Ὅσο κι ἄν πεινάσουμε τό καθεστώς δέν πέφτει, ἐκτός…

Πρίν ἀπό μερικές ἡμέρες στήν ἰστοσελίδα τοῦ «παρόν» εἶδα μιά δημοσκόπησι τῆς RASS ἡ ὁποία ἔγινε ἀπό τίς 27 Ἰουνίου ἐως τήν 1η Ἰουλίου 2011. Τίς ἡμέρες δηλαδή πού συνέβαιναν τά ἐπεισόδια στήν Ἀθήνα, ἐψηφίζετο τό μεσοπρόθεσμο κ.λ.π. Νομίζω ὅτι ἦταν οἱ χειρότερες ἡμέρες τῆς διακυβερνήσεως τῆς χώρας ἀπό τήν αὐτιστική κυβέρνησι. Στήν οὐσία παρέδωσε τήν Ἑλλάδα στούς τοκογλύφους (ΕΕ. ΔΝΤ, ΕΚΤ). Εἴμαστε καί ἐπισήμως κατακτηθέντες. Ἄραγε ἄν μποροῦσε νά γίνη μιά δημοσκόπησις τό 1941 τί ποσοστό θά ἔπαιρνε ὁ Τσολάκογλου (ὁ ὁποῖος εἶχε καί ἐλαφρυντικά;). Συνέχεια

Στημένα παιχνίδια!

Αὐτὸ τὸ κείμενον τὸ ἒγραψε ἡ Ἀμελὴ στὶς 8 Νοεμβρίου ἀλλά μᾶλλον κοιμόμουν καὶ δὲν τὸ πῆρα εἲδησι.

(Ἀπό χαρτοπαικτικούς ὅρους δὲν κατέχω. Ἀλλὰ φαντάζομαι πώς ἔτσι θὰ εἶναι!)

Ἔστω καὶ τώρα ὅμως,  τόσο ἑτεροχρονισμένα, τὸ θεωρῶ ὑπέροχο καὶ ἐπίκαιρο!
Συνέχεια