Σκόπια. Δέν τούς βγῆκε αὐτή τή φορά

Ἔχουν καταντήσει γελοῖοι οἱ Σκοπιανοί μέ τήν “πολιτική ” πού ἀκολουθοῦν. Μετά τό “ἑλληνομακεδονικό” λεξικό τό ἄγαλμα τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου (τίς τελευταίες ἡμέρες). Ἡ Ἑλληνική κυβέρνησις, βεβαίως, εἶναι, ὅπως γνωρίζουμε, σέ ὅλα τά ἐπίπεδα παντελῶς ἀνύπαρκτη. Εὐτυχῶς πού ὑπάρχει καί ἡ ἐνδιάμεση συμφωνία καί τούς ἠνάγκασε νά ἀναδιπλωθοῦν: 

Σκόπια: Ἡ μία γκάφα διαδέχεται τήν ἄλλη

Σε πανικό δείχνουν να είναι οι Σκοπιανοί από τα αρνητικά σχόλια, εντός και εκτός, που έχουν ξεσπάσει σχετικά με την τοποθέτηση των 3 αγαλμάτων σε Σκόπια και Μοναστήρι. Χαρακτηριστικό είναι πως μετά τα δυσμενή σχόλια κυρίως από Ευρωπαίους αξιωματούχους, η κυβέρνηση Γκρούεφσκι έσπευσε άρον άρον να μετονομάσει το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου σε… “Έφιππο Πολεμιστή”.

Έπεσε λοιπόν γραμμή σε όλα τα Σκοπιανά ΜΜΕ να αναφέρονται στο γιγαντιαίο άγαλμα του Έλληνα στρατηλάτη ως Συνέχεια

Οἱ προσκολλήσεις τῶν Σκοπιανῶν καὶ ἡ μοιραία ἀπομόνωσις.

Ἴσως ἐμεῖς νὰ βλέπουμε μόνον τὸν ἐθνικὸ κίνδυνο ποὺ κρύβεται πίσω ἀπὸ τὶς δράσεις τῶν σκοπιανῶν. Ὅμως ὁ ἐκπρόσωπος τοῦ ΥπΕξ (μὴ τὸν μπερδεύετε μὲ τὸν φὸν Δημητράκη, καμμία σχέσις!!!) βλέπει ἀπὸ πίσω καὶ μπορεῖ νὰ «διαβάζῃ» τὰ παρελκόμενα.  (ἀπὸ Δραγουμᾶνο τὸ παρακάτω)

Ο Εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών Γρ. Δελαβέκουρας, απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με τις πληροφορίες για έναρξη εργασιών συναρμολόγησης και τοποθέτησης αγάλματος του Συνέχεια

Μόνο ἕνα σοβαρό φόβητρο ἀντιστροφῆς τοῦ ἀλυτρωτισμοῦ θά φρονηματίσει τά Σκόπια

Πρέπει νά τούς μιλοῦμε στήν γλῶσσα πού ξέρουν….Εἶναι μιά πολύ καλή ἰδέα ἀλλά στήν πράξι; Ἀνεφάρμοστη. Ποιός θά τά κάνει αὐτά κύριε Παπαθεμελῆ; Τό ἀχτύπητο δίδυμο, Δρούτσα – ΓΑΠ; Ἀστεῖα πράγματα.
Οι παράλληλοι βίοι της ελληνοσκοπιανής διπλωματικής αντιπαράθεσης της τελευταίας 20ετίας αποτυπώνουν το μονίμως ευένδοτο της ελληνικής πλευράς και το πεισμόνως ανένδοτο της σκοπιανής. Πανσλαβιστικό σταλινο-τιτοϊκό επινόημα το ψευδώνυμο μόρφωμα των Σκοπίων, υιοθετήθηκε μετά το ’91 από την Ουάσιγκτον και προήχθη σε χαϊδεμένο παιδί της. Συνέχεια

Οἱ Σκοπιανοὶ ἐνοχλοῦνται ἀπὸ τὸν ἐθνικισμὸ τῶν Ἀλβανῶν!

