Τὴν Κύπρο θὰ τὴν σώσουν Ἀμερικανοί, Ἰσραηλινοὶ καὶ Ῥῶσσοι! Κύπριοι ἀφοπλίζονται γιὰ νὰ μὴν φοβᾶται ὁ Καταστρόφιας.
Ὁ GAP νίπτει τὰς χείρας του… (Καὶ πότε δὲν τὸ ἔκανε δῆλα δή;)
Τὰ Ἀμερικανὰ ἔχουν ἀναλάβει ἕνα οἰκόπεδο, τὰ Ἰσραηλινὰ ἄλλο καὶ τὰ Ῥωσόπαιδα ἔφεραν ἀεροπλανοφόρο.
Ἐμεῖς τί κάνουμε; Σηκώσαμε τὰ χέρια ψηλὰ καὶ περιμένουμε νὰ μᾶς σώσουν;
[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=UkmQdHUDwSI&feature=player_embedded]
Ρωσική Ομάδα Μάχης αεροπλανοφόρου στην ΑΟΖ Κύπρου…
Η Μόσχα ανακοίνωσε πριν λίγο ότι η Ομάδα Μάχης του αεροπλανοφόρου “Ναύαρχος Κουζνέτσοφ” από την Βόρεια Θάλασσα (θάλασσα Μπάρεντς) πρόκειται να πλεύσει για την Ανατολική Μεσόγειο, κοντά στην περιοχή της κυπριακής γεώτρησης του “Οικοπέδου 12”, σχεδόν τρία χρόνια μετά την τελευταία του παρουσία στην περιοχή!

Ὁμοιάζει νὰ λέῃ ὁ GAP… Σταθερὸς στὶς ἀρχικές του ἀποφάσεις! Ἢλθε ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΝΑ μᾶς ξεπουλήσῃ! Ἐφρόντισε νὰ ἔχῃ τοὺς καταλλήλους συνεργᾶτες, στὶς κατάλληλες θέσεις, μὲ τὸν κατάλληλο διανοητικὸ ἐξοπλισμό! (Ξέρω, στρατὸς κουδουνισμένων εἶναι… Τὸ ξέρει κι αὐτός…)

