Ἦσαν ὅλα προσυμπεφωνημένα;


Ἔλαβα τό παρακάτω ἄρθρο καὶ μὲ ἔθεσε σὲ ἐντόνους προβληματισμούς καὶ περίεργες σκέψεις…  
Ἐὰν ἰσχύουν τὰ παρακάτω, λέω ἐὰν, τότε ἔχουμε κάποιες σοβαρὲς λεπτομέρειες ποὺ πρέπει νὰ ἐξετάσουμε!!!
Θὰ ἀνατρέξω στὸ ἄρθρο τοῦ Νετάκια (Στὸ Ἕνα ἄριστο δομημένο σχέδιο χρεωκοπίας τῆς Ἑλλάδος. Τώρα τί μένει;) γιὰ νὰ ἀντλήσω κάποιες ἐπιπρόσθετες πληροφορίες…Γνωρίζουμε γιὰ παράδειγμα τὰ διάφορα παιχνίδια ποὺ ἔχουν παιχτεῖ ἀπό τὴν Γκόλντμαν Σάκς καὶ τὰ πρωτοπαλλήκαρά της. Ἐπίσης διαβάζουμε τὶς κατὰ καιρούς σκηνοθεσίες τοῦ Σόρος,  κατὰ τῶν δημοσίων ταμείων μας καὶ γενικότερα κατὰ τῆς Ἑλλάδος.

Συνέχεια

Κατὰ τὰ ἄλλα λεφτὰ ὑπάρχουν!

Διάβαζα Νετάκια σήμερα καὶ θυμήθηκα διάφορα σκηνικά ποὺ ἔχουμε ζήσει τὰ τελευταῖα χρόνια μὲ τὴν βενζίνη, μὲ τὸ «δελτίο αὐξήσεως τῶν τιμῶν» της (;;;;;), μὲ τοὺς κακοὺς βενζινοπῶλες ποὺ ἔγιναν αἰσχροκερδεὶς, μὲ τοὺς ἀκόμη χειροτέρους μεσάζοντες ποὺ καπελώνουν τὶς τιμές, μὲ ὅλα τὰ στραβὰ κι ἀνάποδα ποὺ πράττουν ἄπαντες πλὴν «πολιτείας»…

Δεκᾶδες συμπολιτῶν μας, ἄλλοτε καρφωμένοι στὶς ὀθόνες τῆς τηλεοράσεως, ἂλλοτε καρφωμένοι στὶς ὀθόνες τῶν ὑπολογιστῶν τους κι ἄλλοτε καρφωμένοι στὸ τιμόνι τους, ἀναζητοῦν ἕνα βενζινάδικο μὲ ποιὸ «λογικὲς» τιμὲς… Ἀλλὰ ποῦ νὰ τὸ βροῦν;;;;

Θυμήθηκα καὶ τὸ Καράκας καὶ μὲ ἔπιαστε νευρικό γέλιο…

Συνέχεια

Ἀφεντικὰ δὲν εἴχαμε, ἀλλὰ ἀποκτήσαμε!

Ἡ κυβέρνησις ἑτοιμάζει νομοσχέδιο γιὰ νὰ μᾶς ….κομματιάζῃ! Συνέχεια

Ἂσε μας κύριε Ῥουμπινί μας στόν πόνο μας…..

Νέες δηλώσεις, ἐκτιμήσεις καί συμβουλές ἀπό τόν μάγειρα τῆς οἰκονομίας!!

Πρό μηνῶν μᾶς ἒλεγε:

«Τόσο ἡ Ε.Ε. ὃσο καί τό ΔΝΤ πρέπει νά ἐπανεξετάσουν σέ ἓξι μῆνες ἐὰν ἡ Ἑλλάς ἒχῃ καταφέρει νά ἐπιλύσῃ τά οἰκονομικά της προβλήματα!  Μία ἀναδιάρθρωσις τοῦ χρέους θά εἶναι τό σχέδιον Β.»
(Τό σχέδιον Α ποιό ἦταν;)

Συνέχεια

Νὰ γιατὶ μᾶς βγῆκε «συνταγματικὸ» τὸ μνημόνιον!


Εντελώς απροκάλυπτα και προκλητικά γίνονται κάποια πράγματα στην Ελλάδα και μάλιστα μπροστά στα μάτια των Ελλήνων πολιτών!

Ένας από τους ανθρώπους στο Συμβούλιο της Επικρατείας, που πριν λίγες εβδομάδες απεφάνθη ότι το Μνημόνιο είναι Συνταγματικό, παραιτήθηκε από την θέση του για να πάει στο πλευρό του Παπανδρέου!

Πρόκειται για τον Νο2 στο ΣτΕ, ο αρχαιότερος αντιπρόεδρός του και επί σειρά ετών πρόεδρος του Γ΄ Τμήματος, Γεώργιος Σταυρόπουλος.

Συνέχεια

Εἶναι τά δάνεια ἐργαλεῖα χειραγωγήσεως κι ἐλέγχου;

Ὁ άγαπητός διαδικτυακὸς φίλος Ἀντώνης Ἀνδρουλιδάκης μοῦ ἒστειλε πρό ὁλίγου τίς σκέψεις του ἀναφορικῶς μέ τά δάνεια τῶν “δημοσίων” ταμείων μας,  τούς “διαχειριστές”  τους καί τά ὃσα ἀναμένουμε λίαν συντόμως.

Θά  ἒλεγα ὃτι μέ πρόλαβε!

Ἢθελα νά γράψω γιά τήν σχέσι πού ἒχουν κάποια γεγονότα πού ζοῦμε σήμερα μέ κάποια ἂλλα, πρό 190 ἐτῶν, πού παρέδωσαν τήν πατρίδα μας στά χέρια ἀετονύχιδων καί κομπιναδόρων.

Θά θυμηθῶ μόνον ἓνα περιστατικό καί θά ἀφήσω τόν Ἀντώνη νά τά πῇ καλλίτερα καί ἀναλυτικότερα.

Πολλοί ἀγωνιστές, μετά τήν ἂφιξι  τῶν δανείων στά χέρια τῶν τότε κυβερνώντων, ἒγιναν ὑποχείρια τους καί αἰχμή ἑνός δόρατος πού ὁδήγησε στίς γνωστές ἐμφύλιες διαμᾶχες! Μεταξύ αὐτῶν καί ὁ Παπαφλέσσας. Στήν μνήμη μας παραμένει ὡς ἣρως γιατί πέρασε μέσα ἀπό τήν κάθαρσι μέ τήν θυσία του στό Μανιάκι.  Ἀλλά τό χρῆμα κι ὁ παράς ἦταν κακός σύμβουλος καί φίλος του….

Συνέχεια