Στὸ ΣΚΑΙ μιλάει ὁ Μιχελάκης, ὁ ὁποῖος ἀφοῦ τὰ παντελόνιασε ἀπὸ τὸν ἐφοπλιστὴ Πάλη καὶ ἀφοῦ ἡ βουλὴ (μὲ συνυπευθυνότητα τοῦ ΣΥΡΙΖΑ) δὲν ᾖρε τὴν ἀσυλία του, μᾶς δίνει μαθήματα, ὥστε νὰ εἴμαστε συνεπεῖς καὶ νὰ πιστέψουμε στὸ σαξὲς στόρυ. Συνέχεια
Ἀρχεῖα ἐτικέττας: στρατὸς τοκογλύφων
Διάχυτο τὸ …«μῖσος καὶ ἡ ὀργή» πρὸς ὅσους ξεπούλησαν τὴν χώρα!!!
Υποτίθεται ότι ο νεαρός στα δεξιά θα μας σώσει από την καταστροφή που προκάλεσε ο στρουμπουλός κύριος στ’ αριστερά.
Συνέχεια
Τὶς πιὸ ἄνανδρες δολοφονίες …«πολιτισμένοι» τὶς διέπραξαν!
ΤΙΣ ΠΙΟ ΑΝΑΝΔΡΕΣ ΔΟΛΟΦΟΝΙΕΣ …«ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΙ» ΤΙΣ ΔΙΕΠΡΑΞΑΝ!
Τις πιο άνανδρες δολοφονίες και γενοκτονίες, που γνώρισε ο πολιτισμός, τις πραγματοποίησαν οι «πολιτισμένοι» Δυτικοί και οι μισθοφόροι τους στο όνομα της Νέας Τάξεως.
Σιωνιστές οι μεγαλύτεροι δουλέμποροι και τοκογλύφοι-βρικόλακες, σιωνιστές οι χειρότεροι μαφιόζοι, σιωνιστές οι επιστήμονες πίσω από τις Ατομικές Βόμβες, σιωνιστές πίσω από τις γενοκτονίες σε Γιουγκοσλαβία, ΙΡΑΚ, Συρία, Σιωνιστές πίσω ΚΑΙ από τους δύο Παγκόσμιους Πολέμους, Σιωνιστές και οι πρωταγωνιστές στον εμφύλιο της Ελλάδας. Οι Άγγλοι που πρώτα χρηματοδοτούσαν κι εξόπλιζαν τους κομμουνιστές, στημ συνέχεια διέταξαν τον αφανισμό τους.
Και ξέρουμε για ΠΟΙΟΥΣ δούλευαν οι Άγγλοι…
Οι κομμουνιστές ήξεραν να προκαλούν προβοκάτσιες για να πληρώνουν οι Έλληνες τα αντίποινα των Γερμανών και στον εμφύλιο φρόντιζαν ΠΑΛΙ να πληρώνουν με αίμα οι Έλληνες, για να ασκηθούν πιέσεις στους Άγγλους, με τον ίδιο τρόπο.
Οι Άγγλοι σκότωναν κομμουνιστές, οι κομμουνιστές σκότωναν Έλληνες και οι Έλληνες, θύματα σε μόνιμη βάση, μέχρι σήμερα, πληρώνουν και συντάξεις «Εθνικής» Αντίστασεως» σε 250.000 ανθρώπους.
Αν προσθέσουμε κι αυτούς που πέθαναν, μιλάμε για 500.000 αντιστασιακούς, που φυσικά ως νούμερο δεν έχει ΚΑΜΜΙΑ σχέση με την πραγματικότητα.
Έτσι έπαιρνε το ΠΑΣΟΚ 45%.
Στην μισή Ελλάδα παράνομες συντάξεις και στην άλλη μισή παρανόμους διορισμούς.
Ματώσαμε για να πληρώνουμε συντάξεις στους πράκτορες κι στους επαγγελματίες δολοφόνους των Άγγλων, που αμέσως μετά τον πόλεμο σκότωσαν περισσότερους Έλληνες από ό,τι οι Γερμανοί σε όλην την Κατοχή, και προκάλεσαν τεράστιες καταστροφές στις υποδομές του Δημοσίου, επειδή οι …«Άγγλοι» απεφάσισαν να μην τους επιτρέψουν να συμμετέχουν στο τσιμπούσι της εξουσίας.
Ἡ …μεταμφίεσις τοῦ «ἐπενδυτοῦ»!
Η τέχνη του να παρουσιάζουν ως «ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ» τους βρυκόλακες, που θα έρθουν να ρουφήξουν και την τελευταία σταγόνα αίματος, και το τελευταίο ευρώ … είναι που γεμίζει τις τσέπες των δημοσιογράφων.
Αυτοί αναλαμβάνουν να μας …«χαϊδεύουν» στο μέτωπο κατά την διάρκεια της αιμοληψίας.
Συνέχεια
Νὰ «ἀπαλλαγοῦμε» ἀπὸ τὸν δημόσιο πλοῦτο διότι μᾶς …βαραίνει!
Τώρα που οι πολίτες δεν έχουν λεφτά ΟΥΤΕ για τα απαραίτητα, γνωρίζοντας ότι οι τοκογλύφοι έχουν συγκεντρώσει όλο τον πλούτο, ξεφυτρώνουν από παντού …«ειδικοί» και …«φωστήρες» που μας παροτρύνουν να …«απαλλαγούμε» από τον Δημόσιο Πλούτο.
Δηλαδή τώρα που ΜΟΝΟ τα ξένα αρπακτικά έχουν αγοραστική δύναμη, όλοι μας συμβουλεύουν να ξεπουλήσουμε. Συνέχεια
Εἶναι κάπως …δύσκολο νὰ «ἀνακαλύψῃ» κάποιος Ἕλληνες στὴν …Ἑλλάδα!!!
Και που λες κύριε Νίκο Δήμου…
Γύρω στο 1100μχ κατέβηκαν στην Ελλάδα ακόμα και μισθοφόροι Βίκινγκ από περιοχές που σήμερα βρίσκονται στην Σουηδία. Όσοι από αυτούς πέθαιναν και θάβονταν στην Ελλάδα οι δικοί τους άνθρωποι, πίσω στον Βορρά, χάραζαν πέτρινες ταφικές
πλάκες για να τους μνημονεύουν.
Κι εκεί ακόμα,παρά το γεγονός ότι ΔΕΝ υπήρχε Ελληνικό Κράτος, αναφέρονται πάντα σε …Ελλάδα και σε Έλληνες. Συνέχεια