Τό παρακράτος στήν ὑπηρεσία τῶν προδοτῶν καί τῶν δανειστῶν

 

Τώρα δέν κατεβαίνει κανείς στό Σύνταγμα γιά νά διαμαρτυρηθῇ. Φρόντισε τό παρακράτος, μέ τόν γνωστό τρόπο, νά διαλύσῃ τίς προσδοκίες ἀπό τίς συγκεκριμένες διαμαρτυρίες ἑνός ὁλόκληρου λαοῦ.

Σήμερα, συνεχίζει νά δρᾶ μέ τόν μόνο τρόπο πού γνωρίζει. Τήν ΒΙΑ, ἡ ὁποία λειτουργεῖ ἀποπροσανατολιστικά. Συνέχεια

Τώρα τὰ ΦΕΚ συντάσσονται καὶ ὑπογράφονται στὸ Βερολίνο!!!

Τὸ μήνυμα ποὺ ἔλαβα ἦταν σαφές.
Στὴν ἀρχή, ἀναζητῶντας τὰ διάφορα ΦΕΚ, δὲν κατάφερα νὰ εὕρω κάτι ποὺ νὰ τὸ ἀποδεικνύῃ!
Ὅμως δὲν εἶχα προσέξῃ τὸν ἀριθμό. 
Καὶ πράγματι, αὐτὸ τὸ ΦΕΚ φέρει σὰν τόπο ὑπογραφῆς του τὸ Βερολίνο!

 Εἴπατε κάτι; 

Καί τί νά πεῖτε;
Συνέχεια

«Ἡ διάσωσις τῶν Ἑλλήνων εἶναι προσχεδιασμένη».

«Η διάσωση των Ελλήνων είναι σκηνοθετημένη» !Με αυτό τον τίτλο κυκλοφορεί σήμερα άρθρο της γερμανικής εφημερίδας Die Welt, το οποίο υπογράφει ο Γερμανός δημοσιογράφος και συγγραφέας, Χένρικ Μ. Μπρόντερ.

Όπως αναφέρει, η Γερμανία είναι συνυπεύθυνη για τα δεινά των Ελλήνων που αντί να βοηθά την Ελλάδα να ξεπεράσει την κρίση, ο κ. Μπρόντερ θεωρεί ότι η Γερμανία λειτουργεί με γνώμονα το ίδιον όφελος και για το λόγο αυτό καλεί τους συμπατριώτες του να δείξουν επιτέλους ευσπλαχνία προς την Ελλάδα.

Συνέχεια

Ἄς πεθάνουν ὅσοι δὲν ἀντέχουν…

Ἤ ὀρθότερα ἄς πεθάνουν ὅσοι δὲν προσαρμόζονται…  
Διότι τώρα, κατὰ τὰ «πιστεύω» τοῦ μπουμπούκου, μόνον αὐτοὶ ποὺ θὰ προσαρμοστοῦν ταχύτερα στὰ νέα δεδομένα, θὰ ἔχουν δικαίωμα στὴν ἐπιβίωσι.
Νά γίνω κακιά; 
Ἀφῆστε… Εἶναι ἀρκετὰ γελοῖος ἀπὸ μόνος του..

Σᾶς παρέθεσα ἀντίγραφο ἀπὸ δημόσιο διάλογό του σὲ κοινωνικὸ δίκτυο. 
Παρακάτω ὅλος ὁ σχολιασμὸς καὶ ἡ ἀγανάκτησις τῆς Μαρίας Πολύζου, πολιτευτοῦ, ἡ ὁποία τὸν ξεμπρόστιασε.

Συνέχεια

«Ἐὰν κοποῦν τὰ βουλευτικὰ προνόμια, καταργεῖται ἡ δημοκρατία!!!»

Ἤθελα νὰ ἤξερα τὸ ποῦ τοὺς εὑρίσκουν.
Μᾶλλον, κατὰ πῶς ἀντιλαμβάνομαι τὰ πράγματα, ὑπάρχει ἕνας κουβάς, συγκεκριμένος κουβάς, ὅπου μέσα του κλωνοποιοῦν διάφορα γονίδια. Ὅταν θέλουν νὰ φτιάξουν βο(υ)λευτή, τότε ἁρπάζουν μερικὰ μετηλλαγμένα, τὰ χώνουν στὸ  κεφάλι του καὶ ἔτσι λαμβάνει τὸ …χρίσμα ὁ ὑποψήφιος!!!
Δὲν ἔχει σημασία σὲ ποιὰν παράταξι ἀνήκει!!!
Γιὰ νὰ πάρῃ τὸ χρίσμα πρέπει νὰ πάρῃ μία χούφτα μετηλλαγμένα… Ἐνέσιμα… Νὰ μὴ χαθῇ σταγόνα!
Μετὰ ἀπὸ αὐτὸ   εἶναι πανέτοιμος γιὰ νὰ τὸν κυκλοφορήσουν!!!
Συνέχεια

Προειδοποίησις ἤ …γκαζάκια ἦταν καί πέρασαν;

Ἀναφέρομαι στὶς ἐπιθέσεις κατὰ τῶν οἰκιῶν γνωστῶν δημοσιοκάφρων μὲ γκαζάκια.
Οὐδόλως τυχαῖον φυσικὰ τὸ σχεδὸν ταὐτόσημον τῆς ὥρας. 
Μόνον ποὺ μὲ προβληματίζει τὸ πόσο ἄσχετον τῶν ἡμερῶν εἶναι αὐτὸ τὸ συμβάν.
Πρὸ μερικῶν ἡμερῶν διεκόπῃ ὁ φόρος πολυτελείας, διότι δὲν κάνει τὰ δικά τους παιδιὰ νὰ ἐπιβαρύνονται, μὲ τόσον ἱδρώτα ποὺ χύνουν, πρὸ κειμένου νὰ μᾶς ἀποκοιμίζουν. 
Τώρα τὰ γκαζάκια…
Ἐὰν ἦταν μία ἁπλῇ προειδοποίησις, οἱ δράστες θὰ βροῦν τὸν τρόπο, καὶ τὴν κατάλληλον στιγμή, γιὰ νὰ ἐπανέλθουν, διότι τὰ δημοσιοκαφράκια δὲν πρόκειται νὰ θορυβηθοῦν ἀπὸ τέτοιου εἴδους προειδοποιήσεις. Σιγά… Παιδιὰ τοῦ συστήματος εἶναι… Θὰ τὰ προστατεύσῃ τὸ σύστημαγιὰ ὅσο τὰ χρειάζεται…
Ὅμως…
Ὅμως ὑπάρχει ἀκόμη μία πιθανότης…. Ἀκραῖα μέν, ἀλλὰ ὑπαρκτή.
Οἱ πολιτικοὶ καὶ οἱ δημοσιοκάφροι ἔχουν δικαίωμα στὴν ἀσφάλεια ὑψηλῶν προσώπων, ἐὰν ἀποδείξουν πὼς κινδυνεύουν. Ἐτοῦτοι λοιπόν, κατὰ τὰ ἐπίσημα φαινόμενα, κινδυνεύουν. 
Συνεπῶς;
Συνέχεια