Ἡ ἐκδίκησις τῶν Γερμανῶν….

Η εκδίκηση των Γερμανών κατά των Ελλήνων για την ήττα τους στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο; 

Από το 1924 έως το 1940 η Ελλάδα αγωνιζόταν να σταθεί ξανά στα πόδια της. Στα χρόνια εκείνα παρατηρείται εντυπωσιακή αύξηση της παραγωγής, οι νέοι στρέφονται προς τα γράμματα και οι Έλληνες αισθάνονται πλέον και πάλι αξιοπρεπείς και με πίστη ότι χάρις στην σκληρή δουλειά τους θα πετύχουν θαύματα.

Και ενώ στην Ελλάδα οι πολίτες δούλευαν σκληρά, οι Γερμανοί του Χίτλερ Συνέχεια

Ἐθνικὸν Συμβούλιον. (α)

 

ΟΙ  ΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ   ΟΦΕΙΛΕΣ  ΠΡΟΣ  ΤΗΝ  ΕΛΛΑΔΑ

ΣΤΗΝ  ΕΠΙΤΡΟΠΗ  ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ  ΥΠΟΘΕΣΕΩΝ  ΤΗΣ  ΒΟΥΛΗΣ

 Την Τετάρτη, 27.7.2011, στις 12 το μεσημέρι, ο Μανώλης Γλέζος και ο Στέφανος Ληναίος, Πρόεδρος και Υπεύθυνος, αντίστοιχα, της Γραμματείας του Εθνικού Συμβουλίου Διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα, εκλήθησαν, και κατέθεσαν στην Επιτροπή Εξωτερικών Υποθέσεων της Βουλής των Ελλήνων, παρόντος και του Υπουργού Εξωτερικών Σταύρου Λαμπρινίδη, ενημερώνοντας όλα τα μέλη της Επιτροπής, με πλήρη και αναλυτικά στοιχεία, για ολόκληρο το μέγιστο πρόβλημα των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα.  Συνέχεια

Τὸ Ἑλληνικὸ Ὁλοκαύτωμα!

Στὴν ἀρχὴ σκέφθηκα νὰ μὴ τὸ δημοσιεύσω. Μὲ πόνεσε πάρα πολὺ ὅλη αὐτὴ ἡ ἀθλιότης τῶν «ἑταίρων» μας καὶ μοῦ ἐξύπνησε μνῆμες ἀπὸ μίαν ἄλλην γενοκτονία, ἕνα ἄλλο ὁλοκαύτωμα, αὐτὸ τῶν παππούδων μας ἀπὸ τὸν Πόντο καὶ τὴν Μικρὰ Ἀσία. 

Μετὰ ὅμως, οἱ δεύτερες σκέψεις μὲ βοήθησαν νὰ τὸ δῶ διαφορετικά. Πρέπει νὰ γνωρίζουμε. Πρέπει νὰ ξέρουμε μὲ ποιούς συνδιαλεγόμαστε. Πρέπει νὰ ἔχουμε ἀπόλυτο ἐπίγνωσι, ἀκόμη καὶ τώρα, γιὰ τὸ εἶδος καὶ τὸ ποιὸν τῶν Γερμανῶν. 

Πιστεύω βαθύτατα πὼς ὄταν κάποιος διαπράττει μίαν φορὰ κτηνωδίες, μπορεῖ νὰ τὸ ἐπαναλαμβάνῃ διαρκῶς, ἐὰν δὲν τιμωρηθῇ. Ὅπως ὁ Τοῦρκος γιὰ Συνέχεια

Ἡ ΜΙΖΕΝΣ ἀδικεῖ ἢ ἀδικεῖται;

Διαβάζουμε μῆνες τώρα τὶς ἀτελείωτες σελίδες μὲ τὶς ἐξεταστικὲς ἐπιτροπές, τὶς ὁμολογίες, τὶς διαπλοκές… Τὸ γενικὸ συμπέρασμα τὸ βγάλαμε… Ἡ ΜΙΖΕΝΣ τροφοδότησε πλουσιοπάροχα κουμπάρους, βαπτιστήρια, συμπεθέρες, παρατρεχαμένους, ἀνήψια καὶ κάθε ἄλλον συγγενή, ἔως 15ου βαθμοῦ συγγενείας.

Μέσα ὅλοι! Καὶ οἱ ἀπὸ ἐδῶ καὶ οἱ ἀπὸ ἐκεῖ καὶ οἱ ἀπέναντι… 

Συνέχεια

«Ὄχι» ἀπό τό Στρασβοῦργο ὄμως «ναί» ἀπό τήν Χάγη (γερμανικές ἀποζημιώσεις)

Με νίκη για την Ελλάδα έληξε ο πρώτος γύρος της δικαστικής μάχης για τις γερμανικές αποζημιώσεις στο Διεθνές Δικαστήριο της Χάγης. Οι δικαστές έκαναν δεκτό το αίτημα της χώρας μας, να παρέμβει και να παρασταθεί στην εκκρεμή μεταξύ Ιταλίας και Γερμανίας δίκη για το θέμα αυτό, αναγνωρίζοντάς της έννομο συμφέρον στη υπόθεση.

Η αίτηση παρέμβασης είχε κατατεθεί στις 13 Ιανουαρίου 2011, λίγες ημέρες πριν εκπνεύσει η επίσημη προθεσμία. Το 17σέλιδο έγγραφο είχε συντάξει και καταθέσει εκ μέρους της Ελλάδας ο καθηγητής Στ. Περράκης. Σε αυτό αναφέρονταν οι νομικοί λόγοι για τους οποίους θα έπρεπε να επιτραπεί στη χώρα μας η παρέμβαση σε υπόθεση μεταξύ τρίτων χωρών.

Η επιτυχία έγκειται στο γεγονός ότι Συνέχεια

Ἡ Γερμανία μᾶς ὀφείλει, δὲν τῆς ὀφείλουμε!

ΟΙ ΟΦΕΙΛΕΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Γράφει ο Αμφικτύων 

(Η παρούσα μελέτη δεν συσχετίζεται με τη δημοσιονομική χρεωκοπία του Ελληνικού κράτους, ούτε προσπαθεί να βρει αποδιοπομπαίους τράγους για τη σπατάλη , κλοπή και κακοδιαχείριση του Συνέχεια