Μοῦ ἀρέσουν οἱ φοιτητές.
Μοῦ ἀρέσουν τὰ νεά παιδιά, ποὺ θέλουν νὰ μάθουν.
Μοῦ ἀρέσουν τὰ παιδιὰ ποὺ στρώνονται, ἐν τελῶς συνειδητῶς, καὶ ἀγωνίζονται γιὰ τὸ μέλλον τους.
Δὲν μοῦ ἀρέσουν ὅμως οἱ στρατιὲς πτυχιούχων ποὺ δημιουργῶνται, ἀπολύτως προγραμματισμένα, οἱ ὁποῖοι φυσικὰ θὰ εἶναι καὶ ἄνεργοι ἐντὸς τῶν ἐπομένων ἐτῶν.
Θὰ εἶναι οἱ ἐπόμενοι ἄνεργοι εἶτε γιὰ νὰ ἐμφανίζουμε, ὡς χώρα, κάποιους ὑψηλοὺς δεῖκτες στὸν τομέα τῆς παραγωγῆς πτυχιούχων, μὴ ἀπασχολουμένων ὅμως, εἶτε, ἀκόμη χειρότερα, γιὰ νὰ τοὺς ἐξαγάγουμε στὴν ἀλλοδαπή, πρὸ κειμένου Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: νομιμοποίησις τοκογλυφίας
Ὅταν ὁ μπουμποῦκος τὰ ἔβαζε μὲ τὸν Σαμαρᾶ καὶ τὴν συμμορία του!
Ἀποφασίζουν καὶ διατάσσουν!
Σε μία απροκάλυπτη επίδειξη περιφρόνησης της λαϊκής θέλησης, υποτίμησης της νοημοσύνης των πολιτών και με αιχμή την κεκαλυμμένη λογική του “σκάσε και ψήφιζε” προς τους βουλευτές, υποθηκεύεται το μέλλον της χώρας και η κρατική περιουσία στους δανειστές, ενώ θα κατατεθούν συνολικά 7(!) πράξεις νομοθετικού περιεχομένου! Παράλληλα συνεχίζονται οι θριαμβολογίες- φανφάρες των διάφορων “μπουμπούκων” περί της δόσης των 54 δις Συνέχεια
Ἡ Χίλαρυ, ὁ Ὀμπάμ(ι)α(ς) κι ὁ Ἀλέξης!
Ἡ διεθνῶς γνωστὴ κερατοῦ δὲν ἄντεξε… Ἤ τοὐλάχιστον ἔτσι θέλουν κάποιοι κύκλοι νὰ πιστέψουμε.
Ἀπεχώρησε λοιπὸν διακριτικῶς μὲ ἀποτέλεσμα πλέον νὰ βλέπουμε τὸν Ὀμπάμ(ι)α νὰ ἔχῃ ἐλεύθερα τὰ χέρια του καὶ νὰ ὁρίζῃ, κατὰ πῶς τοῦ ὑπαγορεύουν φυσικὰ πάντα, τὶς τύχες τοῦ πλανήτου.
Ἤδη, ἕνα ἀπὸ τὰ θαυμαστά του ἔργα ἦταν ὁ πρόσφατος βομβαρδισμὸς τῆς Γάζας.
Θὰ ἀκολουθήσουν κι ἄλλα, διότι δὲν νοεῖται πρόεδρος τοῦ ἀμέρικα ἐὰν δὲν ξεκινήσῃ μεγάλο πόλεμο. Δὲν θὰ εἶναι πρόεδρος. Ῥόμπα ξεκούμπωτη θὰ εἶναι.
Τί θά πράξῃ ἡ δικαιοσύνη;
Τι θα πράξει η δικαιοσύνη; Είναι δυνατόν να παρακολουθεί αδιάφορα την “δολοφονία” Ελλήνων;
Αύξηση πυρκαγιών και θανάτων από τζάκια και σόμπες
Τον κώδωνα του κινδύνου κρούουν οι αξιωματικοί της Πυροσβεστικής “…το 2012 έως τις 10 Δεκεμβρίου είχαν Συνέχεια
Καὶ εἰς ἀνώτερα «κ.» Χαρδαβέλλα.
Νομίζω πὼς σὲ αὐτὴν τὴν χώρα κάποιοι ἔχουν μπερδέψῃ τὴν βούρτσα μὲ τὴν π@@@@α.
Καὶ τὸ ἐννοῶ.
Ὁ λόγος σήμερα γιὰ τὸν Κώστα Χαρδαβέλλα καὶ τὸ ἐν ἐξ ἄλλῳ κείμενον του, μὲ τὸ ὁποῖον οὔτε λίγο οὔτε πολύ, λυπᾶται γιὰ τὴν «συνεργασία» ΑΝ.ΕΛ. καὶ Χρυσῆς Αὐγῆς, μὲ στόχο τὴν παραπομπὴ τῶν Παπαδημ(ί)ου-GAPάτου στὴν δικαιοσύνη.
Ἄν τὶ νὰ λυπᾶται γιὰ τὴν ἀπουσία τῆς συμμετοχῆς τοῦ τΣΥΡΙΖΑ, τοῦ ΚΚΕ καὶ τῶν λοιπῶν βο(υ)λευτῶν στὴν συγκεκριμένη κίνησι, βρῆκε νὰ λυπηθῇ, (λέμε τώρα…!!!) γιὰ τὴν συνεργασία τῶν παραπάνω. (Πολὺ λυπήθηκε… Τοῦ κόπηκε μάλιστα ἡ ὄρεξις κι ἔχει νὰ φάῃ ἀπὸ πρὸ χθές… Δέν τόν εἴδατε πού κλαίει κι ὀδύρεται;)
