Ἐπειδή ὁ ἀκατονόμαστος δέν διαπραγματεύεται ποτέ, σέ ὅλα yes λέει ὅπως ὅλοι γνωρίζουμε, τά νέα φορολογικά μέτρα τά ὅποῖα θά ἰσχύσουν ὅταν θά δημοσιευθῆ τό νομοσχέδιο στήν ἐφημερίδα τῆς κυβερνήσεως, θά εἶναι τά σκληρότερα πού ἔχουν ληφθεῖ ποτέ! Ἔτσι λένε οἱ εἰδικοί. Δεῖτε τί ἐννοῶ:
Επειδή είναι πάρα πολλές οι διατάξεις και δε θέλω να κουράσω, σας παραθέτω τα κυριότερα σημεία του περιβόητου εφαρμοστικού νόμου. Να πω ότι σήμερα ψηφίστηκε κατά πλειοψηφία, αν και υπήρχαν εντονότατες αντιδράσεις κυρίως στο ζήτημα της αποκρατικοποίησης της ΔΕΗ… Συνέχεια




