Τό ΚΚΕ καί ὁ ΣΥ.ΡΙΖ.Α. δέν εἶναι νόμιμα κόμματα

Λάβαμε τό παρακάτω e-mail πρό ὀλίγου. Τό μεταφέρω ὅπως εἶναι, ὀρθογραφικῶς, γραμμένο:

Μπόοοοοοοοομπα !!! Κανονικά, ο ΣΥΡΙΖΑ και το ΚΚΕ δεν εῖναι νόμιμα κόμματα !!!

Σας παρακαλώ πολύ να μου το “κλέψετε” όλοι αυτό που θα δῶσω παρακᾶτω, για να μᾶθει ο κόσμος τι παίζεται. Εῖναι σημαντικό.
ΣΤΑΜΟΣ ΖΟΥΛΑΣ: «Υπό το πρῖσμα αυτό, ο Κωνσταντίνος Καραμανλής νομιμοποίησε, το 1975, το ΚΚΕ,

Συνέχεια

«Ὅπως ὁ νόμος ὁρίζει…»!

Ξέρετε τί σημαίνει αὐτή ἡ φράσις καί ποῦ ἀκριβῶς ἀναφέρεται;
Οἱ κατέχοντες τὰ νομικὰ θὰ χαμογελοῦν…
Οἱ μὴ κατέχοντες ἄς μάθουν ὅμως, πὼς αὐτὴ ἡ φρασοὐλα σημαίνει ἁπλῶς πὼς ἀκόμη κι ἐὰν ὅλα τὰ δικαστήρια τοῦ πλανήτου καταφέρουν νὰ ἀποδείξουν πὼς ἠ κυβέρνησις καὶ τὰ ἔργα της εἶναι παράνομα, τότε ἁπλούστατα ἡ κυβέρνησις,  ἔχει κάθε δικαίωμα νὰ γράψῃ στὰ παλαιότερα τῶν ὑποδημάτων της κάθε ἀπόφασιν! 
Συνέχεια

Χρυσοχοΐδης: Ἡ καταψήφισις τῶν μέτρων θὰ ἦταν καταστροφή!

Αὐτό τό μνημόνιο τό διάβασες, μεγάλε; Πότε θά πάρῃς «μεταγραφή» γιά τήν Νού Δούλα ἤ ὅπου ἀλλοῦ σέ βολεύει μήν τύχει καί μείνεις ἐκτός βουλῆς καί χάσεις τήν μάσα; 

Ἡ μόνη καταστροφή πού θά δημιουργηθῇ θά εἶναι ἡ δική σου, ἀδιάβαστε.

Συνέχεια

Τί ἔγινε πατριῶτες; Ἀκόμη δέν ἐξηφανίσθη τό μΠΑτΣΟΚ ἀπό τίς δημοσκοπήσεις;

Διάβαζα τὴν τελευταῖα δημοσκόπησι ποὺ παρουσίασε τὸ ΠΟΝΤΙΚΙ καὶ θύμωσα.
Ὅλα τὰ κόμματα, τὰ δῆθεν ἀντιμνημονιακά, ὅπως ὁ τΣΥΡΙΖΑ, ἀνεβαίνουν.
Τὰ κατ΄ ἐξοχνὴ ἀντιμνημονιακά, δικαιολογημένως βάσει τῆς οἰκονομικῆς καταστάσεως, ἐπίσης ἀνεβαίνουν.
Ἡ ΝΔούλα ἀλλοῦ πατᾶ κι ἀλλοῦ βρίσκεται, ἀλλὰ ἀκόμη καλὰ κρατεῖ… Ἔχουμε ὥς φαίνεται δρόμο γιὰ νὰ τὴν χάσουμε ἀπὸ Συνέχεια

Η ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΑΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ ΟΤΙ ΑΠΟΔΕΧΕΤΑΙ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ – ΚΡΑΤΟΥΣ!

Ο Κοινοβουλευτικός Εκπρόσωπος των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ Τέρενς Κουίκ, συμμετείχε σήμερα (30.10.2012) με την ιδιότητα του μέλους της Επιτροπής Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της Βουλής, σε κοινή σύσκεψη με αντιπροσωπεία Βουλευτών από το Κοινοβούλιο της Νορβηγίας, που επισκέπτεται την Αθήνα και την Άγκυρα.

Μετά το τέλος της σύσκεψης υπό την προεδρία του Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, στην οποία μετείχαν από ένας βουλευτής της ΝΔ, του ΣΥΡΙΖΑ και της ΔΗΜΑΡ (απουσίαζαν από τα λοιπά κόμματα), ο Τέρενς Κουίκ έκανε την εξής δήλωση: Συνέχεια

Διαγράψατε τό κατακάθι; Γιατί; Πουλᾶ πολύ ὁ πατριωτισμός;

Ὅταν δίδατε λόγο καὶ βῆμα στὸ σούργελο δὲν εἴχατε πρόβλημα.
Ὅταν ἐξαπέλυε ὕβρεις καὶ προσβολὲς στὴν μνήμη μας γιὰ τὴν γενοκτονία, δὲν εἶδα κάποιον ἀπὸ τοὺς πρωτεργάτες σας νὰ τὸν στέλνῃ στὸν ἀγύριστο.
Τώρα ὅμως, τώρα ποὺ ὁ πατριωτισμὸς πουλᾶ πολύ, τώρα ποὺ βλέπετε τὴν ἐξουσία νὰ σᾶς χαμογελᾶ περιπαικτικά, τώρα Συνέχεια