
Ἄς ξεκαθαρίσω ἀρχικῶς τὴν θέσιν μου καὶ μετὰ θὰ σᾶς παρουσιάσω τὴν καταπάτησιν τοῦ Συντάγματος ποὺ συντελεῖται αὐτὴν τὴν περίοδον (καὶ) στὴν Χαλκιδικήν.
Σέβομαι τὴν ἰδωτικὴ πρωτοβουλία, πάντα ὅμως στὸν βαθμὸ ποὺ δὲν προσβάλλει ἐλευθερίες τῶν πολιτῶν.
Ἐπίσης, τὴν σέβομαι, ἔως ἐκείνου τοῦ σημείου ποὺ κι αὐτὴ σέβεται τὸ περιβᾶλλον καὶ τὸ Σύνταγμα.
Τέλος, τὴν σέβομαι ὅταν προσφέρῃ στὸν τόπο μὲ τὴν ἀνάπτυξίν της, ἀλλὰὄχι ὅταν ῥημάζει τὸν τόπο. Συνέχεια




