Ναί, ἡ αἰθαλομίχλη εἶναι τὸ πρόβλημά μας!

  Κατὰ πῶς μᾶς τὰ λέν, ἐμμέσως πλὴν σαφῶς, τὸ διοξείδιον καὶ τὸ μονοξείδιον τοῦ ἄνθρακος, μὲ πρῶτο καὶ κύριον τὸ διοξείδιον, ἦταν πολὺ καλλίτερον αὐτοῦ ποὺ ἀποβάλλουμε τώρα ἀπὸ τὶς καμινάδες μας.  Αὐτό δέν ἰσχυρίζονται συμπερασματικῶς οἱ νεώτερες ἀνακοινώσεις πού προέρχονται ἀπό τίς νεώτερες μετρήσεις; Αὐτό δέν ἀντικρύζουμε κάθε πρωΐ πού μᾶς σκιάζει τό φῶς τοῦ ἡλίου; Συνέχεια

Κατὰ πῶς φαίνεται, δὲν θὰ καταστραφοῦμε ἀπὸ τὸ πολὺ διοξείδιον τοῦ ἄνθρακος!

Τὸ διοξείδιον τοῦ ἄνθρακος, ἐὰν δὲν τὸ θυμόμαστε, τρέφει τὰ φυτά. 
Πάσῃς φύσεως φυτά! Ἀπὸ τὰ μικρότερα ἔως τὰ μεγαλύτερα!
Κι ὄχι μόνον τὰ τρέφει, ἀλλὰ δίχως του τὰ φυτὰ πεθαίνουν…
Ἀπὸ τὴν ἄλλην, ἐὰν περάσετε ἀπὸ τὴν ἐθνικὴ ὁδό, στὸ ὕψος τῆς Χαλυβουργικῆς, ἐκεῖ στὸ Θριάσιο, θὰ διαπιστώσετε πὼς Συνέχεια

Τέλος καὶ μὲ τὰ ὑπεραιωνόβια δένδρα!

Το αφρικανικό μπαομπάπ (Adansonia digitata) περιλαμβάνεται στα είδη που πλήττονται περισσότερο

Μὲ ἐνοχλεῖ!

Μὲ ἐκνευρίζει αὐτὴ ἡ «ἀνάπτυξις» ποὺ οὐσιαστικῶς στοχεύει στὴν καταστροφὴ τοῦ περιβάλλοντος καὶ στὴν ἐπιβίωσι μίας μικρᾶς ἐλίτ, ποὺ θὰ ἐξουσιάζῃ ἐπισήμως!
Μὲ κάνει ἔξω φρενῶν ἡ παραλογία κάποιων, ποὺ στοχεύουν σὲ ὅλα ὅσα δὲν τοὺς ἐξυπηρετοῦν, ἀνεξαρτήτως τοῦ ἐὰν παραβιάζουν βασικοὺς κανόνες τῆς φύσεως. 

Πόσο φιλική εἶναι ἡ ἡλιακή ἐνέργεια γιά τήν τσέπη τῆς Ἑλλάδος;

Προσωπικῶς πιστεύω πὼς ὄχι μόνον δὲν εἶναι φιλική, ἀλλὰ μᾶλλον μᾶς ἐπιβαρύνει μὲ ἐπὶ πλέον κόστη σὲ κάθε τομέα τῆς διαβιώσεώς μας. 
Γιὰ παράδειγμα, τὸ κόστος ἐξορύξεως ἑνὸς τόνου ἀλουμινίου, ἀπαιτεῖ: 

τέσσερις τόνους βωξίτου
500 κιλὰ σόδας
100 κιλὰ ἀσβεστολίθου
700 κιλὰ πετρέλαιο
Συνέχεια

Ἀνακύκλωσις στό σπίτι; Ναί, ἐὰν μᾶς πληρώσετε!

Ναί, θαυμάσια ἰδέα!!! Συμφωνῶ ἀπολύτως! Ἡ ἀνακύκλωσις πρέπει νὰ μπῇ στὴ ζωή μας μὲ κάθε δυνατὸν τρόπο! 
Ἀλλά….

Ὅταν ἀγοράζουμε ἀγαπητοί μου κάποιο προϊόν, μέσα στὴν τιμή του εἶναι καὶ τὸ κόστος τῆς συσκευασίας του.
Αὐτὰ ὅλα τὰ ὑλικά, ἐδῶ καὶ χρόνια, πηγαίνουν ὑπὲρ …ἀέρος!
Βλέπετε, κάποιοι ἔχουν φροντίσει γιὰ ἐμὰς πρὶν ἀπὸ ἐμάς!
Πληρώνουμε τὴν συσκευασία ἑνὸς προϊόντος καὶ μετὰ ξαναπληρώνουμε γιὰ νὰ ἀνακυκλωθῇ!!!
Συνέχεια

Οἱ μαθηματικοὶ ἀνέλαβαν νὰ «σώσουν» τὸν πλανήτη!

Δὲν ἔχω καταλάβει ὅμως ἀπὸ τί!!!
Τὸ ἐὰν ἔχῃ ἤ ὄχι πρόβλημα ὁ πλανήτης, εἶναι τελείως διαφορετικό, ἀπὸ αὐτὸ ποὺ μᾶς ἔχουν πείσῃ πὼς συμβαίνει!!!
Διότι ὁ πλανήτης δὲν νοσεῖ ἀπὸ κλιματικὲς ἀλλαγές! Νοσεῖ μόνον ἀπὸ τὴν Ὕβρι!
Ὅσο γιὰ τὰ φαινόμενα, ποὺ οὐδόλως ἔχουν σχέσι μὲ τὴν ἄνοδο τῆς στάθμης τῶν ὑδάτων, μὲ τὸ λειώσιμο τῶν πάγων καὶ Συνέχεια