Θά ξαναγίνουν ἄρα γε ἐκλογές;

Σκοῦρα τὰ πράγματα! 

Πολὺ σκοῦρα! 

Γιὰ ἐκλογὲς τὸ ξεκίνησαν, στὴν «μικρὰ ἀναβολὴ» τὸ πῆγαν καὶ ποῦ θὰ τὸ καταλήξουν ἄρα γε;

Εκλογές, τέλος, για τις 19 Φεβρουαρίου

Eίναι σχεδόν οριστικό: Δεν πρόκειται να γίνουν εκλογές στις 19 Φεβρουαρίου και πλέον και η ίδια η Ν.Δ. διά του εκπροσώπου της Γιάννη ΜΙχελάκη δήλωσε ότι «Αν η διαδικασία καθυστερήσει, τότε θα το δούμε» αλλάζοντας την μέχρι τώρα άκαμπτη στάση για τις 19 Φεβρουαρίου.

 Επιβεβαιώνεται κατ’αυτό τον τρόπο και το defencenet.gr που από την αρχή είχε επισημάνει ότι τα διάφορα κέντρα το μόνο που ήθελαν ήταν η ψήφος εμπιστοσύνης της Ν.Δ. στην κυβέρνηση Παπαδήμου κια δεν επρόκειτο να “σεβαστούν”, φυσικά, την συμφωνία Α.Σαμαρά-Γ.Παπανδρέου για 19 Φεβρουαρίου. Από την στιγμή που ήδη ο Α.Σαμαράς είχε υποχωρήσει για τις 4 Δεκεμβρίου είχε βρεθεί σε δυσμενή θέση…

Συνέχεια

Ἀλλάζουν καί τόν ἐκλογικό νόμο;

«Να αλλάξουμε τον εκλογικό νόμο πριν ενώσει ο μικρός την Αριστερά»

Πάνε για αλλαγή του εκλογικού νόμου για να αποτρέψουν συνένωση της Αριστεράς! Όπως αναφέρουν απόλυτα έγκυρες πηγές στο defencenet.gr, μία από τις προτεραιότητες της νέας κυβέρνησης θα είναι να αλλάξουν τον εκλογικό νόμο για να μην προλάβει η Αριστερά να ενωθεί και να κατέβει σε ενιαίο ψηφοδέλτιο είτε τώρα είτε στις επόμενες εκλογές και η προτεραιότητα αυτή συζητήθηκε σήμερα στην σύσκεψη της “μαύρης συμμαχίας” – που λέει και το ΚΚΕ – σήμερα στο Προεδρικό Μέγαρο!

Συνέχεια

Ἐκλογές τόν Νοέμβριο

Τά μαζεύουν; Πολύ δέν κάθησαν στό σβέρκο μας; Ἀπό καιρό ψάχνουν νά βροῦν τρόπο διαφυγῆς, εἶναι ἡλίου φαεινότερον. Τό ζητούμενο γιά τόν Ἑλληνικό λαό εἶναι τί θά γίνῃ μετά. Ἄλλωστε, τό σχῆμα πού θά προκύψῃ ἀπό τίς ἐκλογές εἶναι, λίγο ὡς πολύ, γνωστό. Συνέχεια

Συμφωνία συγκυβερνήσεως;

Διαπιστώνεται μία αλλαγή της στάσης της Νέας Δημοκρατίας η οποία “μυρίζει” κρυφή συμφωνία συγκυβέρνησης με το ΠΑΣΟΚ. 

Η ηγεσία της ΝΔ. φαίνεται ότι έχει φορέσει κυβερνητικό κουστούμι ενώ πέρα από το΄πολιτικό θέατρο βλέπουμε και μια σύγκλιση απόψεων τουλάχιστον ως προς την αντιμετώπιση των συνδικαλιστών και Συνέχεια

Εἶναι τὰ ΔΙΚΑ τους παιδιά ἠλίθιε! (Νὰ γιατὶ μεγαλώνουν οἱ τρύπες!)

Είναι τα δικά τους παιδιά ηλίθιε! ~ Πως & γιατί μεγαλώνουν οι τρύπες

*Η τρόικα φωνάζει κόψτε έξοδα, μειώστε του Δημοσίους Υπαλλήλους (σημείωση: μπορεί κάποιος να ελένξει πόσοι μπήκαν όλα αυτά τα χρόνια ΕΚΤΟΣ ΑΣΕΠ ή έστω αξιοκρατικά πριν αυτός δημιουργηθεί το ’94;).

 *Όλους αυτούς που μπήκανε χωρίς να το αξίζουν και τους πληρώναμε με φόρους, θα συνεχίζουμε να τους πληρώνουμε με τους νέους φόρους που μπήκανε την τελευταία περίοδο.

*Σφάζονται οι ΠΑΣΟΚΟΙ & οι της ΝΔ, για από που θα ξεκινήσει η εργασιακή εφεδρεία, από το 2012 (και βλέπουμε…) & Συνέχεια

Μειωνόμεθα; Καλά κάνουμε!

Διάβαζα στὸ defencenet τὰ παρακάτω:

Εθνική αιμορραγία: 1.000.000 λιγότεροι Έλληνες μέσα σε μια δεκαετία!

Ανατριχιαστικά είναι τα αποτελέσματα της απογραφής πληθυσμού που δόθηκαν στην δημοσιότητα και δείχνουν μία Ελλάδα που όχι απλώς γερνάει, αλλά μία Ελλάδα που έχασε μέσα σε μόλις δέκα χρόνια περισσότερο από 1.000.000 Έλληνες (!) στην χειρότερη δεκαετία από την δεκαετία του 1940!

Ακόμα και στην δεκαετία του ’40 για την ακρίβεια, δεν είχε υπάρξει Συνέχεια