Βιβλίο Δημοτικοῦ προτρέπει τὰ Ἑλληνόπουλα νὰ επισκεφθοῦν τὸ… τζαμὶ τῆς περιοχῆς τους!!

Eίπαμε..πάνω απ’όλα ο πολυπολιτισμός!

Κι όταν εννοούμε πολυπολιτισμό,εννοούμε να ξεχάσουμε εμείς τα δικά μας και να μάθουμε τα….

« καλά» του Ισλαμισμού! Γιατί,δεν έχω ακούσει ποτέ και πουθενά,εκτός κι αν  κάνω λάθος,σε κανένα σχολείο μουσουλμανικής χώρας ,σε κανένα σχολικό τους  βιβλίο ,να προτρέπουν τα μουσουλμανόπαιδα να επισκεφτούν την εκκλησία της γειτονιάς  τους ,για να συλλέξουν πληροφορίες για τον Χριστιανισμό!

Συνέχεια

Καλούμεθα νὰ ἀποφασίσουμε ἐὰν στὴν δική μας γενεὰ θὰ πάψῃ νὰ διδάσκεται ἤ ὄχι ἡ Ἑλληνικὴ γλῶσσα! (ἐξώδικο)

ΚΑΛΟΥΜΑΣΤΕ   ΟΛΟΙ  ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ  ΕΑΝ  ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ  ΓΕΝΙΑ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ  Ή ΕΑΝ ΘΑ ΠΑΨΕΙ   ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ

Το ζήτημα αυτό μας αφορά όλους, είτε έχουμε παιδιά στο σχολείο είτε όχι.

 

ΕΞΩΔΙΚΟ

 

ΠΡΟΣ:

1.  3ο  ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

2.  ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ – ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

Έκθεση επίδοσης αρ. 4581 και 4585

  Εξώδικο προς το Υπουργείο Παιδείας και  προς το 3ο Δημοτικό σχολείο Καλλιθέας Αττικής κατέθεσαν έξι γονείς των Συνέχεια

Νά ἀφήσουμε τά σχολεῖα καί τούς μαθητές μακράν τῆς πολιτικῆς;

 

Ολόκληρο θέμα έκανε το «ΕΘΝΟΣ» ( αλήθεια…τι τραγικός τίτλος για την εν λόγω εφημερίδα!! ), για την …επέλαση της Χρυσής Αυγής στα σχολεία και για τον ολοένα αυξανόμενο εθνικισμό που παρατηρείται στους μαθητές, καταγγέλοντας ως αρνητικά, συμβάντα του τύπου να αρνούνται οι μαθητές να συμμετάσχουν στον εορτασμό της 17ης Νοεμβρίου και την κατάληψη της Σιβιτανιδείου σχολής, με το αίτημα αγοράς μεγαλύτερης σημαίας και την έπαρσή της κάθε πρωί!

Συνέχεια

Βιβλίο γλώσσης Ε’ Δημοτικοῦ: «Οἱ Ἰταλοὶ μᾶς κήρυξαν τὸν πόλεμο κι ἐμεῖς πήγαμε στὸ ὑπόγειο»!

Aιδώς γελοίοι, κατάπτυστοι, αχρείοι, ουτιδανοί !!

Ζουν ακόμα όσοι μαρτύρησαν στα βουνά της Πίνδου από τις ψείρες, την πείνα και τα κρυοπαγήματα! ΖΟΥΝ αλητήριοι!!!

ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΟ…ΥΠΟΓΕΙΟ…

Συνέχεια

Ἀφῆστε τὰ σχολεῖα στὴν τύχη τους ἤ… Τζαβάρα ἐσὺ σούπερ στάρ!

Θα μπορούσα να γράψω πολλά για αυτούς που μας κυβερνούν με τον ένα ή τον άλλο τρόπο..
Αλλά θα ήταν νομίζω περιττό,γιατί αυτοί οι ολίγιστοι,δεν βρέθηκαν ως δια μαγείας στους θώκους που βρίσκονται.
Κάποιος τους έστειλε κι αυτός ο κάποιος, είμαστε εμείς!

Ἀρα θα μπορούσα να γράψω πολλά για εμάς τους ολίγιστους..Αλλά τι να γράψω που θα  έχει σημασία;; Μήπως θα αλλάξει κάτι;

Φυσικά και όχι,οπότε ας καμαρώσουμε λοιπόν, αυτούς που επιλέξαμε να μας κυβερνούν επί τω έργω,άλλη μια φορά!

Συνέχεια

Ὁ καρκίνος εἰσῆλθε πλέον στὸ κύτταρο τοῦ ἑλληνικοῦ λόγου.

ΝΕΑ ΓΡΑΜΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ: Ὁ καρκίνος εἰσῆλθε πλέον στὸ κύτταρο τοῦ ἑλληνικοῦ λόγου

τοῦ Ἀναστασίου Στάμου

Διευθυντοῦ ΕΠΑΛ Λευκάδος

Στοὺς δύσκολους καιροὺς ἀνατρέχουμε στὶς στέρεες ρίζες μας γιὰ νὰ πάρουμε δύναμι. Ὅταν ὅλα γύρω μας καταρρέουν ψάχνουμε νὰ πιαστοῦμε ἀπὸ κάτι σταθερό. Πᾶμε λοιπὸν στὰ νάματα τῶν νομοθετῶν τοῦ Ἑλληνικοῦ Λόγου, γιὰ νὰ πάρουμε καὶ φώτισι. «Ἀρεταὶ λόγου εἰσὶ πέντε, ἑλληνισμός, σαφήνεια, συντομία, πρέπον, κατασκευή. Ἑλληνισμὸς μὲν οὖν ἐστι φράσις ἀδιάπτωτος ἐν τῇ τεχνικῇ καὶ μὴ εἰκαίᾳ συνηθείᾳ (ἑλληνισμὸς εἶναι κάθε φράσις νὰ ἀκολουθῇ τὴν Γραμματικὴ Τέχνη, καὶ νὰ μὴν περιλαμβάνῃ χυδαῖες λέξεις ἤ ξένες). Σαφήνεια δέ ἐστι λέξις γνωρίμως παριστᾶσα τὸ νοούμενον. Συντομία δέ ἐστι λέξις αὐτὰ τὰ ἀναγκαῖα περιέχουσα πρὸς δήλωσιν τοῦ πράγματος (…σκεφθῆτε ὅτι γενικῶς Συνέχεια