Ἐπεῖγον-Ἐπεῖγον-Ἐπεῖγον!!!!
Προσοχὴ στὰ παιδιά σας στὰ μέσα μεταφορᾶς. 
Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν πήγαινα στὴ Ὁμόνοια μὲ τραῖνο βεβιασμένως γιὰ νὰ πάρω ἕνα ἀνταλλακτικὸ καὶ ἐπέτυχα μελαμψὸ τύπο, περίπου 45-50 ἐτῶν, μὲ μία μούρη τέρμα ψυχάκια, νὰ προσεγγίζῃ κοριτσάκι ποὺ ἦταν παραδίπλα ἡ μητέρα του καὶ δὲν ἔδιδε σημασία στὸ τί συνέβαινε, γιατί χαλαρὰ εἴμαστε πλέον «πολιτισμένοι». Συνέχεια
Προχθὲς τὸ βράδυ, στὸ τραῖνο ἀπὸ Ἀθήνα γιὰ Θεσσαλονίκη, αὐτὴ ἦταν ἡ εἰκόνα ἔξω ἀπ’ τὸ κουπέ μου, στ’ ἀριστερὰ καὶ στὰ δεξιά.