
Οι ζηλωτές της νέας γραμματικής για την Ε΄ και ΣΤ΄ τάξη του Δημοτικού –επαΐοντες της Γλωσσολογίας και αριστεροί του παρωχημένου διεθνισμού– προκαλούν διχαστική πόλωση και πολιτικοποιούν απερίσκεπτα ένα ζήτημα που δεν επιδέχεται πολιτικοποίηση. Οι γλωσσολόγοι κατηγορούν τους φιλολόγους και τους δασκάλους (που διαθέτουν έμπρακτη εμπειρία) ως… αδαείς, και οι αριστεροί χαρακτηρίζουν συλλήβδην ως… δεξιούς όσους διαφωνούν και με το περιεχόμενο και με τη μεθοδολογία της νέας γραμματικής. Και οι μεν και οι δε πλανώνται.
Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: πειράματα ἀπαιδείας
Λίγες σκέψεις περὶ γλώσσης καὶ πολυτονικοῦ.
Οἱ διαπιστώσεις περὶ τῆς ἀφορήτου λεξιπενίας, τῆς τραγικῆς ἀνορθογραφικότητος καὶ τῆς ἀνικανότητος γραφῆς εἶναι κάτι ποὺ δυστυχῶς ὅλοι μας ἔχουμε κάνει.
Δὲν εἶναι λοιπὸν πλέον νὰ ἐφησυχάζουμε διόλου. Τὸ ζήτημα μᾶς ἀφορᾶ ὅλους καὶ σαφῶς ὀφείλουμε νὰ ἀντιδράσουμε.
Τὸ παρήγορον εἶναι πὼς ὅλο καὶ περισσότεροι νέοι μας ἀναζητοῦν τρόπους εἶτε νὰ διδαχθοῦν τὸ πολυτονικό, ἤ ἁπλῶς Συνέχεια
Ἀριστοτέλειον, ἕνα ἵδρυμα ποὺ πρέπει νὰ γκρεμισθῇ ἐκ θεμελίων!

Σκουπίδια παντού «κοσμούν» το Αριστοτέλειο καθώς η απεργία των υπαλλήλων συνεχίζεται επί δύο μήνες
Διαβάζω αὐτὲς τὶς ἡμέρες γιὰ τὶς ἔρευνες ποὺ ἀφοροῦν στὶς καταγγελίες γιὰ τὴν κακοδιαχείρισιν τοῦ Ἀριστοτελείου καὶ ξεσπῶ σὲ γέλια ὑστερικά!
Τὸ πρόβλημα τῆς «πολιτείας» δὲν εἶναι φυσικὰ τὸ ἠθικὸν καὶ τὸ δίκαιον ἀλλὰ τὸ νομότυπον! Ἄς μὴν ξεχνᾶμε πὼς ἔχουμε καὶ μία τρόικα ἐπάνω ἀπὸ τὰ κεφάλια μας!
Συνέχεια
Ποιός ἔδωσε ἐντολή νά ἀποτολμηθῇ τέτοιο ἀνοσιούργημα;
Γιατί κατεστράφησαν τά Ἑλληνικά χειρόγραφα;
Πολὺ εὔκολο……… Συνέχεια
Ἐὰν θέλῃς…
Ἐὰν θέλῃς νὰ ἐξευτελίσῃς μίαν Ἰδέα…
βᾶλε την στὸ στόμα ἑνὸς βλᾶκα…
ὅρισε ἐκπρόσωπό της ἕναν ἐπηρμένο…
χρῖσε ὑπερασπιστή της ἕναν τραμποῦκο… Συνέχεια