Καλό τὸ ἀνέκδοτο!

Ἐνοχλήθηκαν οἱ Σκοπιανοί! Οἱ δικοί μας θὰ ξυπνήσουν κάποτε;

Διότι στὸ θέμα τῆς «μακεδονικῆς γλώσσης» ἐπενέβησαν οἱ Βούλγαροι! Ὁ Δρούτσας  εἶχε σοβαρότερα!

Συνέχεια

Σκοπιανή προπαγάνδα μὲ ἄδεια ἀπὸ τὸ δικό μας ὑπουργεῖο πολιτισμοῦ;

Καθῶς φαίνεται… Ἢ ὀρθότερα, σκοπιανὴ προπαγάνδα, μέσα στὴν Ἑλλάδα (καὶ συγκεκριμένα στὴν Μακεδονία), εἰς βᾶρος τῆς Ἑλλάδος, εἰς βᾶρος τῶν Ἑλλήνων, ἐξυπηρετῶντας τὶς ἐπεκτατικὲς βλέψεις τῶν γειτόνων, μὲ χρηματοδότησι ἀπὸ Σόρος καὶ Τουρκία (κι ὅποιους ἄλλους κρύβονται ἀπὸ πίσω)  καὶ στόχο τὴν πλήρη παράδοσι τῆς Μακεδονίας σὲ ὅσους τὴν ὀρέγονται! 

Σκοπιανοί Ξεναγοί στην Βεργίνα: To Υπουργείο Πολιτισμού απάντησε…

Βάσει Νόμου έπρεπε να απαντήσουν μέσα σε 25 ημέρες. Έχουν το δικαίωμα καθυστέρησης! Σε ένα τόσο σημαντικό θέμα για το Υπουργείο Πολιτισμού γιατί θα έπρεπε να καθυστερήσουν σχεδόν 2 μήνες αυτό είναι άλλο ερώτημα …(μάλλον τα ταξίδια του Υπουργού στο εξωτερικό για ψώνια του έφαγε πολύ χρόνο…!)

Επιτέλους (πάλι καλά να λέμε) απάντησαν σε ερώτηση των Βουλευτών του ΛΑΟΣ για το θέμα των Σκοπιανών Εκπαιδευτικών στην Βεργίνα ….ή μάλλον ΔΕΝ απάντησαν.
Συνέχεια

Κι ὁ Γ.Γ. γραμματεὺς τοῦ ΟΗΕ ἀναγράφει ὡς «Μακεδονία» τὰ Σκόπια;

Μεγάλος καϋμὸς ἀπὸ πάρα πολλούς! Ὁ ἐπιστημονικὸς λόγος ἀγνοεῖται! Ὁ μόνος λόγος ποῦ περνᾶ, εἶναι ὁ λόγος τοῦ χρήματος! Τὸ ἔχεις; Προχωρᾶς. Βέβαια, νὰ μὴ ξεχνᾶμε καὶ τὶς δουλικότατές μας κυβερνήσεις!  Οὐδέποτε  κάποια   ἀπὸ  τὶς κουδουνίστρες μας, ἐστάθη ὀρθὴ καὶ ἀξιοπρεπὴς καὶ ἔντιμος ἐμπρὸς σὲ ἀξιώσεις ἄλλων, ποὺ καταπατοῦσαν ἐθνικὰ καὶ κυριαρχικά μας δικαιώματα! Ὅλα τὰ κουδουνισμένα σκυμμένα! Προσκυνημένα!  Ἢ πουλημένα καὶ πρόθυμα, ὡς ὑπαλληλάκια ἐντεταλμένοι!
«Προτεκτοράτον ἡ Ἑλλὰς» εἶναι κι ἐπισήμως ἡ χώρα, ἀπὸ ἀρχῆς ὑπάρξεώς της.

Σήμερα διαβάζω αὐτό ἀπὸ τὸ news247: