Τόσο κάφροι πιά!!!
Μὰ τόσο κι ἄλλο τόσο…
Τόσο πολὺ ποὺ ἀρχίζω νὰ ἀναρωτιέμαι γιὰ τὴν ΔΙΚΗ ΜΑΣ ἀντίληψιν καὶ γιὰ τὴν κατ’ ἐξακολούθησιν ἐπανεκλογή τους.
Κουδουνισμένα, τύπου Γιακουμάτου, ποὺ κυκλοφοροῦν, ὡς μαϊντανοί, γιὰ νὰ λεκιάσουν, νὰ ὑποτιμήσουν καὶ νὰ ὑποβιβάσουν ἔργα καὶ πράξεις ἀνθρώπων ποὺ ἀγωνίζονται καθημερινῶς, γιὰ νὰ διασώσουν κάτι ἀπὸ τὴν σαρωτικὴ ἀδιαφορία τῶν κυβερνώντων καὶ τῶν ἀφεντικῶν τους.
Ἀνίκανα ὑπανθρωπίδια γιὰ νὰ ἀποδεκτοῦν ἀκόμη καὶ τὰ πασιφανῆ τους λάθη καὶ νὰ ζητήσουν μίαν, ἔστῳ καὶ τυπική, συγγνώμη, πρὸ κειμένου νὰ βροῦν ἀπὸ τὴν δύσκολη θέσιν, ποὺ ΜΟΝΟΙ τους περιεῖλθαν. Θέσις ποὺ τελικῶς ΕΠΕΛΕΞΑΝ συνειδητῶς, εἶτε γιατὶ εἶναι ἁπλῶς ἠλίθιοι, εἶτε διότι εἶναι ἀνίκανοι, εἶτε σκέτο διότι εἶναι ΠΡΟΔΟΤΕΣ!!!! Συνέχεια →