Τὸ πιὸ ἐνδιαφέρον στιγμιότυπο ἀπὸ τὴν «εἰσβολὴ» στὸ ὑπουργεῖο παιδείας εἶναι αὐτὸ ποὺ οἱ «εἰσβολεῖς» ἔχουν μαζευθῇ πίσω ἀπὸ μία πόρτα, φωνάζουν ρυθμικὰ «ἕνα… δύο… τρία…» καὶ μὲ τὴν λήξη τῆς μετρήσεως ἕνας ἀπὸ αὐτοὺς τὴν παραβιάζει ἐντυπωσιακὰ μὲ μία κλωτσιά.
https://www.youtube.com/watch?v=Bxjqll_6On8
Εἶναι:
«Φωτιά» έχει πάρει η διαφημιστική καμπάνια των «δημοκραταράδων» Δημ(ί)ων της χώρας και των χρησίμων ηλιθίων τους να καλούν τους αφελείς ποπολάρους σ’ολόκληρη την Ελλάδα να εορτάσουν ανήμερα της Εθνικής Επετείου την 

