Καταργοῦν τό Κοινοβούλιο οἱ δανειστές

Ἔλα. Δέν τό πιστεύω. Καταργοῦν τό κοινοβούλιο, ποιοί; Οἱ καινούργιοι ἀφεντάδες; Λογικό. Δική τους εἶναι ἡ Ἑλλάς ὅτι θέλουν τήν κάνουν. Ἐμεῖς τούς τήν παραδώσαμε, διά τῶν αἰρετῶν ἀντιπροσώπων μας. Ἐμεῖς ὁ Ἑλληνικός λαός. ΑΜΑΧΗΤΙ. Διότι εἴμαστε παντελῶς ἠλίθιοι, ἀνόητοι, ἀγράμματοι, ἀδαεῖς καί ὀσφυοκάμπτες. 

Οἱ δανειστές καί τά τσιράκια τους δέν κάνουν τίποτα ἄλλο ἀπό τό νά ἐφαρμόζουν αὐτά πού τούς δώσαμε ἐντολή – ἐμεῖς οἱ ἴδιοι – νά κάνουν.

Ὕστερα, ρίχνουμε κροκοδείλια δάκρυα φωνάζοντας «κλέφτες, προδότες, ἀπατεῶνες», καί περιμένουμε νά μᾶς λυπηθοῦν ἤ νά σκεφτοῦν ὅτι εἶναι ὑποχρεωμένοι ἔναντι ἡμῶν ἐπειδή εἴμαστε «Ἑλληναράδες».

«Τό μνημόνιο εἶναι εὐλογία γιά τόν τόπο».Τάδε ἔφη Πάγκαλος. Μήπως εἶχε δίκιο; Τό ζητούμενο εἶναι νά μήν ἀποβῇ μοιραῖο γιά τόν τόπο.

Σέ λίγο καιρό θά ἀρχίσῃ καί τό μεγάλο φαγοπότι εἰς ὑγείαν τῶν κορόιδων. Ἡμῶν, δηλαδή.

Μινώταυρος……………….. Συνέχεια

Καποιοι μόλις ΤΩΡΑ(!) εἶδαν τὴν ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΟΥ ΤΑΙΠΕΔ! «Πέφτουν ἀπὸ τὰ σύννεφα!»

netakias.com

Στο Ολυμπία τα γράφουμε από το 2011…

Λίγη μήτηρ μαθήσεως γι αυτούς που θα ψηφίσουν Αύριο…

Οι τροπολογίες του Γιάννη Στουρνάρα στο νομοσχέδιο για την απόσυρση του Δημοσίου από ΔΕΚΟ και λιμάνια, δεν έπεισαν τους εισηγητές του ΠΑΣΟΚ και της ΔΗΜΑΡ να άρουν τις ενστάσεις τους, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά στις αποκρατικοποιήσεις των ΔΕΚΟ .

Η ΔΗΜΑΡ θα καταψηφίσει το επίμαχο άρθρο κατά τις ονομαστικές ψηφοφορίες που έχει ζητήσει ο ΣΥΡΙΖΑ

Συνέχεια

Ἐν τάξει Κωστάκη, κέρδισες μὲ τὸ σπαθί σου μίαν θέσι στὰ ψηφοδέλτια τοῦ τΣΥΡΙΖΑ!

Εἶχα λοιπὸν πρὸς στιγμὴ ἀνησυχήσει Κωστάκη μὲ τὰ ἐντάλματα, μὲ τὰ κυνηγητά, μὲ τὶς συλλήψεις.
Σὲ τέτοιον βαθμό, ποὺ σκεπτόμουν νὰ ἔλθω ἔως τὴν ΓΑΔΑ καὶ νὰ σοῦ συμπαρασταθῶ!
Τὶ καλὰ ὅμως ποὺ μὲ …ἐμπόδισαν κάποια χιλιόμετρα καὶ κάποιες …ἀναποδιές!
Τελικῶς Κωστάκη σὲ αὐτὴν τὴν ζωὴ τίποτα δὲν εἶναι τυχαῖον!
Οὔτε μία σύλληψις τῆς προκοπῆς δὲν μπορεῖ νὰ γίνῃ σὲ αὐτὸν τὸν τόπο καὶ νὰ μὴν ἔχῃ ἀντίκρυσμα σὲ εἶδος…

Συνέχεια

Φαντάζομαι Μπουτάρη πὼς αὐτὸ τὸ θέαμα δὲν προσβάλλει τὴν αἰσθητική σου…

 

Φαντάζομαι Μπουτάρη πὼς αὐτὸ τὸ θέαμα δὲν προσβάλλει τὴν αἰσθητική σου...1

Φαντάζομαι πὼς τὰ γοῦστα σου εἶναι κάπως …ἐξεζητημένα! 
Τοὐλάχιστον ἀπὸ αὐτὰ ποὺ διαβάζω καὶ βλέπω, μᾶλλον γενικότερα εἶσαι κάπως …ἐξεζητημένος!
Σωστά;
Κι ἐπεὶ δὴ βρὲ κατακαϋμένε σὲ συμπονῶ, φαντάζομαι πὼς ἐτοῦτο τὸ θέαμα θὰ καλύπτῃ τὶς αἰσθητικές σου προτιμήσεις.
Συνέχεια

Μία ἀπό τά ἴδια κι ὁ Καμμένος;

Θά μποροῦσε νά εἶναι διαφορετικά μήπως;
Θά μποροῦσε νά λάβῃ τίς χρηματοδοτήσεις του, τίς ὑποστηρίξεις του καθῶς ἐπίσης καί τήν στελέχωσι πού ἔλαβε, ἐάν δέν εἶχε νά ἐπιδείξῃ μία ἀπό αὐτά πού ἤδη γνωρίζουμε;
Ἐχθὲς εἴχαμε μίαν παραίτησιν, στὴν ὁποίαν ἀπεφάσισα νὰ σταθῶ διότι καταγγέλει πολλὰ ποὺ ἀφοροῦν στὸν Συνέχεια

Εἴμαστε μία πολὺ ὡραία ἀτμόσφαιρα!

Κι ἐπεὶ δὴ κάποιοι εἴθισται νὰ μᾶς δουλεύουν κανονικότατα καὶ νὰ ἰσχυρίζονται πὼς οὐδεμίαν σχέσιν ἔχουν μὲ τὶς ἴδιες τους τὶς ὑπογραφές, αὐτὴ ἡ πολὺ ὡραία ἀτμόσφαιρα θὰ ἐξακολουθήσῃ γιὰ πολὺ ἀκόμη…
Τόσο πολύ, ποὺ κάποιοι θὰ …σκάσουν ἐλπίζοντας!

Συνέχεια