Αἶσχος….!!!

    Ἔχουμε συνηθίσει νά βλέπουμε τήν ὀσφυοκαμψία τῶν ὑπό ἀμφισβήτησιν πολιτικῶν μας τά τελευταῖα, τουλάχιστον, 2 χρόνια. Τό ποτῆρι ἔχει ξεχειλίσει. Ἡ μία ἐθνική κίνησις μειοδοσίας διαδέχεται τήν ἄλλη. Ἀργά ἀλλά ἀλλά σταθερά ὁδεύουμε πρός τό πλῆρες ξεπούλημα τῶν ἐθνικῶν μας συμφερόντων, τῆς καταστροφῆς τοῦ Ἑλληνισμοῦ καί τῆς ὁλοκληρωτικῆς ἁλώσεως χωρίς ὅπλα καί βία τῆς πατρῖδος μας.

Ὁ ἀμερικανοτραφής, ἀτυχῶς, πρωθυπουργός τῆς χώρας καί οἱ ὑποτακτικοί του συνεχίζουν τό Συνέχεια

Σκόπια. Δέν τούς βγῆκε αὐτή τή φορά

Ἔχουν καταντήσει γελοῖοι οἱ Σκοπιανοί μέ τήν “πολιτική ” πού ἀκολουθοῦν. Μετά τό “ἑλληνομακεδονικό” λεξικό τό ἄγαλμα τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου (τίς τελευταίες ἡμέρες). Ἡ Ἑλληνική κυβέρνησις, βεβαίως, εἶναι, ὅπως γνωρίζουμε, σέ ὅλα τά ἐπίπεδα παντελῶς ἀνύπαρκτη. Εὐτυχῶς πού ὑπάρχει καί ἡ ἐνδιάμεση συμφωνία καί τούς ἠνάγκασε νά ἀναδιπλωθοῦν: 

Σκόπια: Ἡ μία γκάφα διαδέχεται τήν ἄλλη

Σε πανικό δείχνουν να είναι οι Σκοπιανοί από τα αρνητικά σχόλια, εντός και εκτός, που έχουν ξεσπάσει σχετικά με την τοποθέτηση των 3 αγαλμάτων σε Σκόπια και Μοναστήρι. Χαρακτηριστικό είναι πως μετά τα δυσμενή σχόλια κυρίως από Ευρωπαίους αξιωματούχους, η κυβέρνηση Γκρούεφσκι έσπευσε άρον άρον να μετονομάσει το άγαλμα του Μεγάλου Αλεξάνδρου σε… “Έφιππο Πολεμιστή”.

Έπεσε λοιπόν γραμμή σε όλα τα Σκοπιανά ΜΜΕ να αναφέρονται στο γιγαντιαίο άγαλμα του Έλληνα στρατηλάτη ως Συνέχεια

Οἱ προσκολλήσεις τῶν Σκοπιανῶν καὶ ἡ μοιραία ἀπομόνωσις.

Ἴσως ἐμεῖς νὰ βλέπουμε μόνον τὸν ἐθνικὸ κίνδυνο ποὺ κρύβεται πίσω ἀπὸ τὶς δράσεις τῶν σκοπιανῶν. Ὅμως ὁ ἐκπρόσωπος τοῦ ΥπΕξ (μὴ τὸν μπερδεύετε μὲ τὸν φὸν Δημητράκη, καμμία σχέσις!!!) βλέπει ἀπὸ πίσω καὶ μπορεῖ νὰ «διαβάζῃ» τὰ παρελκόμενα.  (ἀπὸ Δραγουμᾶνο τὸ παρακάτω)

Ο Εκπρόσωπος του Υπουργείου Εξωτερικών Γρ. Δελαβέκουρας, απαντώντας σε ερωτήσεις σχετικά με τις πληροφορίες για έναρξη εργασιών συναρμολόγησης και τοποθέτησης αγάλματος του Συνέχεια

Πολυτεχνειακὰ ξεπουλήματα.

Μόνον αὐτὸ δὲν εἴχαμε… 

Εἴχαμε Τρεμοπουλικά, Μπουταρικά καὶ Δραγώνια ξεπουλήματα…. Τώραἀποκτήσαμε καὶ πολυτεχνειακά ξεπουλήματα… Νὰ μὴ ξεμένουμε γενικῶς ἀπὸ ξεπουλήματα…

Μήπως κάποιοι χαρίζουν κάτι ποὺ δὲν τοὺς ἀνήκει; Μήπως κάποιοι ἔχουν πάρει πολὺ μεγάλον ἀέρα; Μήπως κάποιοι ἔχουν χάσει κάθε ἔννοια τοῦ μέτρου;

ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ:

Συνέχεια

Μόνο ἕνα σοβαρό φόβητρο ἀντιστροφῆς τοῦ ἀλυτρωτισμοῦ θά φρονηματίσει τά Σκόπια

Πρέπει νά τούς μιλοῦμε στήν γλῶσσα πού ξέρουν….Εἶναι μιά πολύ καλή ἰδέα ἀλλά στήν πράξι; Ἀνεφάρμοστη. Ποιός θά τά κάνει αὐτά κύριε Παπαθεμελῆ; Τό ἀχτύπητο δίδυμο, Δρούτσα – ΓΑΠ; Ἀστεῖα πράγματα.
Οι παράλληλοι βίοι της ελληνοσκοπιανής διπλωματικής αντιπαράθεσης της τελευταίας 20ετίας αποτυπώνουν το μονίμως ευένδοτο της ελληνικής πλευράς και το πεισμόνως ανένδοτο της σκοπιανής. Πανσλαβιστικό σταλινο-τιτοϊκό επινόημα το ψευδώνυμο μόρφωμα των Σκοπίων, υιοθετήθηκε μετά το ’91 από την Ουάσιγκτον και προήχθη σε χαϊδεμένο παιδί της. Συνέχεια

Οἱ Σκοπιανοὶ ἐνοχλοῦνται ἀπὸ τὸν ἐθνικισμὸ τῶν Ἀλβανῶν!

Καλό τὸ ἀνέκδοτο!

Ἐνοχλήθηκαν οἱ Σκοπιανοί! Οἱ δικοί μας θὰ ξυπνήσουν κάποτε;

Διότι στὸ θέμα τῆς «μακεδονικῆς γλώσσης» ἐπενέβησαν οἱ Βούλγαροι! Ὁ Δρούτσας  εἶχε σοβαρότερα!

Συνέχεια