Μετονομάζοντας νησιά μας σὲ «προστατευόμενες ζῶνες» ἀκυρώνουν τὴν ΑΟΖ τους.

Τὸ ζήτημα τῆς οἰκονομικῆς ζώνης καὶ κατ’  ἐπέκτασιν τῆς ΑΟΖ, ποὺ μᾶς ἀφορᾶ, εἶναι μία πολὺ σκοτεινὴ ὑπόθεσις, ποὺ ὅμως πολλοὶ πασκίζουν νὰ μᾶς ἀποκρύψουν, ἤ ἀκόμη καὶ νὰ μᾶς μπερδεύσουν.
Ἐδιάβαζα προσφάτως ἄρθρον τοῦ Μιχάλη Ἰγνατίου, γιὰ τὸ θέμα τῆς Στρογγύλης (τὸ ἔχει παρουσιάσῃ ἐπίσης ὁ Μινώταυρος ἐδῶ στὸ δικό μας ἱστολόγιον) ποὺ πραγματεύεται τὴν …ἐθνικὴ συνείδησι τῶν κρατούντων καὶ εἰδικῶς τοῦ Σαμαρᾶ καὶ τῆς κυβερνήσεῶς του. Δείχνει ἀληθοφανές, ἀλλὰ δυστυχῶς, γιὰ τὴν πραγματικότητα, ἐντὸς τῆς ὁποίας διαβιοῦμε, δὲν εἶναι κι ἀληθές.  Ποῦ τό βασίζω;
Σὲ πολλὲς πληροφορίες. Μία εἶναι αὐτή:

Έχουν βάλει νησιά στο Νatura 2000 για να μην έχουν οικονομική ζωή και ΑΟΖ Συνέχεια

Ἡ αὐτονομία τῆς Μακεδονίας;

 

Μία ἀκόμη καταγραφὴ γιὰ τὸ ποιοὶ πράγματι ἠθέλησαν τὴν διάσπασι τῆς Μακεδονίας.
Μία διάσπασις ἐδαφῶν ποὺ ἐπέφερε ἀλλοίωσι δημογραφικῶν στοιχείων, ἔσβησε τοὺς Ἑλληνικοὺς πληθυσμούς, ὑποχρεώνοντάς τους ἤ σὲ μετανάστευσι ἤ σὲ ἀποῤῥόφησι καὶ ἐπέβαλε σὲ κάποιους ἄλλους πληθυσμοὺς τὴν ὕπαρξι, ἐκ τοῦ μὴ ὅντος, μακεδονικῆς  ῥίζης.

Συνέχεια

Ψωνίζετε ἀκόμα ἀπό τά Jumbo;

Ὑπάρχουν πολλοί Ἕλληνες σήμερα πού στηρίζουν ἀνθέλληνες φτάνει νά βγάζουν περισσότερα χρήματα; Κι ὅμως ὑπάρχουν. Στό βωμό τοῦ κέρδους ξεπωλοῦν τά πάντα. Δεῖτε τήν σελίδα τῶν καταστημάτων Jumbo.

Ἀπό τόν φίλο Πᾶνο

Οἱ Βούλγαροι γελοιοποιοῦν τοὺς Σκοπιανούς!


Μεταξύ μας, ο Σκοπιανο μόνον γι γέλια εναι πλέον!
Τ,τι χουν χάσει τ μέτρον κα πασχίζουν πλέον ν πείσουν πς κόμη κα τν μερικνεκάλυψαν, εναι ναμενόμενον!
Τ,τι παραβιάζουν κάθε δυνατν συμφωνία εναι πλέον ντιμετωπίσιμον ς κάτι σύνηθες. 
Τ,τι πολιτεία μας μως εναι νύπαρκτος, εναι κάτι πο δν χωνεύεται μ τίποτα.
Στόν Καιάδα λοιπόν λοι αὐτοί πού τό παίζουν ἐκπρόσωποί μας καί καθημερινῶς μᾶς ξεπωλοῦν ὅσο ὅσο; Συνέχεια

Οἱ τρεῖς προσπάθειες τοῦ Σιωνισμοῦ γιὰ τὴν ἀνεξαρτητοποίησιν τῆς Μακεδονίας.

