Ἀπαράδεκτες οἱ ἀξιώσεις τῶν θυμάτων τοῦ Διστόμου!

Τοὐλάχιστον ἔτσι ἰσχυρίζεται τὸ δικαστήριον ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων τοῦ Στρασβούργου!!! Τὸ περιμέναμε; Γιατί νὰ μή τὸ περιμένουμε; Ὅλα ἄψογα σχεδιασμένα. 

Καὶ οἱ «ἀνθρωπιστὲς» Γερμανοὶ κοιμοῦνται ἥσυχοι! Τὸ ἐγλύτωσαν τὸ ἐξοχικό!  (Γιὰ τὴν ὥρα…) Ἢ τοὐλάχιστον ἔτσι νομίζουν!

Το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων απέρριψε κατά πλειοψηφία ως απαράδεκτη την προσφυγή Σουντούρη και τριών άλλων Ελλήνων, που ζητούσαν αποζημιώσεις από την Γερμανία, για τον σφαγιασμό Συνέχεια

Γερμανικές ἀποζημιώσεις. Ἀλήθειες καί ψέμματα

ΣΤΗΝ ΜΝΗΜΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΜΟΥΛΗ
Οι πολεμικές επανορθώσεις και το αναγκαστικό κατοχικό δάνειο από τη Γερμανία που, σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που προέρχονται από το «Εθνικό Συμβούλιο Διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα», με επικεφαλής τον Μανώλη Γλέζο, τον Ευάγγελο Μαχαίρα, τον Γεώργιο Αλέξανδρο Μαγκάκη, τον Βασίλη Καρκούλια κ.ά. ξεπερνούν, σε σημερινή αξία, τα 162 δις ευρώ χωρίς τους τόκους, ……..όπως σημειώνει στο άρθρο του που δημοσιεύεται στο περιοδικό «Επίκαιρα» ο Αναπληρωτής Καθηγητής Θεσμών της Ευρωπαϊκής Ένωσης στο Τμήμα Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Κρήτης, Νότης Μαριάς.
Σύμφωνα με το βιβλίο Η Μαύρη Βίβλος της Κατοχής (Αθήνα 2006), που έχει εκδώσει το Εθνικό Συμβούλιο για τη διεκδίκηση των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα, τα θύματα και οι απώλειες της χώρας μας από τους Γερμανούς κατά το Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο έχουν ως εξής: Συνέχεια

Ἡ κλοπή τῶν γλυπτῶν τῆς Ἀφαίας

Τα γλυπτά που αρπάξανε οι Γερμανοί από τον Ναό της Αφαίας, αποτελούν μία “άγνωστη” ιστορία που για κάποιο λόγο αποφεύγουν να διηγούνται οι γνωρίζοντες αρχαιολόγοι!

Πόσοι από εμάς γνωρίζουμε ΠΟΥ βρίσκονται σήμερα τα κλεμμένα γλυπτά και πόσοι τα έχουμε επισκεφτεί; Γιατί κανείς δεν ζητάει επισήμως την επιστροφή τους;

Η αρπαγή από τους Γερμανούς

Η ιστορία ξεκινάει το 1811, όταν ο αρχιτέκτονας Ch. R. Cockerell και ο φίλος του βαρώνος von Hallerstein, επισκέφθηκαν την Αίγινα και λεηλάτησαν το Ναό Αφαίας. Με αδιαφανείς διαδικασίες και δωροδοκία των ντόπιων προεστών, κρυφά μετέφεραν 17 αγάλματα και πολλά άλλα κομμάτια από τα αετώματα του Ναού στον Πειραιά. Συνέχεια

Δράσεις μνήμης γιὰ τὰ θύματα τοῦ Διστόμου.

Αγαπητοί φίλες και φίλοι,
μία από τις ομάδες του Δικτύου που δημιούργησε το Εθνικό Συμβούλιο διεκδίκησης των οφειλών της Γερμανίας προς την Ελλάδα στη Γερμανία με την
ονομασία ” ΟΜΑΔΑ ΔΊΣΤΟΜΟ πρόκεται να παραβρεθεί στις εκδηλώσεις μνήμης στο
Δίστομο  στις 10 Ιουνίου.

Η ομάδα αυτή έρχεται με διαφορετική σύνθεση κάθε χρόνο.
Φέτος προγραμματίζει να διαδηλώσει μπροστά από τη Γερμανική Πρεσβεία,
περικυκλώνοντάς την συμβολικά.

Συνέχεια

Τὰ χρέη τῶν Γερμανῶν πρὸς τὴν Ἑλλάδα!

Γιὰ κάποιους εἴμαστε ὁ χειρότερος λαός τῆς Εὐρώπης… Ἴσως καὶ τῆς ὑφηλίου… 

Γιὰ τοὺς Γερμανοὺς εἴμαστε οἱ τεμπέληδες, οἱ ἄχρηστοι, οἱ τζαμπατζῆδες τῆς Εὐρώπης… 

Ἀλήθεια, ἔχουν κάνει τὸν κόπο νὰ διαβάσουν λίγη ἱστορία;

Πόσα χωριά ἔκαψαν; Πόσους σκότωσαν; Πόσους ἀχρήστευσαν; 

Συνέχεια

‘Υπάρχουν ἀκόμη ἥρωες;

Αὐτές τίς ἡμέρες πού ἡ Ἑλλάδα βρίσκεται στήν ἐντατική, αὐτές τίς ἡμέρες πού οἱ πολιτικοί της ἑτοιμάζονται νά τῆς δώσουν τήν χαριστική βολή, οἱ πολιτικοί της πού μπροστά στό συμφέρον τό δικό τους καί τῶν ξένων πού τούς καθοδηγοῦν δέν λογαριάζουν τίποτα, αὐτές τίς ἡμέρες πού παρατηροῦμε μέ δέος τούς ὑπηρέτες τῶν ξένων ἀφεντάδων νά κινοῦν τά νήματα πρός ὄφελος τοῦ δικοῦ τους μόνον συμφέροντος…….αὐτές τίς ἡμέρες….ψάχνουμε ἀπό κάπου νά «πιαστοῦμε» γιά νά πάρουμε δύναμι οὔτως ὥστε νά μπορέσουμε νά συνεχίσουμε, σκεφτόμενοι ὅτι: Δέν μπορεῖ. Δέν εἶναι δυνατόν νά προσκυνοῦν ὁλοι τό χρῆμα. Κάπου θά ὑπάρχουν Συνέχεια