Ἐπειδή ὁ ἀκατονόμαστος δέν διαπραγματεύεται ποτέ, σέ ὅλα yes λέει ὅπως ὅλοι γνωρίζουμε, τά νέα φορολογικά μέτρα τά ὅποῖα θά ἰσχύσουν ὅταν θά δημοσιευθῆ τό νομοσχέδιο στήν ἐφημερίδα τῆς κυβερνήσεως, θά εἶναι τά σκληρότερα πού ἔχουν ληφθεῖ ποτέ! Ἔτσι λένε οἱ εἰδικοί. Δεῖτε τί ἐννοῶ: 

Επειδή είναι πάρα πολλές οι διατάξεις και δε θέλω να κουράσω, σας παραθέτω τα κυριότερα σημεία του περιβόητου εφαρμοστικού νόμου. Να πω ότι σήμερα ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία, αν και υπήρχαν εντονότατες αντιδράσεις κυρίως στο ζήτημα της αποκρατικοποίησης της ΔΕΗ… Συνέχεια

Σῆμα ἐκτάκτου ἀνάγκης

Ἀναδημοσιεύω ἀπό τό ἰστολόγιο ὀλυμπία τό παρακάτω ἄρθρο, διότι, πρέπει μέν νά διώξουμε τήν κυβέρνησι τῆς συμφορᾶς ἀλλά παράλληλα συμβαίνουν στήν χώρα μας τραγικά πράγματα λόγω τῶν λαθροεισβολέων ἐποίκων πού δέν γίνεται νά περιμένουν ἄλλο! 

Επειδή βλέπω ότι η ενημέρωση μέσω ιστολογίων δεν αρκεί και επειδή κανένας δεν αντιλαμβάνεται αυτό που έρχεται, στέλνω σήμα σε όσους Έλληνες κωφεύουν σχιζοφρενικά μπροστά στο δράμα της αλώσεως του τόπου από τους εκατομμύρια εισαχθέντες αλλοεθνείς. Δεν θα ξαναανεχτώ να ακούσω για σίγηση από τα ΜΜΕ εγκλήματος από λαθροέποικο εναντίον Έλληνος. Προχθές Συνέχεια

Θὰ βάλουν πλάτη ἢ θὰ μᾶς βγάλουν τὸ μάτι;

Τὸ ἐρώτημα (ἐν τελῶς ἐγκυκλοπαιδικό) ἀπευθύνεται στοὺς ἑταίρους μας κι ὅλους αὐτοὺς τοὺς «καλοὺς» ἀνθρώπους ἀνὰ τὸν πλανήτη, ποὺ τοὺς ἔχει πιάσει ἕνας βαθύτατος πόνος γιὰ τὸ πῶς θὰ πορευτοῦμε.

Θὰ σταθῶ ὅμως περισσότερο στοὺς Γερμανοὺς καὶ τὰ δικά τους ἔργα καὶ λόγια. Βλέπετε, εἶναι αὐτοὶ ποὺ κόπτονται περισσότερο ὅλων γιὰ τὸ καλό μας καὶ γιὰ τὴν παραδειγματικὴ τιμωρία μας. Βλέπετε, ἐμεῖς τὰ κακὰ παιδιὰ τῆς Εὐρώπης, ποὺ ζοῦμε τζᾶμπα καὶ εἰς βάρος τῶν «καλῶν» καὶ  ἐργατικῶν λοιπῶν Εὐρωπαίων, πρέπει νὰ πληρώσουμε τὸ μάρμαρο… 

Μία ὅμως καὶ πιάστηκα μὲ τοὺς Γερμανούς, ἂς θυμηθοῦμε τίς ὧρες Συνέχεια

Μήπως νὰ τραβήξουμε μίαν πιστολιά;

Ἔχουμε «φίλους» τζιμάνια παιδιά πάντως!!!  Ὅταν λὲν κάτι τό κάνουν! Καὶ τώρα θέλουν νὰ μᾶς τελειώσουν! Ἐὰν δὲν μᾶς τελειώσουν δὲν σταματοῦν μὲ τὶς λυκοφιλίες τους.
Μᾶς θέλουν ΤΕΖΑ!!! Ὅμως ἐν ΤΕΛΩΣ ΤΕΖΑ!!!

Μήπως νὰ πιάσουμε κι ἐμεῖς τὰ κουμπούρια; Μήπως νὰ ἀρχίσουμε κι ἐμεῖς νὰ βαρᾶμε στὸ «ψαχνό»; Μήπως νὰ ἀφήσουμε κατὰ μέρος τὶς ὐπομονὲς καὶ τοὺς καθωσπρεπεισμούς καὶ νὰ σηκώσουμε τὸ μπαϊράκι;

Ἄν τε, γιατί πολλὰ μᾶς τὰ ἔκαναν.

Συνέχεια

Ἐποικισμός καί «ἀριστερή» ὑποκρισία

Ἄλλο ἕνα ἄρθρο γιά τό ὑπ΄ ἀριθμόν ἕνα πρόβλημα πού θά ἔπρεπε νά ἀπασχολῆ τήν Ἑλληνική πολιτεία. Ὁ ἐφιάλτης τοῦ λαθρομεταναστευτικοῦ πού ταλανίζει τά τελευταῖα χρόνια τήν πατρίδα καί τούς συμπολίτες μας. Ἀπό τήν ἀνεξέλεγκτη, πλέον, εἰσβολή καθημερινῶς τῶν λαθρομεταναστῶν πού ἔχουν εὕρει τό ξέφραγο ἀμπέλι πού λέγεται Ἑλλάς – μέ τήν ἀνοχή γιά τούς δικούς τους λόγους τῶν ἰθυνόντων, βεβαίως – καί εἰσέρχονται στήν ώρα ἀπορρέουν καί ἄλλου εἴδους προβλήματα, ὅπως τό ἤδη ἐγκατασταθέν πρόβλημα τῆς ἐγκληματικότητος, τῆς οἰκονομικῆς ἐξοντώσεως, τῆς φυλετικῆς ἀλλοιώσεως τῆς καταστροφῆς τοῦ Ἑλληνισμοῦ μέσω τῆς κανούργιας “κουλτούρας” τῶν λαθροεισβολέων κλπ. Συνέχεια

Πέφτουν οἱ γενίτσαροι

Ἡ χώρα εὑρίσκεται στήν μεγαλυτέρα οἰκονομική κρίσι τῆς μεταπολιτεύσεως. Ἀτυχῶς, στό τιμόνι της εὑρίσκεται ἡ χειροτέρα κυβέρνησις ὅλων τῶν ἐποχῶν. Μία κυβέρνησις, ἡ ὁποία ἔχει ἀπεμπολήσει τά δικαιώματά της καί ἔχει παραχωρήσει τά ἡνία στούς διεθνεῖς τοκογλύφους. Ἀκόμη καί τά στελέχη τοῦ κυβερνῶντος κόμματος παραδέχονται ὅτι ἔχει ἀρχίσει ἡ ἀντίστροφος μέτρησις, ἡ ὁποία (μέτρησις) θά φτάσῃ στό μηδέν ὅταν θά ψηφιστῇ ὁ προϋπολογισμός τοῦ 2012.

Ὁ ἀκατονόμαστος ἀφοῦ εἶχε προετοιμαστεῖ, ἀναλόγως Συνέχεια