Ὅταν οἱ  Ἑβραῖοι τῆς Θεσσαλονίκης ἀντιμετώπισαν τὸ δίλημμα τοῦ ποῦ θὰ παραδώσουν τὴν πόλι, (πόλις τους γιὰ αὐτούς!!!) δίστασαν μέν, ἐπέλλεξαν δὲ τοὺς Ἕλληνες, ἀπὸ τοὺς Βουλγάρους, διότι τοὺς θεωροῦσαν λιγότερο βαρβάρους. Ἀφῆστε δὲ ποὺ πίσω ἀπὸ τὴν Βουλγαρία πάντα εὑρίσκετο μία Ῥωσσία μὲ πόθους γιὰ λιμάνι στὴν Μεσόγειο. 

Ὅταν ὅμως διεπίστωσαν πὼς οἱ Ἕλληνες ἦλθαν γιὰ νὰ μείνουν ξεκίνησαν νὰ ἀνακινοῦν θέμα ἀνεξαρτήτου Μακεδονίας. Σὲ αὐτὴν τὴν λογικὴ βασίστηκαν ὅλα τὰ ἀριστερὰ κόμματα καὶ ὅλες οἱ δράσεις τῶν ἐγχωρίων ὑπαλλήλων τους. Βλέπετε, οὐδέποτε ἔπαυσαν νὰ σχεδιάζουν καὶ νὰ κόπτονται γιὰ τὸ μακεδονικό. Ἡ Μακεδονία Συνέχεια

Κάναμε τό λάθος μέ τούς Σκοπιανούς, νά μή τό ἐπαναλάβουμε μέ τούς Τσάμηδες

Είναι απαραίτητο να επιδειχθεί η δέουσα προσοχή, στις διαφαινόμενες προθέσεις των Αλβανών να επιτείνουν τις προσπάθειές τους για δημιουργία “θέματος Τσάμηδων”

Είναι γνωστό ότι επί μακρά χρονική περίοδο το σκοπιανό ζήτημα δεν απασχολούσε καθόλου την ελληνική πολιτεία. Είτε διότι εξαναγκασθήκαμε από τους Συμμάχους μας να μη ενοχλούμε τον Τίτο, προκειμένου να μη στραφεί προς την ΕΣΣΔ, είτε από κακή εκτίμηση.

Γεγονός είναι, πως όποιος πριν από τρεις δεκαετίες τολμούσε να αναφερθεί στην προκλητικότητα των εν Ελλάδι φιλοσκοπιανών, αντιμετώπιζε την οργή της Πολιτείας, με το σαθρό επιχείρημα ότι είναι ελάχιστοι, και πως ασχολούμενοι μ’ αυτούς τους δίνουμε αξία. Πόσο ανόητη ήταν η αντιμετώπιση, φαίνεται από τα πράγματα.
Φοβούμαι πως το ίδιο πράττουμε και με τους Αλβανοτσάμηδες. Είναι αλήθεια, πως τόσο οι Σλάβοι όσο και οι Αλβανοί είναι υποκινούμενοι. Αυτοί που απεργάζονται τη δημιουργία μικρών προτεκτοράτων στα Βαλκάνια, κάνουν καλά τη δουλειά τους. Το πρώτο επομένως που πρέπει να εκτιμήσουν οι Έλληνες αρμόδιοι, είναι πως ο υποκινητής είναι αρκετά ισχυρός και προφανώς αντίπαλοί μας δεν είναι ο κ. Γκρούεφσκι στα Σκόπια ή ο κ. Ίντριζι στην Αλβανία.

Προκειμένου να αποφευχθούν παρόμοιες, με το Σκοπιανό, δυσάρεστες καταστάσεις, είναι απαραίτητο να Συνέχεια