Δὲν ὑπάρχει τίποτα καὶ κανεῖς γιὰ νὰ τοὺς μαζέψῃ!
Ἀρχῆς γενομένης ἀπὸ τὶς ἀθλιότατες ἀδιαφορίες, ἐκχωρήσεις καὶ παραχωρήσεις τῶν «δικῶν» μας, ἔχουν φθάσει σὲ ἕνα σημεῖον νὰ ξεπεράσουν κάθε φαντασία καὶ κάθε βλακώδη παραχάραξι ἱστορικῶν δεδομένων.
Ἔχω ἀρχίσει νὰ ἀναρωτιέμαι γιὰ τὸν λόγο ὑπάρξεώς τους πλέον.
Ἐκτὸς ἐὰν ἐξακολουθοῦν νὰ ὑπάρχουν μόνον γιὰ νὰ διασκεδάζουν οἱ ὑπόλοιποι!





