Ἐφ’ ὅσον πεθαίνουν πού πεθαίνουν οἱ φοίνικες, δέν σταματᾶτε τούς ψεκασμούς;

Οι βομβίνοι «φορούσαν» ειδικά τσιπ ώστε να παρακολουθούνται οι κινήσεις τους στην ύπαιθρο ( Πηγή: OSCAR RAMOS-RODRIGUEZ/UNIVERSITY OF LONDON)

Μήπως καί σωθοῦν οἱ μελισσοῦλες; Μηπως καί σωθοῦν οἱ ἄνθρωποι; Μήπως καί σωθεῖ, (λέμε κάπου κάπου καὶ κάποιο ἀνέκδοτο) ἡ συνείδησίς σας;

 Βρὲ παιδιά, δὲν εἶμαι οὔτε ῥατσίστρια οὔτε φασίστρια…
Πιστεύω πὼς εἶμαι πολὺ λογική, τόσο ποὺ νὰ ἐνοχλῶ κάποιους… Ἀλλὰ ταὐτοχρόνως τὸν ἀγαπῶ αὐτὸν τὸν πλανήτη! Τὸν αἰσθάνομαι σπίτι μου… Καὶ εἶναι σπίτι μου….
Ὅπως εἶναι καὶ δικό σας καὶ ὅλων μας…
Συνέχεια

Τελικῶς δὲν πλήττεται μόνον ἡ Ἀμερικὴ ἀλλὰ καὶ ἡ Εὐρώπη.

Τὰ ἀκραῖα καιρικὰ φαινόμενα, γιὰ τὰ ὁποῖα σαφῶς μᾶς ἔχουν προετοιμάσει (γιὰ λόγους …κλιματοφορολογίας), πλήττουν ὅλον τὸν πλανήτη.
Μία βροχούλα, ποὺ σὲ κάθε ἄλλην περίπτωσιν, θὰ ἦταν ποτιστικὴ ἤ δροσιστική, καταντᾶ ἐπικίνδυνος χείμαῤῥος καὶ αἰτία πολλῶν θανάτων.
Παράλογον;
Συνέχεια

Καὶ ἡ καταστροφὴ συνεχίζεται…

Μεγάλο τμήμα του Μανχάταν, Νέα Υόρκη, ΗΠΑ, βυθισμένο στο σκοτάδι, από το πέρασμα του τυφώνα Σάντι, Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012 [AP Photo/Frank Franklin II]

Ἡ καταστροφή, παρὰ τοῦ ὅ,τι δὲν εἶναι ἀντιληπτὴ ἀπὸ ἐμάς, εἶναι μεγάλη καὶ θὰ πάρῃ πολὺ χρόνο πρὸ κειμένου νὰ ἐπουλωθοῦν αὐτὲς οἱ πληγὲς ποὺ ἄνοιξαν. Ἐὰν φυσικὰ ἐπουλωθοῦν κάποτε…
Συνέχεια

Ἀπέτυχαν στό νά διατηρήσουν τήν τρύπα τοῦ ὅζοντος;

Στην εικόνα που έδωσε στην δημοσιότητα η NASA με βυσσινί και μπλε χρώμα απεικονίζονται οι περιοχές που υπάρχουν οι μικρότερες συγκεντρώσεις όζοντος πάνω από την Ανταρκτική. Με κίτρινο και κόκκινο χρώμα απεικονίζονται οι περιοχές με τις μεγαλύτερες συγκεντρώσεις όζοντος

Ἕνα σημεῖον ποὺ μὲ προβληματίζει ὅλο καὶ πιὸ ἔντονα τὸν τελευταῖο καιρὸ εἶναι τὸ πόσο μεγάλη ζημιὰ ἔχουν προσπαθήσει κάποιοι νὰ κάνουν στὸν πλανήτη μας. 

Ὄχι γιατὶ ὁ πλανήτης εἶχε πρόβλημα, ἀλλὰ διότι κάποιοι ἐφρόντισαν πρὸ κειμένου νὰ ἀποκτήσῃ πρόβλημα.

Συνέχεια

Στὶς Σκουριὲς καταστρέφουν μὲ τὸν «νόμο».

Ἀποψίλωσις τοῦ δάσους στὶς Σκουριές, μὲ τὸν νόμο!
Ἐδῶ ἕναν θάμνο κλαδεύεις, καὶ πλακώνουν δασαρχεῖα, δασοφύλακες, ἐλικόπτερα τοῦ στρατοῦ…
Κι ἐκεῖ ἐπάνω δροῦν γκακστερικά, ὅλα τὰ κατακάθια τοῦ πλανήτου, ἀλλὰ προστατεύονται ἀπὸ τὸν νόμο καὶ τὰ ΜΑΤ!

Συνέχεια

Κάποτε θὰ ψάχνουμε γιὰ δένδρο… Νὰ τὸ θυμᾶσθε!

δεξιά βλέπουμε τα καλούπια για τις βάσεις

Σήμερα δὲν θέλω νὰ σχολιάσω. Ἔχω πάλι ἐξοργισθεῖ!

Ὄχι ἀπὸ αὐτὰ ποὺ γράφει ὁ Εὑρύνοος. Τὰ ξέρουμε!
Ἀπλῶς ξαναεῖδα τὶς εἰκόνες, τὸ θρᾶσος κάποιων καὶ τὴν ἀπέεεεεεεεραντη βλακεία τῶν κατοικούντων ἐν Ἑλλάδι κάποτε, Ἑλλαδοκαφριστὰν πλέον!

Συνέχεια