Τά γεύματα εἶναι τό πρόβλημα ἤ τά μή γεύματα;

Ὅταν πραγματοποιοῦνται ἐργολαβίες τοῦ τύπου: φτιάχνουμε τσαρδάκια, τὰ ἐξοπλίζουμε, τὰ κάνουμε στέκια «ἀναξιοπαθούντων τοῦ πλανήτου», δὲν γίνεται νὰ μὴν πάῃ ὁ νοῦς μου στὸν φουκαρᾶ τὸν Μαυρογιαλοῦρο, ποὺ ἐξ αἴφνης ἀνεκάλυψε πὼς ὁ Γκρούεζας καὶ ὅλο του τὸ ἐπιτελεῖον, κατακλέβουν, κατατρώγουν, καταληστεύουν. 
Ἐν τάξει. 
Ἐδῶ ἔχουμε νὰ κάνουμε μὲ μεγάλες ἐπιχειρήσεις. Ἀλλά πότε ἀκριβῶς ἔπαψαν οἱ μεγάλες ἐπιχειρήσεις στόν πλανήτη; Καί ἰδίως στό Ἑλλαδοκαφριστάν; 

Συνέχεια

Ἡ περιφορά τῆς σωροῦ τοῦ νεκροῦ πακιστανοῦ προάγγελος γεγονότων;

Της σφαγής του νεαρού πακιστανού ακολούθησε μια σημαντική σε επίδειξη δύναμης του πακιστανικού στοιχείου στην Ελλάδα περιφορά της σωρού και προσευχής στη μουσουλμανική πλατεία Ομονοίας.
του Στρατή Μαζίδη
Τόσος κόσμος δε μαζεύεται ούτε από τους πάλαι ποτέ ιθαγενείς σε περιφορά του Επιταφίου τη Μεγάλη Παρασκευή.
Αυτό που μου προξενεί ιδιαίτερη εντύπωση είναι η διατήρηση της ανυπαρξίας της πολιτείας, η οποία όπως γράψαμε και χθες ευθύνεται για τη σφαγή του άτυχου νέου.
Μερικές εκατοντάδες ή χιλιάδες συναθροίζονται περιφέροντας ένα πτώμα. Κατά πόσο είναι λογικό αυτό; Από πού πήραν την άδεια; Δηλαδή όποιος χάνει άδικα τη ζωή του σε αυτή τη χωρά θα εκτίθεται μετά στις πλατείες;
Τι θα γινόταν αν σε κάποια στιγμή ιερού αλαλαγμού με προτροπή του ιμάμη σημειώνονταν επεισόδια;
Τι θα γινόταν αν ακροδεξιά στοιχεία με ανεχόμενα τη σε μόνιμη βάση κατάληψη της Ομόνοιας από το Πακιστάν αποφάσιζαν να συμπλακούν με το πλήθος ή να κλέψουν το πτώμα. Συνέχεια

Οἱ μεγαλύτεροι ῥατσιστὲς εἶναι οἱ ἀντιῤῥατσιστές.

Ἐδῶ καὶ λίγες ἡμέρες παρακολουθῶ τὶς ἀνακοινώσεις περὶ τῆς μεγάλης ἀντιῤῥατσιστικῆς πορείας ποὺ θὰ γινόταν στὴν Ἀθήνα. 
Σήμερα μάλιστα κατάφερα νὰ δῶ μερικὲς ἀπὸ τὶς φωτογραφίες τῆς συγκεντρώσεως. 
Πράγματι…
Μεγάλη συγκέντρωσις.
Χαίρομαι ποὺ ἔγινε. Μισῶ τὸν ῥατσισμό, τοὺς ῥατσιστὲς καὶ τοὺς μισανθρώπους. 

Ἔχω μίαν ἀπορία ὅμως βρὲ καλόπαιδα. Καὶ τὴν ἐκφράζω πρὸς ὅλους. Καὶ τοὺς διοργανωτὲς καὶ τοὺς συμμετέχοντες. 
Πρὸ χθὲς κάτι τομάρια ἐδολοφόνησαν ἕναν φουκαρᾶ. Λαθροέποικος ἦταν. 
Ἐδιάβασα… ἐδιάβασα… Καὶ τὶ δὲν ἐδιάβασα. Καὶ λίγα ἐδιάβασα. 
Συνέχεια

Ἐπιστολή-κόλαφος στόν λαθροΚαμίνη

Επιστολή-κόλαφος στον Καμίνη

Επιστολή -κόλαφο έστειλε η επιτροπή κατοίκων Άγιου Παντελεήμωνα στον Δήμαρχο Αθηναίων Γιώργο Καμίνη, με αφορμή ψήφισμα του Δημοτικού Συμβουλίου, κατηγορώντας τον ότι δεν έχει ασχοληθεί σοβαρά από τότε που εξελέγη με την εγκληματικότητα, την παράνομη μετανάστευση και το παρεμπόριο.

 

Διαβάστε την επιστολή: Συνέχεια

Ἐμπόριον ἀνθρώπων.

Ἡ δουλεία…
Ἡ σάρκα…
Ἡ παράνοια…
Γιατί ἀκόμη γυναῖκες, ἀλλά καί ἄντρες κάποιες φορές, πέφτουν θύματα;
Γιατί καμμία πολιτεία, σέ καμμίαν περίοδο τῆς ἀνθρωπότητος καί κανένα δίκαιον δέν ἔχει πάψῃ αὐτήν τήν κατάντια;

Συνέχεια

Τό λαθρεμπόριο κάνει πάρτυ στό κέντρο τῶν Ἀθηνῶν!

Καμία λύση φαίνεται πως δεν έχει βρεθεί μέχρι σήμερα για το τεράστιο πρόβλημα του λαθρεμπορίου στο κέντρο της πρωτεύουσας.

Τόσο ο Δήμος όσο και το υπουργείο φαίνεται πως είναι ανήμποροι να πατάξουν το φαινόμενο, το οποίο καταστρέφει την εικόνα της πόλης και φυσικά κάνει ακόμα πιο δύσκολο το έργο των έντιμων εμπόρων που παλεύουν σε μια άνιση μάχη με τα χρέη και τα χαράτσια που τους επιβάλλονται κάθε τόσο! Συνέχεια