Βαρδάρσκα: Εὐπρόσδεκτη ἡ Δημοκρατία τοῦ Βαρδάρη

Το βουλγαρικό περιοδικό «ΦΟΚΟΥΣ» και η σκοπιανή εφημερίδα «ΝΟΒΑ ΜΑΚΕΝΤΟΝΙΑ» δημοσίευσαν πληροφορίες, συμφώνως προς τις οποίες ο μεσολαβητής του ΟΗΕ Μάθιου Νίμιτς πρότεινε στην κυβέρνηση της ΦΥΡΟΜ δύο εναλλακτικές λύσεις για το ζήτημα του ονόματος: Τη «Δημοκρατία της Βόρειας Μακεδονίας» και τη «Δημοκρατία του Βαρδάρη». Αν όντως αυτό αληθεύει, έχουμε ένα θετικό βήμα ως προς τα εθνικά μας θέματα. Η δεύτερη πρόταση, η «Δημοκρατία του Βαρδάρη», είναι η πρώτη πρόταση από τότε που ασχολείται ο κ. Νίμιτς η οποία δεν περιέχει τον όρο «Μακεδονία».

 Πιθανόν στη θετική εξέλιξη να έπαιξε ρόλο και η προσωπική συμμετοχή του πρωθυπουργού Αντώνη Σαμαρά στις πρόσφατες διαβουλεύσεις του Νίμιτς με την ηγεσία του ελληνικού ΥΠΕΞ. Αποτελεί δε μία ένδειξη ότι, παρά τα οικονομικά μας προβλήματα, μπορούμε να στεκόμαστε αξιοπρεπώς στα εθνικά μας θέματα, αρκεί να το πιστέψουμε και να το θέλουμε. Ως λαός και ως ηγεσία.

 Φυσικά δεν συμφωνώ με το πρώτο από τα προτεινόμενα ονόματα. Η «Βόρεια Μακεδονία» ανακαλεί στη μνήμη περιπτώσεις όπως Συνέχεια

Κήδεψαν πάλι οἱ Σκοπιανοί τήν Ἑλλάδα σέ καρναβάλι

 

Και φέτος δεν έλειψαν οι προκλήσεις κατά της Ελλάδας. στο καρναβάλι της πόλης  Βέβτσανη στα Σκόπια.

Μεταμφιεσμένοι Σκοπιανοί, περιέφεραν τον … τάφο της χώρας μας,  σκεπασμένο με την ελληνική σημαία και την ένδειξη «Yunanistan»  και «Hell-ass» (φωτογραφίες απο www.history-of-macedonia.com).

Στην καρναβαλική παρέλαση, εμφανίστηκαν και πανό με χάρτες της «Μεγάλης Μακεδονίας» και με τον 16ακτινο ήλιο της Βεργίνας

Πέρυσι  η «κηδεία της Ελλάδας», όπως αποκαλέστηκε από τους διοργανωτές και συμμετέχοντες, αποτέλεσε το κεντρικό θέμα της καρναβαλικής εκδήλωσης, όπου  παρουσιάστηκε ένα φέρετρο, τυλιγμένο με τη σημαία της Ελλάδας και με ένα κηδειόχαρτο στο οποίο αναφερόταν μεταξύ άλλων: Συνέχεια

Ποῦ καταντήσαμε; Στὴν σκοπιά!

Ἡ Ἤπειρος ῥημάζεται, καθῶς φυσικὰ κι ὅλη ἡ χώρα.
Εἰδικῶς ὅμως ἐκεῖ τὰ πράγματα εἶναι πολὺ ἄσχημα…

Οὔτε τιμωρία νὰ μᾶς εἶχαν…
Ἔπεσε ὁ ἄνθρωπος νὰ κοιμηθῇ καὶ τὸ πρωΐ τοῦ ἔλειπαν πενήντα (50) δένδρα.
Ἅρπαξαν τὸν χρυσό, τὸ μετρητό, τὰ αὐτοκίνητα, τὰ τρόφιμα, τὶς προτομὲς τῶν ἡρώων καὶ τώρα ἁρπάζουν τὰ δένδρα, τὰ ξύλα, τοὺς σοβάδες ἀπὸ τὰ ξωκκλήσια,  μαζὺ μὲ τὶς τοιχογραφίες.
Συνέχεια

Ὁ Ἥλιος τῆς Βεργίνας ἦταν παντοῦ στὴν Ἑλλάδα!

(φωτογραφία: Ελληνικός αμφορέας του 560 π.Χ. που απεικονίζει την θεά Αθηνά με τον Ερμή.
Βλέπουμε χαρακτηριστικά, τον Ήλιο της Βεργίνας, πάνω στην ασπίδα της θεάς Αθηνάς.)

Αὐτὸ γιὰ τὰ γειτονόπουλα τῆς Βαρδάρσκα ποὺ ἔχουν λυσσάξῃ ἀπὸ τὴν ἀνοησία τους καὶ τὴν ἀνιστορικότητά τους.
Ὄχι δῆλα δὴ πὼς θὰ ἀλλάξῃ κάτι…
Σιγά…
Δὲν ἱδρώνει τὸ αὐτὶ τῶν ἠλιθίων.
Συνέχεια

Μά ὑπάρχουν Ἕλληνες στήν Βαρδάρσκα; (Σκόπια)

Οἱ κυβερνῶντες τό γνωρίζουν;
Μπᾶααα…
Αὐτοὶ τὸ μόνον ποὺ θέλουν νὰ γνωρίζουν εἶναι τὸ ἐὰν ἔχουν μαζευτῇ στὸν λογαριασμό τους τὰ μισθά τους!!!
Τί νά κάτσουν τώρα νά ἀσχολοῦνται μέ Ἕλληνες ἀνά τόν πλανήτη; 
Καί γιατί νά τό κάνουν;
Οἱ ἐντολές τους εἶναι νὰ ἐξαφανίσουν κάθε λογῆς Ἕλληνα ἀπὸ τὰ πέρατα τῆς Γῆς, ὄχι νὰ τὸν στηρίξουν καὶ νὰ τὸν Συνέχεια

Ἀδιαφορία στὶς Βρυξέλλες γιὰ τὰ Σκόπια. Ἀπογοητευμένοι στὰ Σκόπια μὲ τὶς ἐξελίξεις…

Η γνώμη μου είναι ότι δεν  πρέπει να έχουμε αυταπάτες από αυτές τις αναλαμπές..

Είναι ήδη προσυμφωνημένα όλα για το όνομα και φυσικά δεν θα μας αρέσει καθόλου αυτή η συμφωνία!

Συνέχεια